kesken jääneet leffat

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana Jasor, 27.06.2006.

  1. Mastema

    Mastema Käyttäjä

    Liittynyt:
    09.11.2006
    Viestejä:
    1 230
    Saadut tykkäykset:
    21
    "Star Wars: Episode I - The Phantom Menace" ja "Matrix Reloaded"

    Nuo on nyt ainoat mitkä tähän hätään muistan. Jostain syystä vaan on jäänyt melkoisen suolaiset muistikuvat noista, ja tuon Phantom Menacen takia en ole noita uudempia Star Wars -elokuvia muitakaan katsonut. Tämän (ehkä) virheen aion kuitenkin lähiaikoina korjata vaikka sitten väkipakolla, voipahan ainakin sanoa yrittäneensä.
     
  2. KenSu

    KenSu Uusi jäsen

    Liittynyt:
    06.09.2005
    Viestejä:
    872
    Saadut tykkäykset:
    0
    Matrix 2 vai mikä Revolution se nyt olikaan ei jäänyt varsinaisesti kesken, kun ei kehdannut lähteä kesken kaiken leffateatterista pois ja jättää teinipoikaa sinne yksinään. Mutta jossain vaiheessa yllätin itseni lukemasta popcorn-purkin kylkeen painettuja mainoksia mieluummin kuin katsomasta leffaa. Iiiiiiso haukotus.
     
  3. ElvisThePelvis

    ElvisThePelvis Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    11 670
    Saadut tykkäykset:
    179
    Taitaa olla allekirjoittaneella ainut kesken jäänyt elokuva Zodiac (mikä on kyllä erittäin hyvä elokuva). Olin sitä ehtinyt seurata jo varmaan puoleen väliin saakka, kun yhtäkkiä paras ystävä tekstaa, että olisi tulossa keskustaan viihteelle. Sen verran vähän kyseistä jäpikkää tulee yleensäkin nähtyä, että elokuva jäi helposti toissijaiseksi, ja lähdin näytöksestä pois. Jälkeenpäin menin uudelleen katsomaan kyseisen leffan, joka oli onneksi niin hyvä, ettei haitannut, että oli ihan äskettäin katsonut ensimmäisen tunnin ja risat päälle.
     
  4. JS83

    JS83 Käyttäjä

    Liittynyt:
    07.12.2006
    Viestejä:
    2 563
    Saadut tykkäykset:
    1
    Itselläni jäi kesken 300 leffa. Katsoin n.30 min ja vaikutti omaan mieleen typerältä. Noh onneksi pääsin siitäkin BD:stä eroon.
     
  5. winterland

    winterland Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.08.2004
    Viestejä:
    5 248
    Saadut tykkäykset:
    2
    American Gangster jäänyt kahdesti kesken. Tylsä mikä tylsä.
     
  6. tpi

    tpi Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.06.2001
    Viestejä:
    4 400
    Saadut tykkäykset:
    34
    Olikos tämä se p-läjä jossa avaruusaluksissa piti olla hipihiljaa, etteivät vihulaiset kuule mölyä sinne toiseen avaruusalukseen ja huomaa pilleskelijöitä? :hitme:
     
  7. geru

    geru Käyttäjä

    Liittynyt:
    22.02.2007
    Viestejä:
    1 389
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oliver Stonen Alexander vaati muistaakseni kolme katsomiskertaa, että pääsin loppuun asti. Meni kategoriaan "Kolme tuntia elämästäni joita en tule saamaan takaisin." :OI

    Matrix 2:selle toinen ääni, lähdin teatterista hetkeä ennen kuin lopputekstit alkoivat (tosin pääosin armottoman kusihädän takia). Harmitti vaan ettei tajunnut lähteä jo aikaisemmin, oli ensimmäinen elokuva mistä olen kesken lähtenyt.

    Pirates of the Caribbean 2 jäi myöskin kesken, alkoi uni puskemaan niin armottomasti päälle kun elokuva ei tuntunut oikein etenevän mihinkään. Eikä ihan äkkiä kiinnosta alkaa katsomaan uudestaan.
     
  8. burner

    burner Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    06.06.2007
    Viestejä:
    655
    Saadut tykkäykset:
    0
    American Beauty. Nähnyt sen varmaan kolme kertaa,mutta en koskaan kokonaan tai edes loppuun asti.. Nyt se odottaa hyllyssä sopivaa katselupäivää..tänään tuli ostettua tähän talouteen:)
     
  9. Teemu03

    Teemu03 Guest Guest

    Liittynyt:
    26.10.2005
    Viestejä:
    88
    Saadut tykkäykset:
    0
    Heh! Tuossahan on selvää yritystä kuitenkin havaittavissa.

    Omalta osaltani täytyy todeta, että Naked Space, joka kulkee IMDB:ssä nimellä The Creature Wasn't Nice, on jäänyt kesken.
    http://www.imdb.com/title/tt0082213/

    IMDB:n User Commentsit voisivat muuten olla omiani lukuunottamatta kohtaa, jossa puhutaan Leslie Nielsenistä ;)

    Toinen on keskenjäänyt leffa on Keeper of Souls (The Waking).
    http://www.imdb.com/title/tt0292346/

    Onneksi en ole enää vuosiin tällaista paskaa nähnyt.
     
  10. klmake

    klmake You’ll Never Walk Alone Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.01.2003
    Viestejä:
    1 529
    Saadut tykkäykset:
    102
    Itsellä on jäänyt kesken The Age of Innocence. Varmasti hieno elokuva, mutta ei ns. minun juttuni.
     
  11. CharlesBronson

    CharlesBronson Guest Guest

    Liittynyt:
    19.06.2007
    Viestejä:
    405
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itsellä jää todella harvoin mikään elokuva kesken,mutta täytyy tunnustaa, että Dolph Lundgrenin ohjaama ja tähdittämä toimintaleffa The Mechanik jäi kesken :D
    Osin kiinnostuksen loputtua elokuvan puolivälin tuntumassa (syytän elokuvan tapaa käyttää nopeita leikkauksia ja hidastuksia KOKO ajan, kunnes alkaa epäillä omaa mielenterveyttään :hitme:)
    Eli toisin sanoen Lundgren vähän "tyylittelee" liikaa. Tosin aloin katsomaankin elokuvaa ehkä huonossa saumassa kun olin sopinut jo menoa samalle illalle niin hieman kiireeksi pukkasi aikataulun suhteen, mutta vielä minä sen katson yhdellä kertaa loppuun. :D
     
  12. JP

    JP Uusi jäsen

    Liittynyt:
    08.02.2000
    Viestejä:
    528
    Saadut tykkäykset:
    2
    Yksi aktiivisen elämäntyylin kulmakiviä on se että pidät kännykkää päällä leffateatterissa ja luet tekstareita kesken näytöksen?

    No, sitten asiaan: Indiana Jones ja viimeinen ristiretki on leffa, jota olen koettanut katsastaa sitä monesti mutta aina leffa on jäänyt kesken jostain ulkopuolisesta syystä. Tämän lisäksi olen nähnyt vuosien saatossa leffasta kymmeniä 5-15 minuutin kohtauksia sieltä sun täältä. Joten uskoisin että olen lähes koko elokuvan nähnyt viimeisen 18 vuoden aikana, mutta kokonaisuudesta ei vain ole minkäänlaista käsitystä.

    Itseasiassa olen tullut kovin taikauskoiseksi/epäileväksi leffan suhteen - Vaikka se odottaa katsomattomana hyllyssä, niin en uskalla enää laittaa sitä soittimeen, koska leffan katsominen keskeytyisi varmasti jostain syystä


    --
    JP
     
    Viimeksi muokattu: 27.09.2008
  13. Make73

    Make73 Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    3 404
    Saadut tykkäykset:
    130
    Matti ja moni muu suomalainen elokuva.
    Olihan tuo joo ihan ok mäkihyppääjä, mutta sen kännissä örveltämiset ja naisen hakkaamiset ei vaan jostain syystä nappaa. Emäntä kyllä katsoi leffan loppuun.
     
  14. mabe

    mabe Uusi jäsen

    Liittynyt:
    03.12.2003
    Viestejä:
    789
    Saadut tykkäykset:
    0
    Borat jäi kesken.

    Vuokraleffana koitettiin vaimon kanssa kattoa, ja melko pian vaan rupesi tuntumaan ettei ole oma leffa ollenkaan. Ei ole tullut koitettua uudestaan, riitti kyllä yksi yritys sitä pelleilyä.
     
  15. Ksenon

    Ksenon Guest Guest

    Liittynyt:
    30.07.2005
    Viestejä:
    82
    Saadut tykkäykset:
    0
    Aleksanteri jäi kesken. Myös 007 Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa (vai mikä se on se Lazenbyn ainoa Bond-leffa) on jäänyt useammankin kerran kesken. Ei sitä vain pysty katsomaan.
     
  16. Professional

    Professional Stirlingite Tukijoukot

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    11 315
    Saadut tykkäykset:
    602
    Tämähän on yksi parhaista Bond-elokuvista. Hakkaa jotkut yliarvostetut Goldfingerit 6-0.
     
  17. Don MC

    Don MC Käyttäjä

    Liittynyt:
    19.05.2005
    Viestejä:
    1 188
    Saadut tykkäykset:
    39
    +1 :thumbsup:
    En tajua miksi antoivat Lazenbylle potkut jo yhden leffan jälkeen (ehkä koska on aussi?). Kyllä mun mielestäni paljon parempi Bond kuin esim. Roger Moore.
     
  18. Don MC

    Don MC Käyttäjä

    Liittynyt:
    19.05.2005
    Viestejä:
    1 188
    Saadut tykkäykset:
    39
    Itse katsoin loppuun, mutta kyllä oli niin myötähäpeää synnyttävä pätkä, että sormi vapisi stop-nappulan yllä suurimman osan ajasta. En tarkoita että elokuva olisi huono, vaan juuri tuo sohvassa kiemurteleminen oli käydä ylivoimaiseksi. Propsit siitä Baron Cohenille. Äijä yritti, ja onnistui tekemään leffan joka herättää tunteita.


    EDIT: Mulla on jäänyt kaverin kanssa lukemattomat kerrat Star Wars -leffat kesken kun ollan tultu aamuyöllä baarista tuhannen perseen kännissä joko mun tai hänen kämpille jatkoille ja laitettu leffa pyörimään (molemmat SW-faneja). Sitten hetken päästä kaks äijää kuorsaa sohvassa kännispäissään ja leffa jatkaa itsekseen.
     
    Viimeksi muokattu: 10.10.2008
  19. Tsuppari

    Tsuppari Uusi jäsen

    Liittynyt:
    09.09.2005
    Viestejä:
    57
    Saadut tykkäykset:
    3
    +1, ei ehdottomasti huonoin Bond-pätkä.
     
  20. ElvisThePelvis

    ElvisThePelvis Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    11 670
    Saadut tykkäykset:
    179
    Heh... Kuinkahan moni ensinnäkin kytkee kännykän kokonaan pois päältä elokuvateatterissa? Uskaltaisin helpostikin sanoa, että se prosentti joka tekee näin ei ole edes prosentti, vaan promilli. Eivätköhän ne, jotka nyt välittävät käyttäytyä korrektisti leffateatterissa, laita kännykän ihan äänettömälle -- kuten minä tein.

    Toiseksi, kyse oli tilanteesta, jossa olin jokseenkin tietoinen, että kaveri on tulossa viihteelle, mutta oli vain sovittu vähän myöhempi ajankohta. Etköhän JP sinäkin vietä sen verta aktiivista elämäntyyliä, että jos on tilanne, jossa sinulle tärkeä henkilö, jota et ole nähnyt pitkään aikaan, haluaisi tavata muuten erittäin otollisella hetkellä (kiva kesäinen iltapäivä), niin sinäkin pitäisit sitä kännykkää äänettömällä, ja värinähälytyksen tunnettuasi et malttaisi olla katsomatta mikä on tällä henkilöllä tilanne.