Lemmikkejä, löytyykö

Keskustelu osiossa 'Lemmikit' , aloittajana Nice Guy Eddie, 26.09.2001.

?

elukoita nurkissa?

  1. Kissa (yksi tai useampia)

    136 ääntä
    31,8%
  2. Koira (yksi tai useampia)

    134 ääntä
    31,3%
  3. Molempia yllä olevia

    27 ääntä
    6,3%
  4. Lintu (yksi tai useampia)

    4 ääntä
    0,9%
  5. Jyrsiöitä

    12 ääntä
    2,8%
  6. Kaloja

    16 ääntä
    3,7%
  7. ehkäpä jotain eksoottisempaa(mateliat, hämikset sun muut)

    21 ääntä
    4,9%
  8. On ollut joskus, mutta ei enää

    72 ääntä
    16,8%
  9. Ja minun kotiteatteria ei mikään yli kaksi jalkainen tule tuhoamaan!

    72 ääntä
    16,8%
  1. tootsi

    tootsi Runkku Tukijoukot

    Liittynyt:
    09.11.2005
    Viestejä:
    3 208
    Saadut tykkäykset:
    46
    Hommaa rottweiler tai joku muu mukava koira omalle takapihallesi?
     
    Viimeksi muokattu: 04.02.2011
  2. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 171
    Saadut tykkäykset:
    1 324
    Jos kyse on taajama-alueesta, niin koirien irti pitäminen on laitonta ja siitä voi ilmoittaa poliisille. Naapurihan ei sitä tiedä, että kuka ilmoituksen on tehnyt ja voitte sitten jälkikäteen yhdessä silmät pyöriänä ihmetellä, että kuka tollo se on ollut. :D

    Itse en kyllä kenenkään naapurin irtiolevaa koiraa omalla pihallani sietäisi.
     
  3. rengaw

    rengaw Guest Guest

    Liittynyt:
    03.03.2006
    Viestejä:
    47
    Saadut tykkäykset:
    0

    Mielestäni myös haja-asutusalueella koiran pitää olla kytkettävissä (korjatkoon joku jos olen täysin väärässä)! Itse olen kerran ottanut naapurin koiran kiinni omasta pihasta ja soittanut rankkurille, tuli muuten aika nopeasti hakemaan...eikä ole ko. koira juoksennellut sen jälkeen vapaana ! Juu ja kyllä meilläkin on koira, eli en ole mikään koirien vihaaja.
     
  4. Snøprinsesse

    Snøprinsesse Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2016
    Viestejä:
    43
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mulla on 16-vuotias kissaneiti. Tuli meille parivuotiaana kesällä 2002 ja on meidän ensimmäinen kissa. Meillä oli karkeakarvainen mäyris, kun olin pieni ja sen jälkeen kaloja, mutta niiden jälkeen ei moneen vuoteen ollut mitään. Muutti mun mukana, omilleni muuttaessa. On tosi kiltti, ystävällinen ja utelias, sekä kova juttelemaan. :)
     
  5. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 722
    Saadut tykkäykset:
    477
    Ottaisin koiran, mutku oma terveystilanne ei ole enää kymmeneen vuoteen sallinu ja kun yksin asuu ei muitakaan saa värvättyä ulostelenkeille...

    T: Vesku
     
  6. latexii

    latexii Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    14.03.2004
    Viestejä:
    3 189
    Saadut tykkäykset:
    590
    Täältä löytyy Dogo Canario uros, sekä BoerBoel narttu.. "hieman" haasteellisia ja vaativia kavereita, eli paljon ne ottaa mutta paljon enemmän ne antaa.. (eikä tule kutsumattomia vieraita.. ikinä)
     
  7. Guba

    Guba I have a cunning plan.. Tukijoukot

    Liittynyt:
    16.10.2003
    Viestejä:
    241
    Saadut tykkäykset:
    0
    Googlaamatta ei ollut hajuakaan onko kyse koirista, kissoista vai jostain muusta :) No ehkä "dogo" vähän vihjasi.

    Meiltä löytyy ihmisten lisäksi kaksi löytöeläintalolta aikuisina adoptoitua kissaa. En olisi etukäteen uskonut kuinka kissoihinkin voi kiintyä, kun omassa kodissa on aina ollut vain koiria lemmikkeinä. Vastakkainasettelu on turhaa :)
     
  8. Professional

    Professional Stirlingite Tukijoukot

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    11 299
    Saadut tykkäykset:
    594
    Itsellä tai perheellä ei ikinä ole ollut lemmikkejä, nyt tyttöystävällä on 3 kissaa ja ilmeisesti ne on kaikki kohta mun luona asumassa. Onneksi täytyy sanoa, että kyllä niihin perkeleisiin äkkiä kiinty, että tervetuloa vaan! :D