Jostain syystä tuo vain näytti _niin_ järjestetylle. Juontajat vanuttaa tuloksen julkistamista jo varsin väkinäisesti ja hieman kiusallisen hiljaisuudenkin saattelemana. Sitten Ibi pyörähtää lavalle, käsikirjoitetut kommentit ja sitten päästäänkin jo asiaan. Long
Onko mitään linkkiä heittää. Tuntuu vaan jotenkin uskomattomalta, että jos Ibi love ryntää lavalle, jonka nyt järjestäjät tuntevat, että järkkärit kantaa sen ulos. Jotenkin kuvittelisi, että siihen olisi reagoitu tyyliin, jompikumpi juontajista olisi vain sanonut Ibille, että: okei Ibi, Voisitko nyt poistua lavalta tai väistätkö nyt hiukan syrjemmälle. Mutta itse tosiaan en vilahduksesta ehtinyt henkilöä tunnistamaan. Itse pidin juontajan Ibi Love-heittoa vitsinä, enkä siitä vielä usko, että Ibi oli lavalla.
Ettei nyt kenellekään jäisi epäselväksi: Myös Ibi Love löysi tiensä Idols-ohjelman finaalilavalle. http://www.iltasanomat.fi/viihde/t/idols/
Sama sekopäähän se oli taas asialla, ei tuossa minusta mitään epäselvää koskaan ollut. Savon Sanomissa oli kyllä kirjoitettu välikohtauksesta oudosti, että Toivola epäili lavalle rynnännyttä henkilöä Ibiksi. Mitähän ihmeen epäilemistä siinä olisi, kun mies kerran seisoo vieressä ja näkee kaiken lähempää kuin kukaan
Huomionkipeä idiootti viime Idolssista: http://www.youtube.com/watch?v=JriZHLsQGR8 Koittihan tuo tänäkin vuonna. Long
Ei ollut suuniteltu juttu. Paikalla duunissa ollut frendi meni päästämään Ibin sisään ja vielä backstage tms. alueelle. Tiistaina selvinnee tuleeko frendille jotain seuraamuksia tapahtuneesta. Pomot oli ainakin ollu aika vihaisia
Minulle syntyi tästä Arin tulkinnasta kyllä niin feikki fiilis, vaikka tuomarit kehuivatkin tulkinnan syvyyttä maasta taivaisiin. Ajattelin, että ottaisi nyt sen orjantappurapensaan pois hanurista, ettei tarvitsisi niin kyynelehtiä... Mutta ehkä Ari vain oli sisäistänyt tuon pitkäperjantain sanoman, eikös silloin pidäkin kärsiä?
Lisäksi Ibi on huumehörhö, hörhö ja sekopää. Tunnen Ibin parin kaverin kautta, ja mun mielestä tapaus kuuluisi hoitoon paikkaan jossa voisi toteuttaa "taidettaan" suljettujen seinien sisällä.