Jamo 210 vs Audio Pro b1.19\b1.29

Keskustelu osiossa 'Kaiuttimet ja subwooferit' , aloittajana Whitewolf, 04.10.2011.

  1. Whitewolf

    Whitewolf Guest Guest

    Liittynyt:
    26.10.2002
    Viestejä:
    463
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eli matalampaa kuminaa tarvitsisi uuteen kotiteatteriin. Lähinnä siinä 300e mennään. Rivitaloasunnon olohuoneessa ei kummoista tarvitse, mutta onko Jamossa tai Audio Prossa mitään ihmeempää laatueroa näissä hinnoissa vai onko sama minkä hommaa?

    Itse olen miettinyt tuota b1.19 mallia valkoisena...pienikokoinen, mutta ilmeisesti pätevä? Onko kokemusta? Niin myös Jamon 210\250 mallia olen vilkuillut. Vielä en ole livenä päässyt testailemaan.

    Vahvistimena toimii Denon 1909 ja Monitor Audion Bronze sarja hoitaa surroundin. Olohuone on noin 20m2
     
  2. jokuvuan

    jokuvuan Guest Guest

    Liittynyt:
    21.06.2005
    Viestejä:
    146
    Saadut tykkäykset:
    0
    Aika vanha ketju, mutta haku löysi silti...

    Olen itse juuri miettimässä näiden kahden välillä ja kaiuttimina on minullakin Monitor Audio, BX2 edessä ja BX1 takana. Hintaeroa näillä on noin sata euroa, Audio Pron saa 289€ ja Jamon 179€. Audio Prosta löysin jotain käyttäjän epämääräisiä kehuja "hintaluokka huomioiden", mutta muuten en oikein sanaakaan kummastakaan. Audi Pro nyt taitaa olla ainakin merkkinä subwoofereissa laadukkaampi.