Kuka uskaltaa tulla ulos kaapistaan?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Akkuli, 22.01.2003.

  1. Duster

    Duster Guest Guest

    Liittynyt:
    12.10.2002
    Viestejä:
    359
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tik Tak on Vi... hyvä bändi!
    :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
     
  2. bmike

    bmike Uusi jäsen

    Liittynyt:
    19.03.2002
    Viestejä:
    588
    Saadut tykkäykset:
    0
    Radiosta tulee Arja Havakan Tuulella ei ole ystävää, enkä viitsi kääntää asemaa... !!!

    Toinen asia mitä en uskonut ikinä sanovani, mutta jotenkin en jaksa enään katsoa Star Warsseja... :weep: Varsinkaan alkuperäisiä jaksoja...en tajua mikä on miehessä vikana.

    Noh, luulen olevani vain loman tarpeessa ja huhtikuussa olen lähdössä, listalla on 6 viikon lomailu Thaimaan suunnalla, saatan käydä Kiinassakin tai muissa 'lähimaissa' siinä! :thumbsup:
     
  3. HesusNis

    HesusNis Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    29.09.2002
    Viestejä:
    1 766
    Saadut tykkäykset:
    2
    Nyt ruvetaan liikkumaan jo vaarallisella alueella!;)
     
  4. SamTheMan

    SamTheMan Guest Guest

    Liittynyt:
    10.10.2002
    Viestejä:
    1 525
    Saadut tykkäykset:
    0
    No tässä tulee varmaan pohjanoteeraus: (rumpujen pärinää) Kävin katsomassa TITANICIN 3 KERTAA elokuvateatterissa (kaikki hiljenevät). Että silleen :D
     
  5. wiliraj

    wiliraj Guest Guest

    Liittynyt:
    26.07.2002
    Viestejä:
    214
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen parin vuoden ajan säännöllisesti vierrailut täällä, nyt tuli mieleen yksi aika paha tunnustus: En ole kertaakaan käynyt Satelliitti-TV osiossa. :hitme:

    Siihen tulee muutos nyt, ristiretki alkakoon (juuri katsoin Holy Grailin:thumbsup: )
     
  6. Wick

    Wick Say it in slugs Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.11.2002
    Viestejä:
    2 150
    Saadut tykkäykset:
    1
    Koskaan en ole kaapissa ollutkaan.

    Yeah right.. :rolleyes:
     
  7. wallu

    wallu Guest Guest

    Liittynyt:
    12.10.2002
    Viestejä:
    631
    Saadut tykkäykset:
    1
    Noh... en ole nähnyt yhtäkään Hitchcockin leffaa, Citizen Canea, Kummisetiä ym. klassikoita ja sokerina pohjalla...

    Olen kerran juuttunut kiinni sellaiseen lasten häkkyrään joita on tai on ollut kaupoissa ja ostareilla, sellaiseen joka keinuu edes takas kun siihen laittaa rahaa. Taisinpa kaiken lisäksi olla silloin jo yli 11 v eli aivan liian vanha sellaisiin vehkeisiin. Ai että hävetti kun veli ja sen kaksi tai kolme kaveria katto vierestä...

    Jopas helpotti.
     
  8. Jaska76

    Jaska76 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    06.11.2000
    Viestejä:
    2 426
    Saadut tykkäykset:
    6
    :eek: :eek: :eek:
    No, meitä on moneen junaan...
     
  9. Huikka

    Huikka Guest Guest

    Liittynyt:
    22.01.2002
    Viestejä:
    347
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tunnustetaanpas nyt sitten, että olin joskus kauan sitten katsomassa Star Warssin viidettä(?), uudelleen digitoitua versiota ja onnistuin nukahtamaan siinä vaiheessa kun Darth Vader tappeli Luken kanssa... :D
     
  10. Lassekin

    Lassekin Guest Guest

    Liittynyt:
    03.07.2002
    Viestejä:
    146
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vajaa kymmenen vuotta sitten olin vannoutunut Kauniit ja Rohkeat-fani. Pikku hiljaa kuitenkin kiinnostus laimeni. Pakko myöntää, että silti aina välillä tulee niitä aikoja haikailtua.
    Varsinkin kavereitteni kanssa järjestämiämme Kauniit ja Rohkeat-festivaaleja, joista parhaalla kerralla katsoimme 27 tuntia sarjaa puolentoista vuorokauden aikana. Mainoskatkoja ei kelattu, vaan silloin sai sarjaa spekuloida. Varsinaisen K&R:n aikana ei pahemmin puhumista sallittu. Ainoastaan jos joku tavallistakin parempi kohta piti useampaan kertaan katsoa. Ja ai niin sitten saman festivaalin ns. ruokatauolla piti vielä pistää videoihin kasetti missä oli joku vanhempi nostalgiajakso tuosta sarjasta. Ja silloin sai sitten puhuakin, mitä syömiseltä pystyi. Olut kuului myös festivaaliemme tykötarpeisiin.
    Oi niitä aikoja. :rolleyes:
     
  11. vexu

    vexu Guest Guest

    Liittynyt:
    17.09.2002
    Viestejä:
    82
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuo kyllä veti jo täysin sanattomaksi :eek:
     
  12. NSR

    NSR Guest Guest

    Liittynyt:
    07.04.2002
    Viestejä:
    156
    Saadut tykkäykset:
    0
    Todellaki! Jos tuo nyt ees on totta? Voiko se olla...:p
     
  13. HesusNis

    HesusNis Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    29.09.2002
    Viestejä:
    1 766
    Saadut tykkäykset:
    2
    Tuo on jo SAIRASTA!!!:hitme:
     
  14. steffe79

    steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2002
    Viestejä:
    4 147
    Saadut tykkäykset:
    7
    Ei hemmetti... tätä on jo vaikea ylittää... ehdotan, että Lassekin voitti tämän "skaban".
     
  15. Lassekin

    Lassekin Guest Guest

    Liittynyt:
    03.07.2002
    Viestejä:
    146
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä se on. :)
    Festarijaksot oli äänitetty televisiosta ja niitä ei saanut kukaan festareille osallistuja etukäteen katsoa. Hyvin jokainen tämän osan sopimuksesta piti. Tosin senkin suhteen tuli joitakin kommelluksia. Eräs kaveri oli ollut jossain sukulaisensa luona kylässä ja siellä oli alettu katsomaan kyseistä sarjaa. Hieman olivat ihmetelleet, kun kaveri lähti silmänräpäyksessä pois, vaikka oli juuri tullut.
    Ensimmäisillä festareilla oli ainoastaan 5 tunnin jaksoa, toisella kertaa olikin sitten jo 10 ja muistaakseni se oli kolmannella kerralla kun sarjaa kerättiin 27 tunnin jaksoa. Piti olla 30, mutta kolme kertaa niiden kuuden viikon aikana äänittäminen oli jostain syystä epäonnistunut.
    Alun perin meitä oli kolme kaverusta, mutta jo toisella kerralla mukaan tuli neljäskin. Sillä kertaa kun jaksoja oli nuo 27, niin mukaan tuli myös pari uutta kaveria, mutta ne olivat valitettavasti amatöörejä. Ei oltu vielä katsottu varmaan kolmeakaan tuntia, kun he alkoivat kysellä, että jos pidettäisiin tauko ja laitettaisiin jotakin musiikkia. Yhteisellä päätöksellä nämä kaksi siirrettiin viereiseen huoneeseen ja ehtona talossa pysymiselle oli täydellinen hiljaisuus. Seuraavana päivänä eivät sitten enää olleet talossakaan. Ihmeellistä oli se, että vaikka koko ajan olutta otimmekin, niin tarkkaavaisuus ei yhtään meillä herpaantunut. Se on pakko myöntää, että kun lauantai-illalla (festarit alkoivat perjantaina) siirryimme baariin, niin muut (ei niin K&R-orientoituneet) kaverimme olivat aika kypsiä kun puhuimme koko illan kyseisestä sarjasta. No tämähän vain lisäsi intoamme siitä puhua. :D
     
  16. steffe79

    steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2002
    Viestejä:
    4 147
    Saadut tykkäykset:
    7
    Olen sanaton....
     
  17. Sergei

    Sergei Guest Guest

    Liittynyt:
    14.09.2001
    Viestejä:
    431
    Saadut tykkäykset:
    2
    :hitme:
     
  18. Mag

    Mag Guest Guest

    Liittynyt:
    07.12.2000
    Viestejä:
    2 667
    Saadut tykkäykset:
    1
    Olen joskus tolkuttanut muille, ettei kajarien hankinnassa kannata tuijottaa niiden hintaa vaan luottaa omiin korviin ja maksaa vain naama punaisena ja hymy korvissa mitä hintalapussa lukee.
    Nyt kun kajarien päivitys on mahdollisesti ajankohtainen, olen juuri sortunut hintalappujen irvistelyyn.
    Saakeli..:weep:
     
  19. tsinivuo

    tsinivuo Guest Guest

    Liittynyt:
    23.03.2002
    Viestejä:
    3 907
    Saadut tykkäykset:
    1
    Olet kaappisaippuasarjafanaatikko. Olen mykistynyt. Ei tästä varmaan kukaan voi laittaa paremmaksi. :D
     
  20. Akkuli

    Akkuli Käyttäjä

    Liittynyt:
    02.01.2003
    Viestejä:
    2 015
    Saadut tykkäykset:
    4
    Hei oikeesti. Lähettäkää äkkiä valkotakkiset miehet Lassekinin perään!
    Nyt veti kyllä hiljaiseksi.:eek: :eek: :eek: