Late Lammas elokuva : Farmageddon (2019)

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana Super-J, 12.10.2019.

  1. Super-J

    Super-J Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    17.08.2007
    Viestejä:
    4 092
    Saadut tykkäykset:
    436


    Late Lammas eli Shaun the Sheep on täällä taas. Traileri yllä tavallaan kertoo missä nyt mennään paitsi ettei mitään mitä tuossa trailerissa on... ole itse leffassa. Joten ainakaan se ei spoilaa kovinkaan pahasti. :D

    Jees, tällä kertaa farmille saapuu vieras toiselta planeetalta ja siitäkös seuraa kaikenlaista kaaosta. Suurin ongelma on kuitenkin se että leffan puolivälissä jo alkoi tuntua että Aardmanilta alkaa olla ideat loppu. Onneksi kuitenkin ideoita riitti sen verran koko leffan mitalle ripoteltavaksi että sen jaksoi katsoa loppuun asti, itse asiassa loppupuolella meno jopa vähän parani hieman mitäänsanomattoman alun jälkeen. Tämä on kyllä selkeästi suunnattu lapsille, meno on sen verran kilttiä ja lapsellista.

    Teknisestihän tämä on toki hienoa, elävän oloista animaatiota joka pyyhkii lattiaa pixarin ym tuotteilla.

    Lopputekstien jälkeen tuli vielä yksi oikeasti hauska kohtaus, jota tosin melkein täydestä salista ei nähnyt kukaan muu kuin minä, ainoa joka jäi sitä odottamaan että tulisko sieltä vielä jotain. Odotus palkittiin. :)

    3/5