Yksi hellasärön määritelmä lisää: Laitteista ei saa kaikkea irti, koska parempi puolisko pakottaa sijoittelemaan ne omituisesti Ja mikäli laite ei ole esteettisesti hieno ja pienikokoinen, sen mahdollinen parempi äänenlaatu hukkuu ns. naputus-häiriöön hellan suunnalta Jaa niitä noloja paljastuksia... -En voi sietää X-filesejä, vaikka ole useampaankin kertaan yrittänyt päästä sarjaan sisälle -24 on mielestäni rasittava
Ööh, en käsitä kun lättyjen extroja hehkutellaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa extrat enkä ole niitä juuri ikinä katellut. Totuus 2: Pidän Dawson's Creekiä parhaana sarjana, jota olen ikinä seurannut.
Kovia paljastuksia on tullut, mutta Lassekin voittanutta ei ole.... eihän tuohon suoritukseen kukaan pääse edes lähelle
Olen seurannut Kauniita ja Rohkeita oikeastaan kokoajan. Ehkäpä 5 prosenttia jaksoista on jäänyt katsomatta. Kun vuosituhat vaihtui katsoin tv:stä täysin selvänä 26 tuntia kestäneen suoran uudenvuoden ohjelman. Tämähän tuli Yleltä, joten ei ollut edes mainoskatkoja. Täytyy kyllä myöntää, että yhteensä tunnin verran jäi näkemättä tuosta ohjelmasta, koska otin Mikki Hiiri-paraatin aikana pienet torkut ja kävin välillä vessassa ja keittiössä hakemassa syömistä. Joskus kello neljän ja viiden välillä yöllä oli muuten ylen toimittaja (nainen) humalassa siellä studiossa. Toisen toimittajan piti hieman pitää silmällä sitä ettei se kaatuisi pitkin lattioita. Olin varmaan ainoa ihminen Suomessa todistamassa tuotakin episodia. En siis poistunut kertaakaan ulos koko vuosituhannen vaihteessa vaan katsoin telkkua. En ampunut raketin rakettia, en juonut tippaakaan tulilientä, en tehnyt mitään muuta kuin makasin sohvalla ja sängyssä katsomassa telkkarista 26 tuntia kestänyttä uuden vuosituhannen valvojaisia. Näin sentään kaikkien aikavyöhykkeiden uuden vuosituhannen vaihtumiset.
- Stanley Kubrick on yliarvostetuin ohjaaja ja hänen elokuvansa Hohtoa lukuun ottamatta tylsiä. - Seuraan aktiivisesti Salkkareita. - Jennifer Lopez ei ole minkään näköinen. - Kun Ruotsi pelaa lätkää Suomea vastaan, olen Ruotsin puolella. - Olen käynyt katsomassa Leslie Nielsenin Spy Hardin elokuvissa.
En tiedä mitä esim. IMHO :hitme: ja muut typerät(typeriä sen vuoksi kun ei tiedä) lyhenteet tarkoittaa!
Katson joka aamu Matlockin, sillä on hyvä aloittaa päivä. Hyvin toimii Matlockki myös sarjakuvana: Matlock Seikkailee: Osa 1 :thumbsup:
Pari urheilullista paljastusta: - Jääkiekossa kannatan Venäjää jos NHL-pelaajista kaikki on paikalla (eli lähinnä Olympialaiset). - Kannatan mäkihypyssä Sven Hannawaldia - Ja formuloissa Michael Schumacheria
-The Rockin kohtaus jossa koko erikoisryhmä ammutaan suihkuhuoneeseen, nostattaa karvat pystyyn joka kerta! Siis jenkkinostatusta pahimmillaan! -Adam Sandlerin Happy Gilmoore on loistava elokuva!:thumbsup: Mut Speed 2 ja Driven...
Ensi alkuun on paljastettava, että olen nainen ja siksi on omituista, että: - Brad Pitt ei ole mielestäni hyvännäköinen - seuraan formuloita (kannatan M. Schumacheria) ja jalkapalloa (kannatan Juventusta ja Turkkia) - en nalkuta, jos mieheni katsoo urheilua - en tykännyt Titanicista - pidän Scorsesen elokuvista - lähtemiseni ei kestä tarvittaessa viittä minuuttia kauempaa
Olen käynyt katsomassa Yksin Kotona 3:n elokuvissa. Mukana ei ollut yhtään lasta, vain minä ja kaksi samanikäistä kaveria (olimme muistaakseni 17v). Tähän on kyllä hyväksyttävä selitys, perjantai-ilta kaupungilla, pirun kylmä ja alaikäisenä ei päässyt mihinkään. Jossainhan ne pussikaljat oli juotava, ja ainoa sopiva elokuva oli kyseinen kammotus. Jouduin vielä lähtemään pois 10min ennen loppua, koska juominki oli tehnyt tehtävänsä ja jotenkin oli pakottava tarve päästä vessaan..
Sama täällä, yleensä nousen ylös aamuisin vasta n. 10min ennen kuin pitää jo mennä. Näiden hiusten kanssa ei ole koskaan "bad hair day", ne kun voi vain sitaista nutturalle tai ponnarille ja menoksi. Lisäksi olen kaunis ilman meikkiäkin , eli sekään ei ole kiireaamuina välttämätöntä.
Tuo Yksin kotona 3 paljastus on paha. Eilen satuin vilkaisemaan vahingossa tuota pari kertaa n. 15 sek. pätkät ja teki mieli ampua aivot pellolle. Kyllä paskempaa elokuvaa saa hakemalla hakea.