Kauanko leffa pysyy katsomattomana hyllyssä?

Keskustelu osiossa 'DVD-leffat' , aloittajana jaritt, 17.07.2002.

?

Kuinka kauan on joku DVD-elokuva pisimmillään odottanut katselua hyllyssä?

  1. Korkeintaan 24 tuntia, katson kaikki uudet elokuvat heti

    22 ääntä
    10,5%
  2. Korkeintaan viikon

    43 ääntä
    20,5%
  3. Korkeintaan kuukauden

    29 ääntä
    13,8%
  4. Korkeintaan 3 kk

    20 ääntä
    9,5%
  5. Korkeintaan 6 kk

    16 ääntä
    7,6%
  6. Korkeintaan vuoden

    29 ääntä
    13,8%
  7. Korkeintaan 2 vuotta

    11 ääntä
    5,2%
  8. Kauemmin kuin 2 vuotta (!)

    40 ääntä
    19,0%
  1. maukka87

    maukka87 Guest Guest

    Liittynyt:
    20.07.2001
    Viestejä:
    1 494
    Saadut tykkäykset:
    1
    Juuri tsekkasin tuota dvd-listaa ja huomasin että Face/Off on ollut katsomatta jo 5kuukautta. Hyvä leffa, mutta on tullut katsottua niin monesti joten tauko tekee terää.
     
  2. uras

    uras Guest Guest

    Liittynyt:
    26.07.2002
    Viestejä:
    25
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itse melkein kiiruhdan aina kaupasta kotiin kun olen ostanut dvd-leffan ja pistän sen soittimeen pyörimään...
    minä nyt olen sellainen joutilas....
     
  3. glottis

    glottis Guest Guest

    Liittynyt:
    01.11.2001
    Viestejä:
    4 650
    Saadut tykkäykset:
    5
    Niin ja jos leffasta (dvd) löytyy kommenttiraita tai useampi(kin) niin odotan aina sellaista hetkeä kun kukaan ei ole häiritsemässä tai on pakko rentoutua oikein kunnolla... eli yleensä töiden jälkeen
     
  4. Blizzard

    Blizzard Guest Guest

    Liittynyt:
    02.02.2002
    Viestejä:
    1 467
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ohhoh!

    Tulimyrsky (Backdraft) on ollut hyllyssä reippaasti yli vuoden, enkä vieläkään ole katsonut. [​IMG]


    Aika korjata asia... joskus. [​IMG]
     
  5. Samppa

    Samppa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.06.2000
    Viestejä:
    14 062
    Saadut tykkäykset:
    26
    Kyllähän joitain hyviä leffoja tulee suht' useinkin hankittua ilman että niitä heti katsoisi. Esim. Kuin raivo härkä on majaillut hyllyssä koskemattomana jo reippaasti toista vuotta. Tuskin koskaan katson elokuvaa välittömästi hankinnan jälkeen.
     
  6. Mahoney

    Mahoney Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    20.09.2001
    Viestejä:
    3 826
    Saadut tykkäykset:
    7
    Pitkään oli niin, että katsoin leffat heti samana päivänä. Harvemmin on tullut mitään isoja läjiä kerralla, kun en useinkaan postista tilaa. Mutta eihän 3 leffaa päivässä tunnu miltään, joten kyllä isommatkin erät tulee muutamassa päivässä katseltua.

    Tosin viime aikoina, ehkä viimeisen puolen vuoden aikana on tapahtunut lipsumista. Kummisetä-boksi taisi olla minulla ensimmäinen viivästys, ei vaan huvittanut katsoa. Ja sittenkin kun viimein aloitin katsomisen, tiukkaa teki että jaksoi...
     
  7. wiliraj

    wiliraj Guest Guest

    Liittynyt:
    26.07.2002
    Viestejä:
    214
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nice Guy Eddie toisessa threadissa tällaista linkkiä tarjosi. Pitihän se käydä laskemassa, kuinka monta leffaa lojuu katsomatta kaapissa. 54 kipaletta + BoBista katsomatta 9 jaksoa:hitme:. Ja lisää tulee ostettua koko ajan, missäköhän vaiheessa järki laittaa stopin tähän?
     
  8. Negotiator

    Negotiator Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    30.09.2002
    Viestejä:
    1 872
    Saadut tykkäykset:
    2
    Itselläni on myös tämä dvd-harrastus, mennyt enemmän keräilyn kuin nautiskelun puolelle. Vähän aikaa oli sitten ideana olla lakossa kunnes on kaikki hyllyn katsomattomat elokuvat katsottu, mutta ei sitten pitänyt (yllätys yllätys) :D

    Parhaillaan, esim. Terminator 2 Ultimate Edition Tin on katsomatta, hyllystä ja tuo tuli hankittua varmaan yli vuosi sitten! Joten hyvin hyllyssä säilyy elokuvat katsomatta, kiva niitä on omistaa, mutta ei niitä aina katsoa jaksa :hitme:

    Varmaan 30 nimikettä löytyy yhteensä hyllystä joita ei ole tullut katsastettua, ja muutamia dvdtä jotka ovat vielä muoveissakin :)
     
  9. Jürgen

    Jürgen Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.01.2003
    Viestejä:
    3 407
    Saadut tykkäykset:
    1
    Itselläni ollut hyllyssä katsomattomana Mummy Returns 24.12.2001 lähtien eli joululahjaksi saatu. Kelmut kotelon päällä lähes vuoden, ennen kuin kaveri otti leffan lainaan. Saas nähdä innostuuko leffaa katsomaan tänäkään vuonna :D Jos olen itse ostanut leffan niin keskimäärin kuukauden tai kaksi saattaa levy hyllyssä lojua...
     
  10. yuti

    yuti Guest Guest

    Liittynyt:
    10.01.2003
    Viestejä:
    68
    Saadut tykkäykset:
    0
    On siellä lojunu puolkin vuotta esim. Merlin muttakun muistaa sen senverran hyvin. Jos on ihan ihkauusi leffa(t) niin kyllä se kahteen viikkoon tulee katsotuksi.
     
  11. The Ring

    The Ring Charles Bronson 1921-2003 Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    02.12.2002
    Viestejä:
    1 526
    Saadut tykkäykset:
    1
    Alkaa olemaan leffoja jo niin paljon, että jotkut leffat saattaa odottaa katselu vuoroaan 1-2 vuotta pahimmillaan. Uusi leffoja tunkee kokoelmaa lähes viikottain. :D
     
  12. Cosmo

    Cosmo ningjing zhi yuan Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.12.2000
    Viestejä:
    1 704
    Saadut tykkäykset:
    18
    Yhtään leffaa ei ole muoveissa, mutta katsomattomia on... useita. Pitää välillä odotella sopivaa fiilistä että voi tietyntapaista leffaa katsoa. Vanhin katsomaton leffa taitaa olla JFK Director's Cut. Ostettu joskus (?) vuonna 2000. Tosin viimeaikoina tilanne on muuttunut kun sain tuon vahvistimen viimeinkin ostettua ja leffoja on tullut katsottua aika reippaastikkin.
     
  13. wiliraj

    wiliraj Guest Guest

    Liittynyt:
    26.07.2002
    Viestejä:
    214
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sen verran vielä lisäystä, että kaikki 54, itseasissa nyt 57:)rolleyes: ) levyä on muoveissa, avaan ne sitä mukaan kun katson, se kun on niin mukava projekti jo itsessään. :thumbsup:
     
  14. Nice Guy Eddie

    Nice Guy Eddie no more mr. Nice Guy Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    24.07.2001
    Viestejä:
    4 660
    Saadut tykkäykset:
    6
    Itselläkin on leffoja muoveissa ja nyt olen alkanutkin miettimään, että jos se leffa onkin rikki? hankittu ties milloin ja kuittiakaan ole enää jäljellä.
    Hrr...oikein alko kylmäämään ajatus, että kaikki katsomattomat leffat olisikin rikki. Eihän niihin uskalla nyt koskeakkaan jos ne ei toimikkaan:p
     
  15. jansku76

    jansku76 Guest Guest

    Liittynyt:
    27.05.2000
    Viestejä:
    2 300
    Saadut tykkäykset:
    1
    Itse pyrin aina heti oston jälkeen tarkistamaan, että toimiiko levy. Tosin on hyllyssäni vielä joitakin, jotka ovat muoveissa, mutta toivottavasti nuo toimivat. Varsinkin Hong Kong levyt tuntuvat silloin tällöin olevan viallisia.
     
  16. Wick

    Wick Say it in slugs Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.11.2002
    Viestejä:
    2 150
    Saadut tykkäykset:
    1
    Jooh, yleensä leffat säilyy hyllyssä koskematta päivän, korkeintaan pari kolme. Sitten se on menoa. :)
     
  17. Jorse

    Jorse trust no one Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.04.2001
    Viestejä:
    5 076
    Saadut tykkäykset:
    8
    Ai ai, tulikin tässä mieleen, että kaikki jouluelokuvat (- yksi) on edelleen hyllyssä. Paha paha, no pitää ottaa itseä pian niskasta kiinni. Muita elokuvia on kyllä tullut katsottua.:rolleyes:
     
  18. Sheriffi

    Sheriffi Guest Guest

    Liittynyt:
    12.12.2002
    Viestejä:
    83
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä se elokuva pysyy katsomatta niin kauan kuin itse vain haluaa. Se on niin hieno tunne kun elokuva on muoveissa vielä. Katsotaan elokuva sillon kun haluaa eli jos on joku tarve pitää elokuvaa hyllyssä niin mikäs siinä sitten.
     
  19. anttipee

    anttipee Guest Guest

    Liittynyt:
    19.09.2002
    Viestejä:
    670
    Saadut tykkäykset:
    2
    Mihinkähän limboon se mun edellinen viesti lähti? Tässä uudelleen, sorry jos tulee tuplat.

    Alko itseäkin pelottamaan, hyllyssä lojuu tällä hetkellä katsomatta BoB:in pari levyä, Monty Pythonin Holy Grail, Simpsonien toka season ja Raid. H-vetti, eikös noi olleetkaan hankittu katsomista varten :confused: Levylakkoa kunnes noi on katottu... tai kunnes vastaan tulee seuraava tämä-leffa-täytyy-saada lätty :D
     
  20. Dunemaster

    Dunemaster Guest Guest

    Liittynyt:
    22.10.2002
    Viestejä:
    517
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itsellä on muutama leffa hyllyssä odottamassa sopivaa katseluhetkeä. (Vaimokkeen maku ei mene ihan yksiin)

    Seven on ainakin ollut jo yli puoli vuotta odottamassa. :(