Kuka uskaltaa tulla ulos kaapistaan?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Akkuli, 22.01.2003.

  1. Professional

    Professional Stirlingite Tukijoukot

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    11 315
    Saadut tykkäykset:
    602
    Minä pyrin katsomaan jokaisen jakson.

    Siis Emmerdale on oikeasti hyvä sarja, mitä on ilo seurata päivittäin
     
  2. Helik

    Helik Guest Guest

    Liittynyt:
    11.09.2005
    Viestejä:
    98
    Saadut tykkäykset:
    0
    En ole nähnyt ainuttakaan James Bondia ja eikä harmita yhtään
     
  3. Rooky

    Rooky Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    15.06.2004
    Viestejä:
    3 723
    Saadut tykkäykset:
    0
    yhyy :weep:. no antaa mennä tämän kerran..

    - Joskus yläasteella (8.lk ehkä ?) olin luokassani ainoa poika, joka oli leiponut muffinsseja myyjäisiin. Luulin että 15-vuotiaat pojat tykkää leipomisesta..

    - Koitan viisastella asioista, joista en oikeasti tiedä yhtään mitään. Välillä asiat menee vähän yli, ja pieni punastus nousee poskille.. kulp..

    - Noista näkemättömistä klassikoista en edes viitsi kirjoittaa. Joitakin olen ostanut omaksi, mutta en ole jaksanut katsoa. Mieli kuitenkin tekisi. Levyjä ihailen aina, ja vakuuttelen, että tämä kyllä kolahtaa ja kympillä, mutta sitten kun alan katsomaan elokuvia, niin eikös se mahdollinen klassikko vaihdu esim. Armageddoniin. Sen jälkeen vakuutan, että ensi kerralla sitten.

    - Meinasin nukahtaa Mies joka ei ollut siellä leffan ääreen, ja leffan loputtua kehuin sitä kaikille.. taisin oikeasti olla väsynyt, sillä pidän Coenin veljesten muista leffoista.

    - En pysty katsomaan Tyttöni Mun elokuvaa.. :weep: enää..

    - Ostelen leffoja, ja avaan muovit vasta kun alan sitä katsomaan (yleensä !), mutta pointtina, ostin Seven Years In Tibet dvd:n 18.09.2003, ja se on vielä muoveissa... ja tuota rataa jatkuu siitä lähtien..

    - Kirjoitin vahvan M:n ruotsista, olen helvetin ylpeä siitä.. tuskin enää muistan mitään siitä kielestä.. Kirjoitin Äidinkielen otsikkon aineen dildosta :hitme:. Voitte kuvitella sitä naurua, kun astuin kirjoitussalin ovesta ja kerroin asian kavereille.. Sain b:n siitä :thumbsup:

    - Kerron kaikille, "joo, mä olen se Rooky siellä dvdplazalla.." .. just, isokin tekijä..

    - en keksi tähän enempää kirjoiteltavaa.. niin varmaan...

    - yritän olla hauska....
     
  4. Gleb

    Gleb Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    21.10.2001
    Viestejä:
    658
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sama

    Lisäksi jos aamulla ei tarvitse aikaisin lähteä luennolle niin katson myös toisen brittiläisen maalaissarjan eli Sydämen asialla (Heartbeat).
     
  5. Pazze

    Pazze Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    5 015
    Saadut tykkäykset:
    150
    Nyt pukkas pahaa:D

    Tosin sulla on myös toi Rowan Atkinson Live jatsomatta ja sen olet ostanut 7,95 €m ja jos toi plazan DVD-kalalogi ei ole ajantasalla, niin....
     
  6. Rooky

    Rooky Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    15.06.2004
    Viestejä:
    3 723
    Saadut tykkäykset:
    0
    Rowan Atkinson ei ole enää muoveissa :). Itse en ole sitä vieläkään katsonut, mutta koko suku on. Oliko tuolloin 2002 lopulla jo €urot? eihän ne markka hintojakaan ole, mutta olen tainnut muuntaa ne €uroiksi, jos markoilla olen ostanut.. taidanpa repiä vähän muoveja pois (n.200 vielä muoveissa).. tuo plazan katalogi ei ole ihan ajantasalla, muutama katsomaton on katsottu.. ja sitten boxit olen purkanut leffoiksi, esim. Tarantino boxi on leffoina, joten siitä tulee hieman lisää katsomattomia jne.. Ja katsomaton yleensä viittaa siihen, että en ole katsonut sitä DVD:ltä, kyseisen leffan olen kuitenkin voinut nähdä.. hups, tuo profilerin katalogi on hieman jäänyt jälkeen :).
     
  7. Stormlord

    Stormlord Guest Guest

    Liittynyt:
    12.02.2006
    Viestejä:
    677
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jep, en mäkään sitä pidä kovin nolona, mutta kavereilta tullut toisinaan hieman palautetta :D
     
  8. The evil weasel

    The evil weasel Guest Guest

    Liittynyt:
    07.08.2005
    Viestejä:
    411
    Saadut tykkäykset:
    0
    Haluan tunnustaa sen että.......

    Inhoan kaikkia saippua/draama sarjoja. Varsinkin kaikki O.C/Everwood tyyppiset "olen angstinen teini ja mailma on minua vastaan" sarjat aiheuttavat raivoa :grr: . Hyvänä kakkosena tulee nämä sukurutsaiset kauniit ja rohkeat formaatit joissa jokainen on ollut toistensa kanssa naimisissa tai vähintään sängyssä keskenään :sick:

    Yllä mainittu Emmerdale on ainut joka ei aiheuta reaktiota suuntaa tai toiseen.
     
  9. Pazze

    Pazze Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    5 015
    Saadut tykkäykset:
    150
    Vai että saippua/draama ei kiinnosta... No olihan paljastus!!! Tuo oli samaa luokkaa, kuin kertoisit olevasi heteromies, pitäväsi oluesta ja makkarasta, käyneesi armeijan ja pitäväsi vain miesten alusvaatteita! Kaapista ulostuloa olisi, jos kertoisit nauhoittaneesi kaikki Kaunarit ja hankkineesi Salkkareiden "näyttelijöiden" nimmarit pakaraasi:D
     
  10. Wile E Coyote

    Wile E Coyote Suurmufti Tukijoukot

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    2 346
    Saadut tykkäykset:
    8
    Minua ärsyttää massahysteriat niin prkeleesti, että v. 95 olen aina kannattanut lätkässä suomen vastustajaa. Voittoa pitääkin juhlia, mutta vuositolkulla jatkuvaa känniölinää "me ollaan maailmanmestareita" kaikenmaailman junttieinareiden taholta on "ei kiitos" osastoa. Ennemmin sitten tappio pelissä.

    Iso kiitos Ruotsille, jälleen kerran.
     
  11. Jaded

    Jaded Uusi jäsen Blokattu Tukijoukot

    Liittynyt:
    23.04.2004
    Viestejä:
    1 548
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mä olen aivan samaa mieltä.
     
  12. ArTTu83

    ArTTu83 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    25.08.2004
    Viestejä:
    294
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sama pätee tännekkin..
     
  13. Jeukkuli

    Jeukkuli Käyttäjä

    Liittynyt:
    26.02.2004
    Viestejä:
    1 867
    Saadut tykkäykset:
    10
    Todellakin kiitokset, tein pitkävedon Ruotsin voiton puolesta ja voitin 3,70 euroa. Olisi pitänyt laittaa isompi panos :OI
     
  14. The evil weasel

    The evil weasel Guest Guest

    Liittynyt:
    07.08.2005
    Viestejä:
    411
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ehkä olen tehnyt tuon kaiken, ja juuri siitä syystä inhoan saippua sarjoja? :D
     
  15. Stormlord

    Stormlord Guest Guest

    Liittynyt:
    12.02.2006
    Viestejä:
    677
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eli menit siis takaisin kaappiin? :D
     
  16. The evil weasel

    The evil weasel Guest Guest

    Liittynyt:
    07.08.2005
    Viestejä:
    411
    Saadut tykkäykset:
    0
    Aaargh!! tämä painostus on liikaa! Vastarinta murtuu...... Ridge i löööv juuu :love: :love:
     
  17. Ize

    Ize Käyttäjä

    Liittynyt:
    13.12.2002
    Viestejä:
    2 273
    Saadut tykkäykset:
    0
    IMO, jääkiekon vastustaminen ei ole kaapista ulostuloa, sehän on ollut sitten -95 trendinä pinnalla joka puolella????
     
  18. Professional

    Professional Stirlingite Tukijoukot

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    11 315
    Saadut tykkäykset:
    602
    Isotissinen juontaja sanoi, että juuri sinä tiedät tämän vastauksen, joten menin heikkona ihmisenä soittamaan Maikkarin voittosoitto-peliin... :eek:
     
  19. CleverIndeed

    CleverIndeed Guest Guest

    Liittynyt:
    11.11.2007
    Viestejä:
    5 595
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mulla on maikkarin yöchatteja nauhalla VHS-kaseteilla 2000-luvun alusta.
     
  20. Professional

    Professional Stirlingite Tukijoukot

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    11 315
    Saadut tykkäykset:
    602
    Maikkarin yöchateista puheen ollen, niin parasta aikaa ruudussa oleva Valerie on kyllä ihQ... :love: