Kuka uskaltaa tulla ulos kaapistaan?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Akkuli, 22.01.2003.

  1. E. P.

    E. P. Guest Guest

    Liittynyt:
    11.09.2002
    Viestejä:
    2 780
    Saadut tykkäykset:
    12
    Minusta DD-, DTS- ja THX-kylttien ripustelu kotiteattereihin on yksinkertaisesti junttia. :thumbsup: Enkä yhtään häpeä kehittynyttä tyylitajuani.

    Ehkä silloin jos kotiteatteri on todellakin hyvin tehty käyttäen runsaasti rahaa ja hyvää tyylitajua niin tällaisessa tapauksessa voisi laadukkaasti valmistetun kyltin riipustaa sopivaan paikkaan. Valitettavasti kuitenkin useimmin taitaa nämä kyltit olla todella mauttomasti esim. jossain olohuoneen seinällä.
     
  2. Kuikha

    Kuikha Guest Guest

    Liittynyt:
    03.09.2002
    Viestejä:
    1 019
    Saadut tykkäykset:
    1
    Minä myös;)
     
  3. Hurricane

    Hurricane vaikeemmil tasoil Tukijoukot

    Liittynyt:
    24.07.2002
    Viestejä:
    2 175
    Saadut tykkäykset:
    11
    Pari aamua sitten radiossa soitettiin Bon Jovin It's My Life ja ensimmäinen spontaani ajatukseni oli että "Onpa mukava kuulla tämä pitkästä aikaa". No, kyllähän se Jonnan voittaa.
     
  4. Jarkko G.

    Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    13 045
    Saadut tykkäykset:
    97
    Tämä on hassu ilmiö :)
    Duunissa soi taustalla Radio City ja Bon Jovi pärähtää aina välillä soimaan ja minä mukana päätä nyökyttelemään ja käsillä rummuttelen reisiä vasten .. Yhtäkkiä sitä tajuaa mitä on tekemässä ja joutuu häpeämään ihan todenteolla.
     
  5. his

    his Guest Guest

    Liittynyt:
    01.03.2002
    Viestejä:
    251
    Saadut tykkäykset:
    0
    Teeveestä tulee neloselta torstaisin ohjelma "Häähullut", olen jäänyt tuohon koukkuun....

    En voi lakata ihmettelemästä tuota hulluutta mitä kyseisessä ohjelmassa tulee esille ja se tekee ohjelmasta sellaisen että se on pakko nähdä.
     
  6. Hirudroid

    Hirudroid Guest Guest

    Liittynyt:
    03.01.2003
    Viestejä:
    1 245
    Saadut tykkäykset:
    2


    Silloin se olikin kuuntelemisen arvoista - ei samanlaista germaani casiopiipitystä kuin nykyään.

    Ja sitten asiaan:

    - Matlock on hyvä sarja
    - kaipaan Hinkua, Vinkua ja Suursyömäriä edelleen
    - olen katsonut Titanicin yhden kerran (ja ihmettelen syvästi miksi monet minua enemmän).
    - Blade Runner on mielestäni yliarvostettu elokuva
    - vaikka olen nähnyt T2:n n. 30 kertaa en omista T1:sta edes VHS:llä (tosin dvd-kiekko on vihdoin tilattu)
    - Casablanca on hyvä elokuva
    - AI on kännissä helvetin hauska elokuva
    - nukahdin kesken "Purppuravyöhykkeen" elokuvateatterissa, koska olin ottanut pohjia alle - siitä huolimatta pidi/än elokuvasta
    - olin vannoutumaton western-fani 15-vuotiaaksi - nyt hyllystäni löytyy ainoastaan spaghetti "Hyvät, pahat ja rumat"
    - en kestä piikityksen näkemistä
    - alienit ovat mielestäni söpöjä (pizzakin maistuu hyvin niitä katsellessa)
    - ja sitten ehkä tyhmyyden huippu: 7 vuotta sitten möin budjetin pettäessä yli 100 cd-sinkkua divariin 2 markan hintaan ja ostin niitä myöhemmin takaisin tietoisesti tyhmänä 10 markan hintaan... vuotta myöhemmin myin levyt lopullisesti pois, koska totesin etten enää kuuntele niitä...:hitme:
     
  7. Akkuli

    Akkuli Käyttäjä

    Liittynyt:
    02.01.2003
    Viestejä:
    2 015
    Saadut tykkäykset:
    4
    En ole ikinä IRCcaillut, en osaa IRCcailla, enkä edes välitä tietää miten se tapahtuu.:D
     
  8. AnssiM

    AnssiM Master Cotton Planter Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    15.05.2003
    Viestejä:
    492
    Saadut tykkäykset:
    1
    - Luen joka ikisen 7 päivää -lehden numeron. (Tosin saan ne kaikki ilmaiseksi naapurilta.)

    - Omistan Graaf-orkesterin Graaf Sisters -nimisen CD-levyn.
     
  9. Bulli

    Bulli Guest Guest

    Liittynyt:
    04.01.2003
    Viestejä:
    2 083
    Saadut tykkäykset:
    1
    En minäkään, etenkään sen kohdistuessa silmiin. Astukaamme kaapista yhdessä!
     
  10. wallu

    wallu Guest Guest

    Liittynyt:
    12.10.2002
    Viestejä:
    631
    Saadut tykkäykset:
    1
    Hehei, en ole yksin. Vihdoinkin joku kaltaiseni (otan osaa) :D .
     
  11. -Cancer-

    -Cancer- Uusi jäsen

    Liittynyt:
    25.04.2003
    Viestejä:
    138
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kuin myös :D NYT JA AINA :thumbsup:
     
  12. Toolband

    Toolband Guest Guest

    Liittynyt:
    17.03.2003
    Viestejä:
    1 017
    Saadut tykkäykset:
    1
    Myös minä liityn tähän joukkoon:thumbsup:
     
  13. WhiteQueen

    WhiteQueen Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    21.04.2002
    Viestejä:
    1 591
    Saadut tykkäykset:
    2
    Pääsääntöisesti kuuntelen suhteellisen rankahkoa musiikkia,mutta heikkoina hetkinä niinniin..seliseli.. :rolleyes: kuuntelen Nick Carteria,Justin Timberlakea ynnä muuta ruikutusmusiikkia.
     
  14. Sarah

    Sarah Guest Guest

    Liittynyt:
    16.11.2001
    Viestejä:
    378
    Saadut tykkäykset:
    0
    Piikityksestä tuli mieleen, että minä en ilmeisesti kestä veren näkemistä. Kumma "humaus" menee vartalon läpi kun verta on jossain, ja viimeksi verikokeita otettaessa pyörryin. *tosi noloa* :eek:

    En pelkää enkä kammoksu verta. Minulla on siihen täysin normaali ja luonnollinen suhtautuminen, ei siis mitään "iik!"-juttua. Tämä pyörtyminen ja muut oireet ovat tulleet vasta parin vuoden sisällä kuvaan, eikä minulle tai muille ole edes sattunut mitään onnettomuuksia. Sain kuulla isältäni vasta vähän aikaa sitten, että hänellä on sama vaiva, eli ehkä tämä on sukuvika? :confused: No kuitenkin, millä siitä pääsee eroon?!
     
  15. mankeli

    mankeli Suurguru Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    23.01.2003
    Viestejä:
    897
    Saadut tykkäykset:
    1
    Täältä pesee...

    -En ole nähnyt yhtään Kummisetä-elokuvaa (DVD-boksi tulee tod.näk. joskus ostettua)

    -En ole nähnyt myöskään yhtään Indy-elokuvaa

    -Terminator I:tä en ole nähnyt, II:stä en pitänyt, III ei kiinnosta

    -Kotiteatterini virkaa toimittaa 4:3 TV ja Baier 903 DVD-soitin. TV:n kaiuttimet käytössä. (surround-sarja kiinnostaa kyllä, mutta ostan takuuvarmasti jonkin halvan setin. En ole hifisti, joka kuulee kun ruoho kasvaa)

    -Vaikka joku 4:3 leffa olisi kuinka hyvä ja halpa, en osta sitä, jos olemassa on widescreen-versio, esim. Cube.

    -Matrix Reloaded oli aika kökkö viritys (Revolutions tosin saattaa korjata asian)

    -En ole tutustunut yhteenkään Criterion/Superbit-julkaisuun

    -TTT EE:n mukana tuleva Klonkku-patsas näyttää hirveältä. Gift set saa jäädä hyllyyn.

    Onhan niitä varmaan enemmänkin. Eiköhän maine kuitenkin mennyt jo tuollakin listalla.
     
  16. Akkuli

    Akkuli Käyttäjä

    Liittynyt:
    02.01.2003
    Viestejä:
    2 015
    Saadut tykkäykset:
    4
    Eihän tuo ole mitään kaapista ulos tulemista. En minäkään ostaisi 4:3-suhteista leffaa, jos siitä olisi olemassa wide-versio (juuri tuosta syystä en minäkään ole vielä ostanut Cubea) ja tuskin moni muukaan HT-harrastaja näin tekisi.
     
  17. MastaDJ

    MastaDJ Guest Guest

    Liittynyt:
    20.11.2002
    Viestejä:
    1 617
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ostin joskus tuon p*skan 4:3-version Cubesta, kun en katsonut takakantta kaupassa kunnolla. Kuva on VHS-tasoa, eli kannattaa todellakin jättää sinne kaupan hyllylle.
     
  18. Gyrindae

    Gyrindae Guest Guest

    Liittynyt:
    30.01.2003
    Viestejä:
    92
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hahaa, sivistymätön sika. Eihän tuo voi olla mahdollista!

    Krhm, itselläni sama juttu.


    Lisäksi oksennus ei ole kaukana aina kun yritän katsoa Mies vailla menneisyyttä -leffaa. Siis jo ennen kuin ehdin laittaa sen DivX Playe... eh, videoihin*. Aihepiiri on mielestäni karsea, enkä ole koskaan pitänyt Kaurismäen tyylistä ja nyt, kun olen pohtinut lukuisia kertoja "joskohan minä nyt jaksaisin sen katsoa, en ehkä vielä", on rima katsoa tämä varmasti ihan pätevä teos noussut turhankin korkelle. Ehkä jonain päivänä sitten, jollen ole sitten kerinnyt poistamaan sitä kiintolev... siis, hmm, hajoittamaan VHS-kasettia.

    * Vielä yksi todella hyvä syy hävetä.
     
  19. Moses_x

    Moses_x Guest Guest

    Liittynyt:
    08.01.2003
    Viestejä:
    1 117
    Saadut tykkäykset:
    1
    Tähän on pakko hieman kommentoida, sillä silloin joskus haukuin fanaattisesti ekojen Star Warsien ehostamista. Sen vain silloin periaatteessa halusin sanoa, että saa toki esim. leffojen efektejä korjailla, mutta jos alkuperäistä versiota ei mitenkään tallenneta, niin siinähän pyyhitään leffahistoriaa. Varsinkin Star Warsit olivat niitä leffoja, joiden efektit olivat silloin mahtavia, joten mielestäni olisi sääli, jos niiden alkuperä vain unohdettaisiin. (Mutta joo... leffojen katselussahan haetaan hyvää kokemusta, joita efektit avittavat.)

    Mutta esimerkiksi itse pidän LotR: FotR: EE:tä ainoana oikeana versiona.
     
  20. Villepoh

    Villepoh Guest Guest

    Liittynyt:
    17.09.2001
    Viestejä:
    818
    Saadut tykkäykset:
    0

    Höhö. Häpeäisit :p