Jamo Sub210

Keskustelu osiossa 'Kaiuttimet ja subwooferit' , aloittajana Corpse1978, 19.02.2013.

1. Corpse1978

Corpse1978 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    mulla on otsikon mukainen subbari ja se on alkanut temppuilemaan että virta pysyy päällä mutta ääntä sieltä ei tule muutakuin sitten vasta kun käytän virta katkaisimesta virran pois ja käynnistän sen uudelleen. vahvistimena toimii Onkyo tx-nr414 ja subi kytketty subwooferin preout liitäntään ja virta on mulla aina ON ei Auto eli mistä tälläinen voi johtua kun mulla ei oo näistä laitteista vielä paljon kokemuksia ja aiemmin kaikki on toiminut oikein ? ja sitte välillä se pitää myös ihmeellistä surinaa myös...
    ja äskettäin huomasin et sillon kun subi "hiljenee" itsekseen niin kalvo liikkuu hyvin vähän ja kun virtaa käyttää pois niin sen jälkeen soi taas normaalisti... outoa loppuu itseltäni ymmärrys kesken....

ja lisää huomioita äsken mykistyi subi jälleen eikä reagoinut mihinkää, virtavalo palaa normaalisti ja kokeilin vahvistimesta testisignaalia ei kuulunut subista, käytin jälleen virtanapista off asennossa ja laitoin heti takaisin päälle niin se heräs samantien, alkaa kyllästyttämään kun en itse löydä vikaa, eikö tosiaan muilla ole ollut samaa ongelmaa ?

ja lisään vielä tähän kun virran sammutta subista niin siitä kuuluu sellainen aika terävä "poksaus" sillon kun tuo vika on päällä ja normaalisti sellainen pehmeä tups ääni viittaako tuo sitten vikaan tuossa virtapuolella... mulla on kyllä tarkoitus laittaa se takuuhuoltoon mutta ajattelin ensin kysäistä jos siinä joku "pikku" vika jonka voisi itse ratkaista.....

Vika korjattu vaihtoivat takuuseen powerin taas toimii :thumbsup:

Viimeksi muokattu: 14.03.2013