Kuka uskaltaa tulla ulos kaapistaan?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Akkuli, 22.01.2003.

  1. Vargas

    Vargas Guest Guest

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    324
    Saadut tykkäykset:
    0
    - Varmaan lukioiästä lähtien mulla on ollut ainoastaan yhdet pitohousut (farkut) kerrallaan. Vuosi sitten juhlinnan yhteydessä farkut repesivät perseestä, ja nyt syksyllä yökerhossa joku oli ilmeisesti yrittänyt leikata taskua auki (ja oli siinä tosi hyvin onnistunutkin). Eli vaihtoon menivät kummallakin kerralla.
    - Ylioppilashattu on vieläkin ympäriinsä kiljussa (= rahat loppuivat) viimeisen vapunjuhlinnan jälkeen. Pitäisi kai ennen toukokuun vaihdetta selvittää, paljonko kemiallinen pesu maksaa.
    - Olen katsonut kakarana kaikki Pekko- ja Körmy-elokuvat :eek:
    - En tiedä kännykkäni (kolme vuotta vanha) mallia
     
  2. petepas

    petepas Elämme fataaleja aikoja Tukijoukot

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    2 441
    Saadut tykkäykset:
    4
     
  3. Vargas

    Vargas Guest Guest

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    324
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nyt kun tarkistin lakin pitkästä aikaa, niin ei se niin pahalta näytäkään kuin muistin. Kännissä sitä ollaan kuitenkin tuon lakin kanssa joten kai se on sama vaikka vähän kellertääkin.
     
  4. Bob Fleming

    Bob Fleming Great Bird of the Galaxy Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    10.10.2002
    Viestejä:
    1 259
    Saadut tykkäykset:
    1
    Iltapäiväpaheisiini kuuluu nykyään Dr. Philin katsominen :eek:
     
  5. OlliM1985

    OlliM1985 Guest Guest

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    283
    Saadut tykkäykset:
    0
    Laitoin ylä-asteella poikien suihkujen saippualokeroihin 'Cold power' kylmägeeliä... kai se sitten nipisteli raukkoja. Olen vain aina halunnut tunnustaa sen.

    Pidän elokuvien seksikohtauksista. :hitme:
     
  6. Kalza

    Kalza Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    28.11.2002
    Viestejä:
    2 844
    Saadut tykkäykset:
    3
    Hui, oletpas outo tyyppi! :p
     
  7. Jeukkuli

    Jeukkuli Käyttäjä

    Liittynyt:
    26.02.2004
    Viestejä:
    1 867
    Saadut tykkäykset:
    10
    - Pelkään limaisia sieniä ja monia muitakin limaisia asioita (kaloja, sammakoita jne, mutten kuitenkaan omia limojani).

    - Minulla on ollut samat kehykset rilleissä jo seitsemän vuotta.

    - Seksuaalifantasiani Marita Taavitsaisesta ovat jatkuneet intin jälkeen.

    - Joinakin iltoina tiirailen kämppäni ikkunasta vastapäisen kerrostalon asukkien touhuja hyvin pitkäänkin.
     
  8. cityjeesus

    cityjeesus Guest Guest

    Liittynyt:
    17.02.2004
    Viestejä:
    2 314
    Saadut tykkäykset:
    4
    Kyllähän Maritasta kelpaa fantasioida. Ihan näpsäkkä tyttönen, vaikka ei enää ihan nuorin nuppu olekaan. Maalaistyttömäisiä vaaleaverikköjä ei ole koskaan liikaa. Keikalle pitäisi varmaan lähteä, vaikka ei iskelmä juurikaan maistu.
     
  9. Villepoh

    Villepoh Guest Guest

    Liittynyt:
    17.09.2001
    Viestejä:
    818
    Saadut tykkäykset:
    0


    Aika homoa :king: Eikös se Conga ole aika kova biisi? Tykkään siitä itsekin.
     
  10. Jarkko G.

    Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    13 046
    Saadut tykkäykset:
    97
    Mainitaan myös Get on Your Feet ja Rhythm is Gonna Get You .. 80-luvun poppia joka jää pakosti soimaan päähän.
     
  11. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    Olen viimeiset puolitoista viikkoa ollut koukussa Olavi Virran Sua lemmin kuin järjetön mä oisin -kappaleeseen. Jotenkin tuo vuonna 1947 äänitetty biisi saa vaan niin loistavat nostalgiset tunnelmat esiin, että kuuntelen sitä repeatillä kokoajan. Parin päivän jälkeen kuunteluun tuli mukaan myös laulaminen ja soittaminen. Varmaan on kämppiksien mukava kuunnella 30+ kertaa päivässä Oka Virtaa kun minä laulelen ja soittelen kitaralla päälle.

    Minkäs tekee, kun jää aina jokin kappale soimaan - niin päähän kuin soittopeliin. :hitme:
     
  12. Vargas

    Vargas Guest Guest

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    324
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä sulla voisi soida paljon huonompikin kappale päässä. Vaikkakaan tuo Olan varhaistuotanto ei vedä vertoja esim. 60-luvun alun äänityksille.
     
  13. eCu-

    eCu- Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    30.05.2005
    Viestejä:
    588
    Saadut tykkäykset:
    1
    En ole koskaan nähnyt Kummisetä -elokuvia vaikka omistan ne kaikki. Myöskään ET -elokuvaa en ole koskaan nähnyt! :)
     
  14. Crimson

    Crimson Guest Guest

    Liittynyt:
    03.08.2001
    Viestejä:
    3 318
    Saadut tykkäykset:
    2
    Hieno kappale kertakaikkiaan. Topi Sorsakosken versio on myös aivan huikea. :king:
     
  15. Pazze

    Pazze Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    5 015
    Saadut tykkäykset:
    150
    Toi vielä mitään, mulla soi päässä Ressu Redfordin esittämä Jos vielä oot vapaa... ja siihen vapaa kohdalle pitää joka kerta vääntä onkea... Tuon kun saa hetkeksi mielestään, niin tilalle tulee saman huippuartistin esittämä Laskeutumisvalo -schlager... :OI Ja mä en ees tiedä mistä nää nyt on tullu, ikinä moista sontaa kuunnellu. AAAaaaaaaaaaaaaaargh!
     
  16. Professional

    Professional Stirlingite Tukijoukot

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    11 314
    Saadut tykkäykset:
    602
    No kiitti vidusti! Nyt se rupes soimaan minunkin päässä :grr:
     
  17. Pazze

    Pazze Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    5 015
    Saadut tykkäykset:
    150
    Ole hyvä:D! Se jotenkin helpotti, kun luin tämän aivovaurion levinneen. Sitä tuntee olonsa "terveemmäksi", kun kuulee että muillakin on samoja ongelmia. Ja nyt Ressukka on poistunut kokonaan. Ei enää vapaa tai onkea! Tosin, Muskan Kirjoita postikortti, tuli radiosta aamulla... Siinäpä oli oiva urkusoundi, ja pitää käydä faijalta hakeen levy ja kuunneltavaks... Ja kohta varmaan Kirilin Surun pyyhit silmistäni pois...
     
  18. Jeukkuli

    Jeukkuli Käyttäjä

    Liittynyt:
    26.02.2004
    Viestejä:
    1 867
    Saadut tykkäykset:
    10
    Olen syntynyt ja elänyt 20 vuotta Suonenjoella, mutten ole ikinä käynyt mansikkapellolla.
     
  19. Villepoh

    Villepoh Guest Guest

    Liittynyt:
    17.09.2001
    Viestejä:
    818
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei kiinnosta pätkääkään Taru Sormusten Herrasta, Harry Potter tai Narnia. Ei leffana eikä kirjana. Kaikki tutut niistä hölisee kuin viimeistä päivää ja minä nyökyttelen, kuin jotain asiasta tajuaisin.


    Tää on pahin: Olen kuunnellut viime aikoina tämän vuoden Idols-levyä ja pidän Henna Heikkisen osuudesta, samoin kuin siitä yhteissinglestä. Tykkään myös Uniklubin biiseistä, mutta en laulajasta. Myös TikTak, Indica, Alicia Keys, Maija Vilkkumaa, Agents ja Kitkerät Neitsyet ovat parhautta. Lainasin myös kirjastosta Aikakoneen levyn ja pidän suurta osaa biiseistä hyvinä tekeleinä. Tosin syy tähän voi olla myös menneiden aikojen kaipuu.
     
  20. wallu

    wallu Guest Guest

    Liittynyt:
    12.10.2002
    Viestejä:
    631
    Saadut tykkäykset:
    1
    :eek: Miten tämä on mahdollista pitäjällä, jossa mansikkapeltoja löytyy sen miljoona hehtaaria? (Allekirjoittanut sattuu olemaan kyseiseltä pitäjältä, on ollut mansikkatilalla töissä ja jopa pitänyt siitä.)