Itse Ilkimys 3 (Despicable Me 3) tulossa teattereihin

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana Mika, 20.04.2017.

  1. Mika

    Mika Administrator Ylläpidon jäsen Ylläpito Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.02.2000
    Viestejä:
    8 291
    Saadut tykkäykset:
    29
    Mika submitted a new blog post

    Itse Ilkimys 3 (Despicable Me 3) tulossa teattereihin

    [​IMG]

    Vaikeina aikoina tarvitaan ilkimysmäisiä keinoja. Illumination Entertainmentin Gru ja hänen tuore vaimonsa Lucy palaavat valkokankaalle tyttäriensä Margon, Edithin ja Agnesin sekä aina arvaamattomien kätyrien kera. Elokuvassa Itse ilkimys 3 Gru saa tietää, että hänellä on kauan kateissa ollut lähes identtinen kaksoisveli Dru, ja kohtaa tähän asti pahimman vastustajansa: hillittömän kasaritelkkaritähden nimeltä Balthazar Bratt.

    Teattereihin leffa on tulossa 30.6.2017.

    [button style='primary' icon='elusive-videocam' url='https://www.dvdplaza.fi/trailers/itse-ilkimys-3-despicable-3-trailer-1/']Katso elokuvan trailer 1[/button] [button style='primary' icon='elusive-videocam' url='https://www.dvdplaza.fi/trailers/itse-ilkimys-3-despicable-3-trailer-2/']Katso elokuvan trailer 2[/button]
    Continue reading the Original Blog Post.
     
  2. marlan

    marlan Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    10.06.2004
    Viestejä:
    2 382
    Saadut tykkäykset:
    225
    Kaksi ensimmäistä Itse ilkimystä olivat hauskoja ja viihdyttäviä veijari- ja seikkailukomedioita, jotka tuntuivat sopivan kaikenikäisille. Valitettavasti tuoteperheen taso romahti kolmannessa elokuvassa Kätyrit, eikä Itse ilkimys 3 millään muotoa merkitse parannusta. Tarina ei lähde missään vaiheessa kulkemaan luontevasti, mutta tekijät eivät siitä piittaa vaan vyöryttävät valkokankaalle valtavalla volyymilla ja valtavalla kiireellä väkinäistä ja epähauskaa toimintakomediaa, jolla tekeleen tyhjyyttä yritetään peitellä. 1980-lukuun kohdistuva satiiri olisi ehkä voinut olla hauskaakin mutta ei ollut.

    Elokuvan meluisuutta korosti Tennispalatsi 9:ssä kuvan ja äänen epäsynkronisuus. Koko elokuvan esityksen ajan ääni laahasi selvästi (noin 8 ruutua) kuvan jäljessä. ”Huulisynkka” oli todellakin pielessä. Tällä kertaa teki mieli lähteä jo vartin kuluttua pois salista, mutta kun oli itse maksettu lippu niin siellähän kökötettiin. Yleisöä oli 3 + pyörätuoliasiakkaan avustaja.

    ½/5