Siinäpä permanto, jolle minäkin haluaisin ... kröh, siis paljon katsojien ääniä! No joo, toivottavasti nyt jatkaa, oma kiinnostus sarjaan vähän muuten tippuu. Nisse veti kyllä aika heikosti, siitä ei pääse mihinkään. Tuomareiden silkkihansikkaiset kommentit pistivät ihmettelemään minutkin.
Täysin samaa mieltä. Ei kyllä tuntunut olevan tod. kaiken hehkutuksen arvoinen esitys todellakaan. Se toisena laulanut veti kyllä äänelleen ja tyylilleen erinomaisen kappaleen ja mielestäni vielä hyvin. Viimeinen "ex-jyrgen" oli oma suosikkini, mutta jamppa otti turhan vaikean (ja tutun) kappaleen, jolla sitten ei päässytkään jatkoon. Nisse oli kyllä monta tasoa alempana muuhun katraaseen verrattuna.
Katos vaan eli Panu pääsi jatkoon. Kommentoida en voi esityksiä sillä Topfield "ryssi" tallennuksen :grr:
Permannolla näkyy olevan loistava T-paita -maku. Vilahti tuolla lauluharjoitussessioissa kuvamateriaalia hänestä T-paidasssa, jossa luki isolla edessä "HIV-positiivinen".
Permantohan vetää paremmin kuin Alanis konsanaan, voittaa 6-0 tän erän. Ei oikein ymmärrä tuomariston nuivia kommentteja...
Melko omituisia kommentteja tuomaristolta. Itse kyllä pidin Permannon esityksestä paljon (etenkin kun lauloi vielä sairaana). Jatkoon ->
Onkohan mun korvissa vikaa kun mielestäni Permanto veti ihan törkeen hyvin, mutta sai varsin huonot arvostelut...
Uskomattoman hyvin veti, vielä paremmin kuin osasin odottaa. Täytyy kyllä sanoa, että menee todella tiukille Braskin kanssa, hänkin veti erittäin hyvin. Jos Permannosta tulisi tämän vuoden Idols, niin Brask hoitaisi homman kotiin sitten seuraavalla kerralla. Tuomarien kommentit oli kyllä ala-arvoiset mielestäni, vaikka Permantoa kannankin. Itse leijailin taivaissa tuon esityksen aikana, ehkä vähän vieläkin. Luvassa on kuitenkin vielä kovia tekijöitä, kuten hevari-Ari sekä Anna Abreu.
Mun mielestä Permanto lauloi hetkittäin epäpuhtaasti ja lisäksi esitys oli tosiaan vähän vaisu. Etukäteen mietin että meneeköhän överiksi, mutta kävikin päinvastoin.
Epäilen, että tuo "revittelyn" puute johtui tuosta sairaana olemisesta. Ääni ei välttämättä olisi kestänyt... edit: tää viimeinen onkin näköjään eri sakkia...
Minä kyllä olen tuomariston kanssa pitkälti samaa mieltä. Permanto lauloi tästä joukosta kaikkein siulukkaammin, mutta epäpuhtauksia oli ja ennen kaikkea hän kuulosti siltä kuin aina hetkittäin olisi menettänyt otteensa biisistä (ihan kuin ei olisi osannut päättää miten laulaa seuraavaksi). Kyllä minä silti Permannon tästä porukasta jatkoon laittaisin, vaikka esitys ei ollut hyvää tasoa (lahjoja on, mutta tällä kertaa näin).
Näiden esitysten perusteella Brask saa mielestäni mennä jatkoon, mutta eiköhän Permanto/Brask sinne villikorttiryhmään pääse kuitenkin.
Permanto veti hiljaset osuudet ihan hyvin, mutta ajoittain kun piti laulaa vähän kovempaa, ei ollutkaan ääni enään niin hyvä. Ei vaan kuullostanut omaan korvaan hyvältä. Tietty tv:n kajarit varmaan antaa vähän väärän kuvan todellisesta äänestä
Pitäsköhän nyt taas aktivoitua pikku hiljaa, kun menee enemmän tai vähemmän "ei-niin-hyviä" kilpailijoita finaaliin ja yhdistää voimat oikeiden tyyppien finaaliin saamiseen. :naminami: Mielestäni nyt olis saanu mennä Mia jatkoon, eikä enää mitään blondi-kienkura Bratz tyttöö... Viime jaksos tosin meni oikea henkilö jatkoo, muistaakseni joku Panu. Mielestäni tyomaristo ottaa liian suurta roolia tuomiten tai kehuen eri kilpailijoita.. Ei esim. nyt ottaneet kommenteissaan huomioon Mian sairautta, vaan tuomitsi tytön vaisuksi, vaikka karsinnoissa sanoivat, että pitäis tasoittaa menoo..
Brask pääsi finaaliin. Toivottavasti Permanto pääsee kuitenkin vielä lucky losersien joukosta - myös hän kyllä ansaitsee päästä finaaliin.
No ei se nyt mennyt toivomalla tavalla ollenkaan. "Whät if gääd wäs one of ääs" Kristiinalle onnittelut.
Tässä olen samaa mieltä. Braskia kehuttiin loistavaksi, joten tuntui, että Permantoa piti vähätellä. En sitten tiedä oliko noilla arvioinneilla väliä kannattajien kohdalla, mutta pienestä oli kiinni Braskin voitto. Illan parhaat naurut sain.