Vähän tuntuu siltä. En voi todellakaan uskoa, että minä olen herra pteittisen kanssa ainoat joilla on yli 300 levyä. Mielestäni kuitenkin ihan maltilla ostellu. Vai onkohan kyse siitä, että porukka myös myy paljon ostamiaan levyjä, koska niistä saa vielä ihan kelpo hintoja. Itse en ole myynyt kuin muutaman, ja nekin on melkein tullut takasin boxien yhteydessä.
Eipä ole tietoa julkaisumääristä, mutta semmoinen ehdotus olisi, että tämä polli suljettaisiin ja joku uusisi sen esim. kuukauden päästä. Omalta osaltanikin levyjä kertyi esim. Gigantin 3/2 tarjouksen myötä lyhyessä ajassa aika monta lisää.
400 rikki seuraavan tilauksen myötä, muutamaa leffaa lukuunottamatta kaikissa FI-tekstitykset, 13.46 hinta per sininen tähän asti ..
Noin puolen vuoden keräilyn jälkeen hyllyyn on ilmaantunut 130 BD-kiekkoa. Kokoelma kasvaa niin nopeasti, ettei noita ehdi millään edes katsoa.
Off topic > Riippuen siitä mitä herra Teittinen suomijulkaisuilla tarkoittaapi jos kyse vain julkaisuista joissa FI-tekstitykset, sanoisin että oikia lukema on 500-600 .. Allekirjoittaneelta puuttuisi equilibrer listan mukaan: 30-40 UK-julkaisua joissa FI-tekstitykset 15-20 USA-julkaisua joissa FI-tekstitykset + kotimaan / skandinavian etc. julkaisut.
41 BD-julkaisua on hyllyssä, joista 38 on elokuvia. Siihen päälle Nine Inch Nailsin live, Firefly ja Planet Earth. Lisäksi Star Trek: The Original Motion Picture Collection on tilauksessa.
8 kpl, joista - 2 elokuvaa - 1 Kummisetä-trilogia - 5 musiikki BD:tä, joita jaksaa katsella useasti, toisin kuin leffoja + 64 muuta HD-DVD-teräväpiirtolevyä Hinnat lähinnä vähentävät mielenkiintoa ostaa BD-leffoja - musiikissa hinta ei ole niin suuri ongelma.