"Hyvä" DivX-soitin

Keskustelu osiossa 'DVD-laitteet' , aloittajana Koulukatu, 03.09.2010.

  1. Koulukatu

    Koulukatu Guest Guest

    Liittynyt:
    24.11.2005
    Viestejä:
    268
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen sen verran pihalla parin viime vuoden DVD-soitinmalleista, että pyytäisin neuvoa alle 100 Euron laitteista, joista pitäisi löytyä HDMI ja mahdollisimman kattava DivX-tuki (packed bitstreamilla). Irtotekstien (srt/sub) mahdollinen muokattavuus olisi myös kiva bonus.

    Philipsiä olen suosinut, koska ne ovat olleet perinteisesti aika hyviä avi-pyörittäjiä, mutta myös muita vaihtoehtoja otetaan huomioon.
     
  2. jone1

    jone1 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    28.09.2005
    Viestejä:
    98
    Saadut tykkäykset:
    1
    osta suosiolla BLU-RAY pyöritin , niissä on myös divx tuki usbilta ja levyltä .
    tarjouksissa alle 130ekuu.
    EDIT. ite oon katellu sonyn 370mallia hinta 129ekuu tarjouksesssa . pitäis olla aika nopee käynnistymään .
     
    Viimeksi muokattu: 04.09.2010
  3. Koulukatu

    Koulukatu Guest Guest

    Liittynyt:
    24.11.2005
    Viestejä:
    268
    Saadut tykkäykset:
    0
    No tää on kans ollut harkinnassa. Perusmalleja saa näköjään jo alle satasenkin.
     
  4. Onin.fi

    Onin.fi Guest Guest

    Liittynyt:
    01.10.2010
    Viestejä:
    3
    Saadut tykkäykset:
    0
    Yllätyin tuosta Verkkokauppa.comin Procaster dvd-soittimesta positiivisesti, tässä laitteessa on hdmi lähtö. Hinta taisi olla 50 € luokkaa ja leffat voi viedä muistitikulla laitteeseen. Tekstityksiä ei ole vielä kokeiltu mutta hinnaltaan siis mainio soitin. Laitteessa ei tietysti ole mitään över hienouksia mutta perussoittimena ajaa asian.
     
  5. sam0t

    sam0t Guest Guest

    Liittynyt:
    07.01.2006
    Viestejä:
    51
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sattuipa sopivasti, että on threadi juurikin asiasta, jota piti alkaa kyselemään. OP:n tarpeetkin tismalleen samat, USB tulisi olla ja Packed Bitstreamin poistaminen ohjelmallisesti on alkanut jurppia.

    edit:

    Tosiaan netissä on paljon juttua vanhempien ProCaster soittimien kestävyydestä.

    edit2:

    Tuli sittenkin hankittua Philips BDP3100 , 79€ Raision Expertiltä. USB 2.0 ja Blu-Ray pari kymppiä Procasteria kalliimmalla muutti mielen.
     
    Viimeksi muokattu: 03.11.2010
  6. juh4

    juh4 Guest Guest

    Liittynyt:
    09.01.2011
    Viestejä:
    299
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mites sinun laitteellasi, kuinka kauan kestää sen käynnistäminen? Itse olen kyseistä soitinta muutamaan kertaan testaillut ja mieleen on jäänyt vain se jumalattoman hidas käynnistyminen. Melkein tulee edelliset windows koneet mieleen.