Hyvä Sateliitti viritin ilmaisille kanaville?

Keskustelu osiossa 'Satelliitti-TV' , aloittajana Spatsi, 02.09.2013.

  1. Spatsi

    Spatsi Guest Guest

    Liittynyt:
    16.08.2005
    Viestejä:
    32
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tervedys,

    Nyt olisi hakusessa hyvä viritin ilmaisille kanaville satelliitissä. Satelliitti on parhaillaan suunnattu Astraan mutta boxi vielä uupuu. Olen pohtinut http://www.digishop.fi/konig-satelliittiviritin-vapaille-kanaville.html laitetta mutta ko. vekotin ei tue FullHD:ta vaikka astralla niitä iso nippu. Lautaset ja suuntaukset on tehnyt edellinen asukas ja vei virittimen mennessään niin en näistä oikein ymmärrä. Ehdotuksia otetaan vastaan. :)
     
  2. Tallaaja

    Tallaaja Guest Guest

    Liittynyt:
    27.04.2009
    Viestejä:
    100
    Saadut tykkäykset:
    0
  3. petekki

    petekki Guest Guest

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    501
    Saadut tykkäykset:
    0
  4. Spatsi

    Spatsi Guest Guest

    Liittynyt:
    16.08.2005
    Viestejä:
    32
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kieltämättä ihan pätevältä laitteelta vaikuttaa mut vähän halvempi ois hakusessa noihin ilmasiin kanaviin. :p
     
  5. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 725
    Saadut tykkäykset:
    479
    Siis eihän tuossa Tallajan linkissä ollut yhtä yksinäistä kallista (mulle kallis on yli 300 euroa..) laitetta, vaan 30 kpl 70-600 euroa maksavia....
    Josset sitten tuota petek:in linkkaamaa tarkoittanut...

    T: Vesku
     
  6. Mikko-vaari

    Mikko-vaari Guest Guest

    Liittynyt:
    08.11.2005
    Viestejä:
    332
    Saadut tykkäykset:
    0
  7. nasse-seta

    nasse-seta Guest

    Liittynyt:
    Viestejä:
    0
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kerran se vaan sitten kirpaisee kun ostaa heti "kunnon" boksin Esim Vu+ ultimo,duo2,ei sitten harmita jos innostuukin katselmaan maksukanavia jne kun on kunnon boksi heti valmiina.
    Onhan tuo hinta vähän enempi ku muutaman kympin,mutta esim itselläni on tällähetkellä tuollainen Vu+ Ultimo ja hetkeäkään en ole sen ostamista katunut.
    Ja tuollaisen ns "linux" poksin pystyy muokkaamaan juuri sellaiseksi kuin itse haluaa ;-) (laajennettavuus pystyy kytkemään esm ulkoisen kovalevy,usb virittimiä,dvd soittimen jne jne....)