Kuka uskaltaa tulla ulos kaapistaan?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Akkuli, 22.01.2003.

  1. Jeukkuli

    Jeukkuli Käyttäjä

    Liittynyt:
    26.02.2004
    Viestejä:
    1 867
    Saadut tykkäykset:
    10
    Olivat intissäkin ihmeissään kun kuulivat tuon. Olipahan aina kesätöitä muualta, eikä muita syitä pellolle menemiseen ollut (luokkaretkirahojakin hankittiin porkkanapellolta). Vaikka olisihan se ollut ihan mielenkiintoista mennä niitä venäläistypyköitä tiirailemaan...
     
  2. wallu

    wallu Guest Guest

    Liittynyt:
    12.10.2002
    Viestejä:
    631
    Saadut tykkäykset:
    1
    Nyt on kyllä vielä pakko kysyä että olitko lukiossa vuosina 2001 - 2004? Kuulostaa nimittäin tutulta tuo porkkanapeltoreissu, kaverin kautta tosin.
     
  3. PeteP

    PeteP Guest Guest

    Liittynyt:
    14.06.2003
    Viestejä:
    285
    Saadut tykkäykset:
    1
    Pakko se on kai avautua ja paljastaa synkimmät(?) salaisuudet. Tosin vaimo tuli juuri äsken oikein ryminällä kaapista. Hän luki tätä threadia samalla kun itse selasin sitä ja kertoi, että häneltä on julkaistu Dingo-aiheinen runo ko. bändistä kertovassa kirjassa, itseasiassa kaksi kappaletta. Kustannussopimuskin kuulemma löytyy :D

    Ja sitten asiaan:
    - en ole koskaan eläessäni luistellut (saati sitten omistanut luistimia)
    - vihaan lätkää ja se on mielestäni junttien laji
    - itseasiassa vihaan kaikkea talviurheilua

    ainoa oikea talviurheilulaji on englannin valioliigan seuraaminen ja kun ei maksukanavat näy, niin ei tarvitse sitäkään enään harrastaa.

    Siinähän sitä,
    tai noh ... olen aina kannattanut MyPa:a :p
     
  4. Tata-san

    Tata-san Guest Guest

    Liittynyt:
    16.03.2004
    Viestejä:
    382
    Saadut tykkäykset:
    0
    Täytyy itsekkin tuosta jääkiekosta avautua. Minun mielestä kyseinen laji on ihan helvetin tylsää katsottavaa. Oli sitten Suomi - Ruotsi tai Afkanistanin mattoseura - Kiinan kamelikulkue. Omasta mielestäni se vain näyttää silmittömältä söheltämiseltä. Ja ärsyttää se kun ennen jokaista MM-kisaa hehkutetaan Suomea ja sitten ne menee ja häviää jostain 12-0 tilanteesta 2min ennen pelin loppua ja kaikki lyödään jonku valmentajan piikkiin. :OI :OI :grr:

    Mutta mm-jalkapallosta katson kaikki mahdolliset ottelut jos vain mahdollista. :p
     
  5. Jeukkuli

    Jeukkuli Käyttäjä

    Liittynyt:
    26.02.2004
    Viestejä:
    1 867
    Saadut tykkäykset:
    10
    Aiemmin. Tuo reissu oli yläasteella.
     
  6. jenka

    jenka Guest Guest

    Liittynyt:
    18.01.2003
    Viestejä:
    192
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei kiinnosta minuakaan, ja pidän sitä täysin normaalina.
    Mutta jos kiinnostaisi, niin silloin voisin kertoa täällä tulleeni kaapista.
     
  7. Bumer

    Bumer Goodfella Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    10.09.2004
    Viestejä:
    1 689
    Saadut tykkäykset:
    4
    Ei kiinosta sitten yhtään jääkiekon/futiksen katselu tai saatikaan muu urheilu. F1 katson joka kisan ja joskus muutakin auto urheilua, mutten moottoripyörä kisoja. Vaikka sellaisen on tarkoitus ostaa tulevaisuudessa (niiden kisojen katsominen on vain tylsää). Somebody shoot me! :D
     
  8. opluoto

    opluoto Guest Guest

    Liittynyt:
    25.01.2005
    Viestejä:
    255
    Saadut tykkäykset:
    0
    Samoin! Ei myöskään tositv:t.
     
  9. Ize

    Ize Käyttäjä

    Liittynyt:
    13.12.2002
    Viestejä:
    2 273
    Saadut tykkäykset:
    0
    [offtopic]
    Aika laimeita nää kaapista ulostulemiset. :D
    Meinaan vain, että ei kait kukaan pidä poikkeava henkilöä joka ei seuraa urheilua? Vaikka itse seuraankin ei minusta ole outoa, että toiset eivät seuraa.
    [/offtopic]
     
  10. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    Sinä senkin... :grr:
    Tunnustatko olevasi Hulkster tai Teppo?
    Astu nyt kunnolla ulos kaapista.
     
  11. Jeukkuli

    Jeukkuli Käyttäjä

    Liittynyt:
    26.02.2004
    Viestejä:
    1 867
    Saadut tykkäykset:
    10
    Onkos tullut käytettyä nimimerkkiä Juntta tuolla Suomi24-digifoorumilla? Ja entäs onko osallisuutta niihin "xxx päivää" -ketjuihin? Perhanan hyvää viihdettä se foorumi...
     
  12. Professional

    Professional Stirlingite Tukijoukot

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    11 313
    Saadut tykkäykset:
    602
    Amy Diamondin biisi Welcome To The City on varsin mainio laulu. Tämän perusteella voisin ostaa koko levyn :)
     
  13. Baron

    Baron Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    07.08.2003
    Viestejä:
    1 911
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minullapa onkin tämä levy:
    [​IMG]

    Tykkään myös autolla ajaessani ruikkia Lasolia, vaikka tuulilasi olisikin ihan puhdas. Lasol haisee hyvälle.
     
  14. cityjeesus

    cityjeesus Guest Guest

    Liittynyt:
    17.02.2004
    Viestejä:
    2 314
    Saadut tykkäykset:
    4
    Niin haisee. Diggailen myös bensiksillä vellovasta gasoliinin hajusta. Muut liuottimet ei herätä intohimoja :D Ja ei, en ole sekopää imppaaja.
     
  15. Crimson

    Crimson Guest Guest

    Liittynyt:
    03.08.2001
    Viestejä:
    3 318
    Saadut tykkäykset:
    2
    Mun mielestä Forrest Gump on loistava leffa.

    P.S. Baronin avatar ja slogan naurattaa aina.
     
  16. jenka

    jenka Guest Guest

    Liittynyt:
    18.01.2003
    Viestejä:
    192
    Saadut tykkäykset:
    0
    En ole.
    Tuo oli ainoa viesti jonka olen tuonne suomi24-digifoorumille yleensäkään kirjoittanut. Enkä aio kirjoittaa lisää, niin ei tarvitse sinunkaan irvistellä :grr: Ne viestit joita olen joskus sinne sun tänne kirjoittanut, on kyllä varmaan useampaa huvittanut, mutta ketään ei varmasti loukannut. mutta kyllähän aina joukkoon narisijoita mahtuu, vai mitä.
    Olen kaapista jo ulkona, oletko sinä?

    EDIT: Nyt tajusin että tämä Hulkster onkin ollut joku häirikkö täällä ja saanut kenkää foorumilta. Ja nyt kysyt että olenko minä ollut hän.. Just joo. Otan tuon loukkauksena.
     
  17. jenka

    jenka Guest Guest

    Liittynyt:
    18.01.2003
    Viestejä:
    192
    Saadut tykkäykset:
    0
    En ole/Ei ole.
    Tuo oli ainoa viesti jonka olen tuonne suomi24-digifoorumille yleensäkään kirjoittanut. Enkä aio kirjoittaa lisää.
    Ne viestit joita olen joskus sinne sun tänne kirjoittanut, on kyllä varmaan useampaa huvittanut, mutta ketään ei varmasti loukannut. mutta kyllähän aina joukkoon narisijoita mahtuu, vai mitä. Löysempiä pipoja?
     
  18. Pazze

    Pazze Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    5 015
    Saadut tykkäykset:
    150
    Tuota noin, Walk the Line kiinnostaa ja siitä sitten tietoa hakemaan. Tajusin, että pääosassa oleva Reese Witherspoon on Elle Woods leffasta Legally Blonde. Ja minä oikeasti pidän tuosta leffasta... So on niin kiltti ja hyväntahtoinen elokuva ja olen nähnyt sen varmaan 4 kertaa. Televisiosta pari kertaa ja sitten videolta. Niin, paljastan että katselen Legally Blondea videolta, AND I'M LOVING IT!!!!
     
  19. Don MC

    Don MC Käyttäjä

    Liittynyt:
    19.05.2005
    Viestejä:
    1 188
    Saadut tykkäykset:
    39
    Vasta eksyin tähän threadiin. Piti kirjoittaa että mielestäni "maailman paras leffa", eli Citizen Kane on oikeasti v--n tylsä, mutta silmiini osui threadin viesti no 30. Se jossa 'Lassekin' paljastaa olleensa Kauniit ja Rohkeat-fani sairaammasta päästä.
    :hitme:

    Se päästi musta ilmat pihalle. Tuon mahtavammin ei kaapista voi ulos tulla kukaan. Päättäkää tämä threadi. Voittaja löytyi kauan sitten. Paremmaksi ei kukaan enää voi laittaa.

    -DMC-
     
  20. Stormlord

    Stormlord Guest Guest

    Liittynyt:
    12.02.2006
    Viestejä:
    677
    Saadut tykkäykset:
    0
    Näitähän mulla riittää:

    - Katson mielelläni high school -draamoja
    - En ole nähnyt mm. 2001 Avaruusseikkailua, Citizen Kanea ja monia muita klassikoita
    - Olen seurannut (ja katson edelleen toisinaan) Emmerdalea

    Onhan noita.