Forss "Voima" Fagerström bongattu - Spoiler Mukava jaksohan tuo oli. Harmi vaan, ettei sieltä kalsarinäyttelystä sitten irronnut hauskaa matskua näytettäväksi (outoa sinänsä).
On jakso ainakin jonkin verran herättänyt huomiota valtameren takana: http://featuresblogs.chicagotribune.com/entertainment_tv/2006/03/no_doubt_many_a.html
Tuosta jutusta pisti silmään: "his interview by two Finnish boys who didn't speak a word of English. "Do you have to be a funny-looking old man to get a talk show in America?" they asked through a translator. " Ei tuossa mitään tulkkia kuitenkaan ollut mukana. Ei tv-kriitikko ollut tarkkana Lisäksi hän kehtasi vielä puhua pahaa Conanin hiustyylistä :grr:
noniin, tyhmänä ja sivistymättömänä ihmisenä, minun on pakko kysyä: mikä hitto toi Fagerström -juttu oikein on? en hiffaa?
Sanoi myös, että Conan on parhaimmillaan, kun jättää taakseen opettellut riffit ja kuuluisuus-jutskut, kun lähtee 'vaeltelevaksi' ja improvisoivaksi isännäksi.. Mitä se sillä epilogin kakkoskohdalla mahtaa oikein tarkoittaa, että suomalaiset tykkää 'vokaalinmukauksesta' ja pitäisi olla rajoitus, että yksikään sana ei sisällä enempää kuin kaksi 'vokaalinmukausta', mutta poikien pitämässä Conanin haastattelun käännöksessä kolme 'vokaalinmukausta' ei ollut epätavallista? "Todellakin, suomalaiset, näyttäkää pidättyväisyyttä!"
Tuli tänään uusintana katsottua ja omasta mielestäni oli aivan loistava jakso, ei vähään aikaa ole tullutkaan naurettua niin paljon
minä minä minä... mä sentään puhun itsestäni vain kännissä. perusta blogi ja säästä meidät tästä minuilusta. EtP, otan mielummin kymmene jenkkiä kaveriksi kuin yhden jatustelijan. ---------------------------------------------------- Aiheeseen: katsoin conanin nyt toiseen kertaan. Tällä kertaa tekstitettynä ja huonolla kuvalla. parempi katsoa ilman tekstejä. voi vain uudelleen toistaa että olipa kilttiä touhua. no ehkä meillä on nyt saatu ihan tarpeeksi Suomea Conanin showssa.
Oli muuten aika kömpelö vitsin yritys. Jos tuo nyt vitsiksi oli tarkoitettu. Älkää käyttäkö umlautteja, ehe ehe...
OT, ongelma on siinä että kaikki analogivehkeet eivät osaa tätä puristettua kuvaa levittää leveyssuunnassa tai puristaa pystysuunnassa oikeaan muotoon niin kuin digivehkeet.
Kyllä muistelisin että myös analogisilla olen itse ainakin vastaanottanut joskus anamorfista lähetystä että miksei onnistuisi. Ainakin Subin sivuilla on lukenut nyt n. vuoden että he "neuvottelevat" paremman kuvanlaadun puolesta, eli anamorfista materiaalia nbc:n puolesta. Mutta, eipä oo näkynyt. Muutaman kerran on uusituissa lähetyksissä ollut selvästi parempi kuvanlaatu, mutta sekin letterboxattua. Ehkä joskus saamme parempaa kuvanlaatua.
Todella ihmeellistä! Kivikaudellako siellä NBC:llä eletään kun ei pystytä toimittamaan laadukasta anamorfista materiaalia? :hitme:
No eipä puske anamorfista kuvaa CNBC Nordicinkaan puolella, joskin kuvanlaatu on kyllä muuten selvästi SubTV:tä parempi.
Joo ei WNBC:kään näytä mitenkään erikoisen hyvällä laadulla tuota Conania analogisella puolella. Kaipa sitä porukkaa koitetaan saada ostamaan HD. Se kun ei kovin kallista ole enää.