CNN Conan O'Brien goes to Finland Comic Conan O'Brien meets his doppelganger, Finnish Prime Minister Tarja Halonen. CNN's Paula Newton reports CNN:n P.Newton raportoi Conan O'Brien tapaa Suomen pääministeri Tarjza Halosen http://emea-search.blinkx.com/tv/search.do?query=conan&bias=10&filter=false and Comedian Conan O'Brien meets his political look-alike -- the Prime Minister of Finland. Plus more..
Totta. Koko Telvis-gaala oli järkyttävä sillisalaatti. Melkoisella kiireellä puskettiin läpi. Olisi kai sitä voinut lähetysaikaakin hieman enemmän varata.
Luulisi reporttereiden tarkistavan tietojen oikeuden. Esim. googlettamalla "the Prime Minister of Finland" saadaan vaikkapa wikipedian sivuilta tieto nykyisestä Suomen pääministeristä. Ei se voi niin vaikeaa olla.
Eilen oli tullut Conanin ensimmäinen uusi ohjelma olympialaisten jälkeen, eikä kuulemma ollut maininnut Suomen-reissuaan sanallakaan. Anyway, pelkään jo ennakkoon, miltä Suomi näyttää show'ssa. Siitä Conanin pikkubussissa matkanneesta haahuilijatytöstä saatiin varmasti herkullista lisämaustetta.
Kyllä Conan varmaan herjaa tulee Suomesta heittämään, mutta luulen silti että kertoo lämpimästä vastaanotosta täällä ja tekee Suomikoosteesta positiivisen kaikenkaikkiaan. Ei se Conan halua suomalaisia suututtaa.
Juu, ei ihme kyllä tullut Suomesta mainintaa, mutta kaipa ne olympialaiset olivat ajankohtaisempi asia vääntää sketsiä. Suomijutut tulevat luultavasti vasta ensiviikolla Amerikassa, joten täällä voi mennä parikin viikkoa..
Jes, kuusi vuotta sitten olin jenkeissä vaihtarina ja viimeinkin pääsen tällaisen tiedon jakamaan muidenkin kanssa. Kysyin host-äidiltäni, että kuka on jenkkien prime minister. Hän katsoi minua tyhmästi ja sanoi, että tietenkin Bill Clinton. Siihen minä sanoin, että meillä president ja prime minister on eri asia. Jenkeissä ne on kuitenkin yhdistetty.
Olipas järkyttävät värivalinnat tuon linkin takana, mutta tihrustettu teksti oli ihan mielenkiintoista...
Jaa, meinaavatkohan vetäistä ilman vieraita. Ainakin Kristin Davis on tuolle päivälle merkittynä. Ke 15.3. Sub
"Traileri", avantouintia: http://www.nbc.com/Video/videos/conan_finland.shtml Kuvagalleria: http://www.nbc.com/nbc/Late_Night_with_Conan_O'Brien/photos/finland_1.shtml Edit: Avantouintiversio näkyy IE:llä mutta Firefoxilla tulee jotain aivan muuta.
Oikein viimeisen päälle tyylikäs karvalakki Conanilla noissa kuvissa! Muutama ihan tyylikäs otos löytänyt tiensä tuonne nbc:n sivuille. Ihan paras tuo sarvet päässä porojen pelottelu -kuva, tai sitten tuo liukuri mäenlasku.
Ovat pirulaiset käyneet vaihtamassa clipin. Edellisessä näkyi Conan värjöttelemässä laiturilla ja Saunaseuran jäseniä menossa avantoon rankasti pikselöityinä vyötärön alapuolelta. Edit: Avantouintiversio näkyy IE:llä mutta Firefoxilla tulee jotain aivan muuta.
Olipas hervoton klipsi. Makkaraa vain poskeen ilkialastomien miesten seurassa suoritetun avantouinnin jälkeen.
Niin saat naksutella loputtomiin jotain "ErrorSafe" ohjelman latausta pois... Eli Operallakaan ei näkynyt oikea clippi, IE:llä näkyi kun lopulta pääsi edellä mainitusta ongelmasta ohi :grr: