Hou, hou hou vaan kaikille! Omat joulunpyhät menevät duunin merkeissä joten meikäläinen viettää aattoa jo tänään
Hyvät joulut porukoille! Leffaa ja löhömistä odotettavista kinkun kera omassa joulussa joten perinteet jatkuvat.
Hyvää joulua vaan! En suosittele menemään enää kauppaan tänään,itse tuli oltua tuossa aamupäivästä hakemassa pikkusiskolle leikkikahvinkeitintä ja äidille korviksia niin oli ihan hirveetä. Ihmiset juoksivat,huusivat,tuuppivat,tönivät kumoon.. Ei mitään rajaa. Ja mummot hidastelivat ja toivottelivat jokaisen sukulaisensa puolesta kassaneidille hyvät joulut. Aah minä rakastan viime hetken kaupassakäyntiä :king:
Kannanpa korteni kekoon jokseenkin kulahtaneesti: Hyvää joulua kaikille. Olkoon joulunne sellainen kuin itse haluatte, ei sellainen kuin muut odottavat.
Hou hou hou täältäkin! Kinkku on justiinsa otettu pois uunista ja onhan se aivan loistavan makuista, nam. Rauhoittukaamme joulun viettoon. Lämminhenkistä ja rentouttavaa joulun aikaa kaikille toivottaa Zardoz-setä.