Kuka uskaltaa tulla ulos kaapistaan?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Akkuli, 22.01.2003.

  1. mattim

    mattim Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    18.05.2001
    Viestejä:
    1 269
    Saadut tykkäykset:
    0
    Suomalainen olut on keskimäärin parempaa kuin ranskalainen punaviini ja rommikola voittaa single malt viskit. En ole lukenut yhtään Kalle Päätalon kirjaa, mutta kaikki Jari Tervot olen kahlannut. Pidän 2,5 euron pitsoista ja thaimaalaisesta ruoasta.

    Matti
     
  2. Silverfang

    Silverfang Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    10.03.2002
    Viestejä:
    618
    Saadut tykkäykset:
    1
    Tuon Yksin Kotona 3:sen eilen tarkastin, ja omaksi yllätyksekseni pidin siitä :p, odotukset olivat tietysti nollan alapuolella, mutta leffa paljastuikin ihan viihdyttäväksi pläjäykseksi. Ei tietysti lähelläkään ykkösen ja kakkosen tasoa, mutta kuitenkin.

    ..paljastusthreadihan tämä on :cool:.
     
  3. Dogg

    Dogg rhythm-al-ism Guest

    Liittynyt:
    27.06.2002
    Viestejä:
    764
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vielä pari paljastusta:

    - En ole nähnyt ikinä Jedin Paluuta :D
    (ei sillä ettäkö pidän elokuvan katsomista välttämättömyytenä, mutta ihmettelen miten olen onnistunut välttämään tämän elokuvan katsomista koko ikäni).

    - En pidä ihmisistä. Ihmiset ovat tylsiä ja tyhmiä (ei-älykkäitä) joiden kanssa sosiaalinen kanssakäynti on yhtä helvettiä.
    (Nimim. "Minulla ei ole montaa ystävää")
     
  4. Akkuli

    Akkuli Käyttäjä

    Liittynyt:
    02.01.2003
    Viestejä:
    2 015
    Saadut tykkäykset:
    4
    Minun mielestäni Star Wars episode 2 on ihan hyvä elokuva. Ei tietenkään mikään metsariteos, mutta ihan mukavaa viihdettä kumminkin. Ainakin toimintaa riittää.

    (Varsinkin episode 1 jälkeen)
     
  5. Faust

    Faust Guest Guest

    Liittynyt:
    08.12.2001
    Viestejä:
    214
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tai jos nyt pilkkua n*ssitaan niin IMO, In my opinion tarkoittaa "minun mielestäni", kun taas IMHO tulee sanoista In my humble opinion. ;)
     
  6. projectx

    projectx Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    14.02.2003
    Viestejä:
    607
    Saadut tykkäykset:
    1
    tykkään björkin musiikista (aaarrggh), ja en ole minäkään nähnyt vielä Kummisetä-trilogiaa "aikuisiällä", dam' it.
     
  7. Jarkko G.

    Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    13 047
    Saadut tykkäykset:
    98
    Tuijotin tänään moneen otteeseen työpaikan työharjoittelijan (tyttö) takamusta :)
     
  8. Faust

    Faust Guest Guest

    Liittynyt:
    08.12.2001
    Viestejä:
    214
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eikö tuo ole ihan normaalia käytöstä terveeltä mieheltä. Eihän tuo ole mitään kaapista ulos tulemista, taisit vain haluta kerskailla asialla ;)
     
  9. steffe79

    steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2002
    Viestejä:
    4 147
    Saadut tykkäykset:
    7

    Ellei kyseessä ole 300-kiloinen taistelunorsu. Jarkko varmaan visualisoi Kirsin pyllyä kaikille työharjoittelijoille :)

    Mutta ei tuossa kyllä ikimaailmassa mitään väärää ole..., Tänäänkin punttiksella "joutui" useaan otteeseen tarkistamaan erään naiskuntoilijan peppua :)
     
  10. SIDESHOWBOB

    SIDESHOWBOB Guest Guest

    Liittynyt:
    03.05.2002
    Viestejä:
    29
    Saadut tykkäykset:
    0
    Otsasuonen pullotus väheni huomattavasti näistä tiedoista, kiitos Kuihkalle ja Faustille :thumbsup:
     
  11. Crimson

    Crimson Guest Guest

    Liittynyt:
    03.08.2001
    Viestejä:
    3 318
    Saadut tykkäykset:
    2
    Jep. Ja täältä löytyy lisää: www.acronymfinder.com
     
  12. Takeshi666

    Takeshi666 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    08.01.2003
    Viestejä:
    2 005
    Saadut tykkäykset:
    17
    Tervehdys, ystävä! Tervetuloa hyypiöiden joukkoon! :D
     
  13. jaritt

    jaritt Käyttäjä

    Liittynyt:
    02.03.2000
    Viestejä:
    2 104
    Saadut tykkäykset:
    6
    Teille on tehty oikein biisikin: Pelle Miljoona: Genius Data

    Varsin terävää analyysia, ottaen huomioon että tuo biisi on tehty jo vuonna 1987.
     
  14. Sarah

    Sarah Guest Guest

    Liittynyt:
    16.11.2001
    Viestejä:
    378
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hmh, tämän paljastaminen voi asettaa minut hieman outoon valoon, mutta menköön :D :

    Ei ole mitään sellaista asiaa, mitä minä en pystyisi tekemään keskimääräistä paremmin, jos jaksaisin asiaan paneutua. Olen älykäs ja lahjakas monilla eri aloilla. En tietenkään väitä, että minusta tulisi maailmankuulu oopperalaulaja tai MM-tason pikajuoksija, vaan että oppisin tekemään nuokin asiat keskimääräistä ihmistä paremmin.

    Toinen paljastus ja pitkä vuodatus: En voi ymmärtää ihmisiä, jotka eivät osaa joitain yksinkertaisia asioita. Ovatko he niin h*lvetin laiskoja, etteivät viitsi edes yrittää, vai niin idiootteja, että homma ei todellakaan onnistu? Esimerkkinä voisi mainita vaikka erään +- 25v nuoren miehen, joka ei saanut uudessa kämpässään lamppuja kattoon tai peilejä seinälle omin avuin, vaan minun isäni piti ne käydä asentamassa. Jumaliste, kyllä minuakin jo hävettäisi moinen, ja kyseessä on sentään mies! (No eipä ollut kyllä osannut myöskään tämän miehen tyttökaveri, sievästi vaan molemmat pällistelleet vierestä.)

    Itse olen nyt tehnyt remonttia uudessa kämpässä, ja mm. koonnut eteisen kaappeja, kytkenyt upotettavat halogeenilamput kattoon, tapetoinut, paneloinut, maalannut, sirkkelöinyt, asentanut laminaattia jne jne, osaksi AIVAN omin avuin, ja minä nyt sentään olen naisellinen, akateeminen nainen. En ole vielä sellaiseen remonttityöhön törmännyt, mitä normaalilla järjellä varustettu ihminen ei osaisi tehdä, ja sitten toiset eivät viitsi edes yrittää! :hitme: :grr:
     
  15. Hector

    Hector Guest Guest

    Liittynyt:
    05.03.2002
    Viestejä:
    85
    Saadut tykkäykset:
    0

    Saanko arvata että kyseessä on veljesi..? Kuulostaa niin sisarusrakkaudelta tuo teksti:D

    Hirveita paljastuksia:
    -Olen asunut pääkaupunkiseudulla vuodesta 1985, mutten ole koskaan käynyt Finlandia -talossa
    -tykkään monista Ressu Redfordin biiseistä :weep:
    - Popstars oli hyvä ohjelma:(
     
  16. Slash80

    Slash80 No Life! Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    19.04.2001
    Viestejä:
    2 841
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mielestäni Antiikkia antiikia- ohjelma on milenkiintoinen.

    Olen huono autokuski, varsinkaan kaupungissa en uskalla ajaa ilman auttavaa apukuskia, joka tuntee säännöt.
     
  17. jaritt

    jaritt Käyttäjä

    Liittynyt:
    02.03.2000
    Viestejä:
    2 104
    Saadut tykkäykset:
    6
    Kirvesmiestuttavaltani sellaisia terveisiä että onneksi kaltaisiasi ihmisiä ei ole kovin paljoa, muuten hän ei pystyisi vaihtamaan farmari-volvoa uuteen kahden vuoden välein ja olisi joutunut uudessa omakotitalossaan tyytymään paljon nykyistä vaatimattomampaan kotiteatteriin. :D
     
  18. Dogg

    Dogg rhythm-al-ism Guest

    Liittynyt:
    27.06.2002
    Viestejä:
    764
    Saadut tykkäykset:
    0
  19. Jarkko G.

    Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    13 047
    Saadut tykkäykset:
    98
    Niin no joo :)
    On sitä kerskuttu huonoimmillaki jutuilla, kuin teinitytön peräpäällä :p
     
  20. Takeshi666

    Takeshi666 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    08.01.2003
    Viestejä:
    2 005
    Saadut tykkäykset:
    17
    Nuaroin katketakseni nähdessäni Adam Sandlerin "Little Nickyn".