Kuka uskaltaa tulla ulos kaapistaan?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Akkuli, 22.01.2003.

  1. marcoolio

    marcoolio "JTX: en wareta" Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    23.09.2002
    Viestejä:
    4 511
    Saadut tykkäykset:
    8
    pikemminkin tulee... :D :eek:
     
  2. jukka69

    jukka69 Uusi jäsen Blokattu

    Liittynyt:
    17.04.2001
    Viestejä:
    259
    Saadut tykkäykset:
    0
  3. Jaded

    Jaded Uusi jäsen Blokattu Tukijoukot

    Liittynyt:
    23.04.2004
    Viestejä:
    1 548
    Saadut tykkäykset:
    1
    Jatketaans taas tätä. Pienessä nousuhumalassa jaksaa vielä kirjoittaakkin.

    Olen kerran lopettanut seksinharrastamisen kesken kun naisosapuolen henki haisi niin pahalle että kiihotus laski ihan kokonaan pois. Tosin tämänjälkeen nainen meni suihkuun ja minä hoidin asian itse loppuun asti.

    Rakastan kissojani mutta joskus huvitan itseäni ja nauran kippurassa kun laitan kissalle sukan päähän ja se alkaa peruuttelemaan.

    Yläasteella kun on se 2 viikon TET jakso meni Robin Hoodiin töihin. Ne laittoi minut varasto hommiin. Kukaan ei kokopäivänä tullut sanomaan minulle mitään, ei edes kun töiden oli määrä loppua. Läksin sitten vittuuntuneena pois sieltä ja pöllin samalla matkaani pahvilaatikollisen suklaapatukoita. Tietenkin jäin kiinni tästä teosta. ---> Loppu TET jakson olin töissä seurankunnan päiväkodissa. (Jossa oli oikesti ihan kivaa!)


    En ole vieläkään ajanut autokoulun 2 vaihetta. Silti ajan autolla aina kun on tarvis. Saa nähä koska käry käy.

    Oon saanu vapautuksen armeijasta ku sanoin että vihaan ihmisiä ja että voin taata että olen ekana aamuna kotona ruokkimassa mun kissoja ja ammun kaikki jotka koittaa estää.

    Heräsin tänään aamulla ihan tolkuttomassa kännissä ja on pakko juua vielkin ku en halua vielä krapulaa. Ja muloli eilen synttärit. Sain lahjaksi tähtitieteellisen määrän viinaa. Pakko juua nää kaikki pois ku on muutto kuunvaihteessa ni sit ei tarvi kantaa niin paljoa.
     
  4. Jaded

    Jaded Uusi jäsen Blokattu Tukijoukot

    Liittynyt:
    23.04.2004
    Viestejä:
    1 548
    Saadut tykkäykset:
    1
    ja mie oon rakastunu Balroggiin!
     
  5. Bumer

    Bumer Goodfella Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    10.09.2004
    Viestejä:
    1 689
    Saadut tykkäykset:
    4
    Bua-ha-ha....!!!!!! :D :D :D :naminami:
     
  6. Mikkoz81

    Mikkoz81 Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    18.01.2003
    Viestejä:
    842
    Saadut tykkäykset:
    3
    Kävin vaate ostoksilla ensimmäisen kerran yli kahteen vuoteen tuossa joku pari viikkoa sitten. Oli pakko kun farkut repes perseestä, niin piti saada uudet. Hmmm. kumpikohan on pahempi tunnustus se että kävin rättikaupassa vai että en oo käyny siellä lähes kahteen ja puoleen vuoteen :)

    Mua rupee yleensä ahistaa kaupungilla ja kaupoissa kun siellä on paljon dorkia ihmisiä jotka nysvää seisoksii ja maleksii edessä lisäks on hirvee älämölö. Kaupoissa pitäis olla poliiseja jotka ampuis ihmisiä välittömästi vaikka polveen jos kävelee hitaasti, pysähtyy keskelle käytävää, tai tuo kaikki kymmenen alle viis vuotiasta pentua huutamaan/riehumaan kauppaan ;) Lisäks elekäläisiä ei pitäis laskea ollenkaan kauppoihin, niille pitäis olla oma kauppa-aika vaikka klo 6 aamulla.
     
  7. Chauron

    Chauron Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    3 205
    Saadut tykkäykset:
    10
    [​IMG] [​IMG]

    Hih...
    [​IMG] [​IMG]
     
  8. Brian

    Brian Uusi jäsen

    Liittynyt:
    10.02.2004
    Viestejä:
    288
    Saadut tykkäykset:
    2
    Heh, sama homma meikällä, siis ahistaa vaatekaupoissa. Haluaisin rauhassa katsella vaatteita, mutta aina siinä on vieressä joku tuijottamassa. Vaateostoksilla tosin käyn useammin, 2x vuodessa ja kummatkin kerrat alennusmyyntien aikoihin (tuosta johtuu tuo tungoskin). Sitä en ymmärrä miksi maksaa vaatteista jopa yli 2x enemmän kun alennusmyynneissä voi saada yksien farkkujen hinnalla koko vaatesetin. :confused:
     
  9. Professional

    Professional Stirlingite Tukijoukot

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    11 307
    Saadut tykkäykset:
    596
    Jaahas, täytyy kai tännekin sitten jotain pistää

    - Kauniit ja rohkeat sekä Emmerdale kuuluvat arki-iltojen rutiineihini
    - Aina kun Muumilaakson tarinoita näytetään telkkarista niin pyrin olemaan ruudun ääressä. Tahtoo Muumilaaksoon!
    - Armageddon on hyvä leffa. Itseasiassa kun ylioppilaskirjoituksissa 5 vuotta sitten oli aiheena kertoa jostain lempparileffasta kirjoitin Armageddonista. Otsikoksi pistin " Armageddon räjäyttää tajunnan "

    Joo, eiköhän nää riitä tältä erää :p
     
  10. bill

    bill Guest Guest

    Liittynyt:
    20.07.2004
    Viestejä:
    558
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kieltämättä aika noloa :D
     
  11. Eastwood1

    Eastwood1 You brought two too many. Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.12.2003
    Viestejä:
    1 875
    Saadut tykkäykset:
    1
    Paljonko tuli itse kirjoituksista? Verotettiinko pisteitä lempileffan valinnasta? :D
     
  12. Professional

    Professional Stirlingite Tukijoukot

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    11 307
    Saadut tykkäykset:
    596
    Muistaakseni tuli cum laude approbatur. Eli ei se kauhean hyvin menny. Verotettiinko pisteitä? Luultavasti :weep:
     
  13. JPH

    JPH Guest Guest

    Liittynyt:
    02.02.2003
    Viestejä:
    2 907
    Saadut tykkäykset:
    4
    Ihmiset, jotka eivät ymmärrä fantasiaa ovat mielestäni mielikuvituksettomia tylsimyksiä :D

    No, toisaalta ymmärrän kommentin (mutta en ole samaa mieltä) Matrixin sekä Sormusten herran osalta, mutta en välttämättä taisteluelokuvien osalta. Niillä on kuitenkin aika pitkät perinteet.
     
  14. Wick

    Wick Say it in slugs Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.11.2002
    Viestejä:
    2 150
    Saadut tykkäykset:
    1
    En tykkää hiihtämisestä koska en osaa hiihtää. Intissä hiihdimme kertaalleen ja se oli niin kamalaa, että päätin hakea seuraavien hiihtojen aikana vemppaa.
     
  15. klonkku6

    klonkku6 Guest Guest

    Liittynyt:
    11.07.2003
    Viestejä:
    141
    Saadut tykkäykset:
    0
    Allekirjoitan kaikki noi shoppailu-jutut. Se vaan on niin, että kun menee kauppaan ja katsoo siinä sitten jotain vaatetta, rupeaa vituttamaan ja lähtee himaan. ( huh, huh mikä lauserakenne )

    Ja tälläkin hetkellä odotan tiistaita ja O.C.tä. Teinisarjat on rock!
     
  16. Digiman

    Digiman Uusi jäsen

    Liittynyt:
    05.03.2004
    Viestejä:
    907
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitti kaverit. Hauska on ollut lukea kaapista ulos tulleiden juttuja.
    Mutta mulla on yksi, jota en ole kehdannut kertoa edes jätkien saunaillassa.
    Eli....olen erehtynyt ravintolassa keskustelemaan "herkkiä juttuja" erään missin kanssa.

    Aargh, johan helpotti. :hitme:
     
  17. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kerro kuka? Mäkin näin tässä pari päivää sitten Lola Odusogan. Sille olis tehny mieli mennä kertomaan "herkkiä juttuja", mutta Lola on nykyään rouvas henkilö ja toinen pikkunen näytti olevan mahassa. Hän ei enää ole niin kaunis mallityyppi vaan muuttunut kotirouvan näköiseksi
     
  18. kebek

    kebek Käyttäjä

    Liittynyt:
    13.01.2003
    Viestejä:
    2 623
    Saadut tykkäykset:
    9
    Oletko varma tästä toisesta pikkuisesta? Se näyttää sen Elixir tv-ohjelman perusteella lihoneen ainakin 15 kiloa. Saattaa olla vaan kunnon kaljalla hankittu kessi kyseessä.
     
  19. Jaded

    Jaded Uusi jäsen Blokattu Tukijoukot

    Liittynyt:
    23.04.2004
    Viestejä:
    1 548
    Saadut tykkäykset:
    1
    Joo, aika ruma läski se Lola nykyää. Pitäs aika kännis olla et sille enää nykyää antais.
     
  20. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    Aika varma. Sen verran kuitenkin luotan omaan näköön ja ei siinä voi olla vikaa kun silmälasitkin vaihdoin kuukausi sitten. Lueppas huviksesi SEISKA 9/2005 (uusin). Siellä on sivulla 8 juttu Lolasta ja otsikko "Toinen lapsi on tilauksessa". Antaako vielä aihetta epäilyksille?

    Jaded se osaa keventää tunnelmaa aina tarvittaessa :D