Kuka uskaltaa tulla ulos kaapistaan?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Akkuli, 22.01.2003.

  1. Duff

    Duff Guest Guest

    Liittynyt:
    19.10.2001
    Viestejä:
    156
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nämä nyt eivät varsinaisesti ole paljastuksia, mutta muutama asia nyt vaan "häiritsee" minua. Ei millään pahalla...

    En ymmärrä miksi kirjoitetussa suomenkielessä käytetään LOL, IMHO tms. lyhenteitä. Kahden kielen sotkeminen etenkin samaan lauseeseen nyt vaan kuulostaa typerältä. Onhan nuo tietty lyhyempiä ilmaisuja kuin että "aukaisisi" nuo lyhenteet ihan selvälle suomenkielelle.

    Ihmiset, jotka pitävät itseään (tai esim. lapsiaan) muita parempina ja vielä kuuluttavat paremmuuttaan erilaisilla foorumeilla, ärsyttävät minua. Tämä ns. paremmuushan voi perustua esim. rotuun, uskontoon, koulutukseen, tulotasoon, omaisuuteen jne. Toiset ovat hyviä jollain aloilla, toiset joillain toisilla aloilla, jotkut voivat olla hyviä monissakin asioissa. Jospa kuitenkin ymmärrättäisiin niitäkin, jotka eivät ole. "Joskus on parempi pysyä hiljaa ja vaikuttaa fiksulta, kuin avata suu ja poistaa kaikki epäilyt".
     
  2. E. P.

    E. P. Guest Guest

    Liittynyt:
    11.09.2002
    Viestejä:
    2 780
    Saadut tykkäykset:
    12
    Kyllähän hyville komedioille voi nauraa. :D
     
  3. Dogg

    Dogg rhythm-al-ism Guest

    Liittynyt:
    27.06.2002
    Viestejä:
    764
    Saadut tykkäykset:
    0
    American Psycho on mielestäni hieno ja visuaalisesti näyttävä elokuva. Varsinkin kun käsittelee sitä elokuvana eikä kirjan filmatisointina.

    Tosin lämpenen kaikelle missä heilutetaan kirvestä ja naulapyssyä sekä syödään sisälmyksiä.
     
  4. Gyrindae

    Gyrindae Guest Guest

    Liittynyt:
    30.01.2003
    Viestejä:
    92
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kun näin ensimmäisen kerran Independence Dayn kohtauksen, jossa Bill Pullmanin esittämä presidentti pitää mahtipontisen puheensa lentäjille, virtasivat kylmät väreet selkääni pitkin.
     
  5. Crimson

    Crimson Guest Guest

    Liittynyt:
    03.08.2001
    Viestejä:
    3 318
    Saadut tykkäykset:
    2

    Aaargh! :hitme:
     
  6. WhiteQueen

    WhiteQueen Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    21.04.2002
    Viestejä:
    1 591
    Saadut tykkäykset:
    2
    -En voi sietää Brad Pittiä,enkä naisnäyttelijöitä (kaikki tuntuvat jotenkin niin bimboilta jn. plaah..En ole vielä lempparinaisnäyttelijää siis löytänyt)

    Freddie Mercury on mielestäni komea

    - kiljuin katsoessani X-files leffaa...ja kiljuin myös katsoessani Aaveet-elokuvaa

    -En ole itkenyt katsoessani Leonardon kuolinkohtausta Titanicissa..

    -Ensimmäistä kertaa katsottuani Fellowship of the ringin pidin elokuvaa aika huonona ja latteana..
     
  7. his

    his Guest Guest

    Liittynyt:
    01.03.2002
    Viestejä:
    251
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen koukussa reality-sarjoihin...
     
  8. juhaa

    juhaa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.12.2000
    Viestejä:
    5 971
    Saadut tykkäykset:
    7
    en ole pystynyt katsomaan Matrixia nukahtamatta, yrityksiä ehkä 5kpl
    Odottelee tuossa vielä, että koska sen katsoisi :)
     
  9. Akkuli

    Akkuli Käyttäjä

    Liittynyt:
    02.01.2003
    Viestejä:
    2 015
    Saadut tykkäykset:
    4
    Minulla on vähän samnlainen paljastus: Yritin kerran katsoa Blade runnerin, siinä kuitenkaan onnistumatta. Nukahdin ensimmäisen 30 minuutin sisällä.:sleep:

    Pitää yrittää taas joskus uudestaan.:D
     
  10. Sarah

    Sarah Guest Guest

    Liittynyt:
    16.11.2001
    Viestejä:
    378
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minusta saa ihan vapaasti ärsyyntyä, ja en minä sentään kadulle mene huutelemaan kuinka hyvä olen. Se on parempi tehdä täällä netissä nimettömästi. :D ;)

    En missään tapauksessa halua tietää mitä minusta selkäni takana puhutaan. Siitähän tulee aivan liian omahyväiseksi.
    (Oscar Wilde)
     
  11. Sammypiru

    Sammypiru Guest Guest

    Liittynyt:
    26.12.2002
    Viestejä:
    283
    Saadut tykkäykset:
    0
    :D :D :D

    Lassekin on aika patriootti kyllä. Mutta nyt muutama oma:

    - En tiedä mikä Citizen Kane on, josta moni täällä on puhunut.
    - Enoni omistaa leffateatterin, jossa voisin käydä maksutta, matkaakin vain 1 km, mutta ajan aina leffaan Tampereelle ja matkaa kertyy 154 km.
    - En käytä maksullisia naisia. :eek:
    - Vähäpukeinen nainen on parempi kuin alaston. :rolleyes:
     
  12. pala

    pala Guest Guest

    Liittynyt:
    25.05.2002
    Viestejä:
    49
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mia Farrow on mielestäni seksikkäämpi kuin esim. Gwyneth Paltrow tai Elizabeth Hurley.
     
  13. MariaK

    MariaK Guest Guest

    Liittynyt:
    08.04.2002
    Viestejä:
    248
    Saadut tykkäykset:
    0
    Aion mennä katsomaan Jennifer Lopezin leffan Maid In Manhattan heti kun se tulee teattereihin *nolona*
     
  14. danzu

    danzu Guest Guest

    Liittynyt:
    09.12.2001
    Viestejä:
    393
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mielestäni Metsolat oli loistava sarja, tuli katsottua molemmilla kerroilla telkkarista ja lisäksi olen lainannut kasetit pari kertaa kirjastosta. Kaiken kukkuraksi itseltä löytyy muutama jakso nauhalta.
     
  15. Stansfield

    Stansfield Guest Guest

    Liittynyt:
    22.02.2003
    Viestejä:
    371
    Saadut tykkäykset:
    0
    Right on. Mussa on jotain vikaa. ;)
     
  16. heimohuima

    heimohuima Guest Guest

    Liittynyt:
    03.05.2001
    Viestejä:
    216
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei kait kenenkään mielestä alaston nainen voi olla oikeasti kauniimpi/seksikkäämpi?
     
  17. thomas

    thomas Guest Guest

    Liittynyt:
    15.12.2000
    Viestejä:
    130
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hmh, tämän paljastaminen voi asettaa minut hieman outoon valoon, mutta menköön :

    Ei ole mitään sellaista asiaa, mitä minä en pystyisi tekemään keskimääräistä paremmin, jos jaksaisin asiaan paneutua. Olen älykäs ja lahjakas monilla eri aloilla. En tietenkään väitä, että minusta tulisi maailmankuulu oopperalaulaja tai MM-tason pikajuoksija, vaan että oppisin tekemään nuokin asiat keskimääräistä ihmistä paremmin.

    Toinen paljastus ja pitkä vuodatus: En voi ymmärtää ihmisiä, jotka eivät osaa joitain yksinkertaisia asioita. Ovatko he niin h*lvetin laiskoja, etteivät viitsi edes yrittää, vai niin idiootteja, että homma ei todellakaan onnistu? Esimerkkinä voisi mainita vaikka erään +- 25v nuoren miehen, joka ei saanut uudessa kämpässään lamppuja kattoon tai peilejä seinälle omin avuin, vaan minun isäni piti ne käydä asentamassa. Jumaliste, kyllä minuakin jo hävettäisi moinen, ja kyseessä on sentään mies! (No eipä ollut kyllä osannut myöskään tämän miehen tyttökaveri, sievästi vaan molemmat pällistelleet vierestä.)

    Itse olen nyt tehnyt remonttia uudessa kämpässä, ja mm. koonnut eteisen kaappeja, kytkenyt upotettavat halogeenilamput kattoon, tapetoinut, paneloinut, maalannut, sirkkelöinyt, asentanut laminaattia jne jne, osaksi AIVAN omin avuin, ja minä nyt sentään olen naisellinen, akateeminen nainen. En ole vielä sellaiseen remonttityöhön törmännyt, mitä normaalilla järjellä varustettu ihminen ei osaisi tehdä, ja sitten toiset eivät viitsi edes yrittää!

    Yllä olevaan vastaisin...erittäin harvinaista ja todella tervetullutta:thumbsup:
     
  18. Huikka

    Huikka Guest Guest

    Liittynyt:
    22.01.2002
    Viestejä:
    347
    Saadut tykkäykset:
    0
  19. hasseli

    hasseli Scarlett Fan Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    03.02.2003
    Viestejä:
    1 167
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pidän Titanicista :confused:
     
  20. supa

    supa Käyttäjä

    Liittynyt:
    22.08.2000
    Viestejä:
    2 108
    Saadut tykkäykset:
    4
    Olisitko hyvä ja opettelisit käyttämään QUOTE-nappia. Tuo sinun omanasi esittämänä teksti oli Sarahin kirjoittama.