Hyvät kuulokkeet

Keskustelu osiossa 'Kuulokkeet sekä muut audiolaitteet' , aloittajana samppis_, 05.02.2014.

  1. samppis_

    samppis_ Guest Guest

    Liittynyt:
    26.12.2013
    Viestejä:
    10
    Saadut tykkäykset:
    0
    Parempi puolisko alkoi muutaman päivän meikäläisen kuulokkeita käytettyään miettimään omien kuulokeiden ostoa. Tykkää kuulemma noista mun, jotka ovat Bayerdynamicsin DT660. Itse olen myös noihin hintalaatu- suhteeltaan loistaviin kuulokkeisiin älyttömän tyytyväinen, ja tietty tsekkailen eka bayerin tarjontaa. Budjetti olisi n. 100-130e, eikä välttämättä tarvitse olla suljetut kuten omani ovat.

    Olisiko kenelläkään heittää kokemuksia noista Bayerdynamics DT 440 tai T50p - malleista? Menisivät aikalailla budjettiin molemmat, ja ainakin toi jälkimmäinen näytti olevan mustan pörssin verkkokaupassa melkeen puoleen hintaan. AKG:n kuulokkeista olen myös kuullut pelkkää hyvää, joten kiinnostaisi myös ainakin heiltä löytää jotain verrokkia noille omille kuulokkeille, mutta tosiaan tuon budjetin sisään.

    Lisäyksenä vielä, että pääasiassa kotikäyttöön, musiikin kuunteluun sekä esim. Tab: lta leffojen katseluun.
     
    Viimeksi muokattu: 05.02.2014