Kuulokkeitten korjausta

Keskustelu osiossa 'Kuulokkeet sekä muut audiolaitteet' , aloittajana Indignation, 08.05.2013.

  1. Indignation

    Indignation Guest Guest

    Liittynyt:
    08.05.2013
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei!

    Minulla tuli kuulokkeisiin pieni lohkeama sangan ja itse kuuloke osan väliseen liitokseen, jonka takia oikea kuuloke roikkuu melko reilusti ja lyhyen käytön jälkeen alkaa tietysti koskemaan korvanlehteen melko ikävästi, eli yksi pieni halkeama tekee käytännössä kuulokkeista täysin käyttökelvottomat. Halusin vain kysellä vinkkejä, osaisiko joku keksiä keinon millä asian voisi korjata? Minä yritin pikaliimalla saada liitosta takaisin kuosiin, mutta ilmeisesti tarttumapintaa on niin heikosti ettei liima ottanut tarttuakseen.

    Linkin takana kuva: http://sdrv.ms/10oVJbQ
     
  2. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 765
    Saadut tykkäykset:
    488
    Kuulokkeiden valmistaja olisi kiva tietää, kun sillä tai maahantuojalla voi olla varaosia...
    Mihinkään kympin kuulokkeisiin tuskin niitä on, joten hintakin olisi hyvä tietää...

    T: Vesku
     
  3. Indignation

    Indignation Guest Guest

    Liittynyt:
    08.05.2013
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kuulokkeet on Turtle Beachin XP500. Ostin kuulokkeet n. vajaa vuosi sitten ja hintaa niillä oli noin 230€

    Edit: Tarkistin kuitin ja on nuitten ostosta jo melkein 1,5 vuotta sittenkin. Näin se aika liitää... Sori myös hieman myöhäisestä vastauksesta, on ollut sen verran kiirettä, että melkein pääsi jo asia unohtumaan...
     
    Viimeksi muokattu: 10.05.2013