Laskettava teline taulu-tv:lle

Keskustelu osiossa 'Kodin suunnittelunurkka' , aloittajana pouget, 26.09.2006.

  1. dr.jones

    dr.jones Guest Guest

    Liittynyt:
    01.11.2010
    Viestejä:
    6
    Saadut tykkäykset:
    0
    Uuden tv:n hankinta on edessä ja vaimolla kun on sen verran huono näkö "joudutaan" ostamaan 55" tai suurempi tv. Kävin kaupassa vähän telkkuja mittailemassa ja muistaakseni 55" oli jo yli 90cm korkea. Lattiakaiuttimet on suurinpiirtein tuon 90cm ja nekin tulevat pikkasen videotykin kuvan päälle mutta vain vähän. Eli jos ostaisin 55" telkun niin se pitäisi laittaa lattialle jotta se ei olisi tykin kuvan edessä :confused: joten joku tollanen nostosysteemi olisi nyt paikallaan. Kävin koko viestiketjun läpi mutta kovin vähän on kokemuksia ko. nostimista.

    Kustannusten takia olen valmis itse myös sellasen tekemään kunhan jostain jotain ohjeita löytäisi.
     
  2. R-Autio

    R-Autio Guest Guest

    Liittynyt:
    21.11.2010
    Viestejä:
    1
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei Itsekkin olen tv hissiä vailla. Näyttää siltä, että Suomesta ei tunnu näitä saavan enään mistään. Onko joku tilannut lähiaikoina mistään? Edes ulkomailta. Ostokokemuksia siis kaipaisin. Hissille olisi kyllä kovasti käyttöä. Onko kukaan rakentanut itse? Mulle sopisi manuaali versiokin jos ei sähkökäyttöisiä tule vastaan...
     
  3. kaitila

    kaitila Guest Guest

    Liittynyt:
    04.03.2011
    Viestejä:
    1
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nyt löytyisi yksi käyttämätön tv-nostin langallisella ja langattomalla ohjauksella.
    Ainoastaan testattu että toimii, alkuperäislaatikossa.
    Liikematka 78cm
    Nostaa 60kg
    Hintaa olisi 380€

    http://www.admotion.se/html/pdf/TVL2.pdf

    Löytyy Turun seudulta.
    0407090047

    Edit: MYYTY!
     
    Viimeksi muokattu: 14.03.2011
  4. juhaa

    juhaa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.12.2000
    Viestejä:
    5 971
    Saadut tykkäykset:
    7
  5. twstr

    twstr Guest Guest

    Liittynyt:
    13.10.2011
    Viestejä:
    1
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sainpas tässä eräänä iltana idean opinnäytetyön aihetta ajatellessani, että tämmöinen ois varmaan hauska rakennella :)!

    Joten tässä ollaan jo kaavailtu vähän pohjia ja kertoilen tänne vähän että miten on männy :). Nostomekanismina tulee toimimaan karamoottori näillä näkymin (koulun piikkiin :p:)

    Saas nähä miten edetään, "harmi" vaan et nyt alko syysloma ja ei pääse koululla nyt sit sähläileen :)