Humalaketju

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana marcoolio, 20.05.2005.

  1. Sly

    Sly Dear Die Hard. You Rock. Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    02.11.2003
    Viestejä:
    2 172
    Saadut tykkäykset:
    7
    En tiedä kehtaako tänne enää Jadedin jälkeen mitään kirjoittaa, mutta kyllähän tuo taas päähän kävi...
     
  2. R-Danger

    R-Danger Happy Happy Joy Joy Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.10.2002
    Viestejä:
    167
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tjaahas... Tuossa sitä iltasella kavereiden kanssa vietettiin hieman grilli-iltaa, ja siinä sivussa tuli nautittua hieman alkomahooliakin... (ihan pari siivua vaan :p ) Tuli muten nimittäin äsken aika lämmin olo, kun heräsin 100-asteisesta saunasta... pitäähän sitä tottakai saunoa samalla reissulla kun tulee grillailtuakin... :hitme: Nyt oon kyl aika ehjässä kuosissa, vois kait sitä pikkuhiljaa mennä koisaamaan... :sleep:
     
  3. cityjeesus

    cityjeesus Guest Guest

    Liittynyt:
    17.02.2004
    Viestejä:
    2 314
    Saadut tykkäykset:
    4
    On se ihme ainetta tuo alkomahooli.
     
  4. Marski79

    Marski79 Guest Guest

    Liittynyt:
    10.06.2003
    Viestejä:
    536
    Saadut tykkäykset:
    0
    nyt on tää jannu phialla ei voi muuta sanii. kettu kuittaa.
     
  5. menace

    menace Guest Guest

    Liittynyt:
    04.07.2002
    Viestejä:
    823
    Saadut tykkäykset:
    3
    polttarit...humalassa. hiivin koneelle. kettu kuittaa...ecstacy of gold soi...
    vitun siistii...
     
  6. DEAD

    DEAD Let's Fucking Die Tukijoukot

    Liittynyt:
    21.02.2002
    Viestejä:
    348
    Saadut tykkäykset:
    1
    työpäivä ohi....lievässä humalassa.....kömmin koneelle.......Painin end of the line soi....väsyttää......ja pitäisi lähteä kaupungille kavereita moikkaamaan.

    Cityjeesukselle tulee seuraavaksi aika pirullinen postaus :)
     
  7. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    Pitihän sitä käydä viimeistä Helsingin reissun iltaa juhlistamassa. Ratikassa pullokädessä ympäri Hesaa ja halvan kaljan perässä Kallioon. :D Nyt biletys jatkuu kaverin luona, varmaan tästä vielä paikalliseen eksytään.
     
  8. effer

    effer Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    07.05.2004
    Viestejä:
    353
    Saadut tykkäykset:
    0
    Päivä sinnitelty krapulaa torjuessa ja samalla panettanu keleesti...nyt on uusi känni päällä ja suunnitelmissa on sankariteot.
     
  9. Harry

    Harry Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    06.09.2004
    Viestejä:
    1 903
    Saadut tykkäykset:
    7
    Keep up the good work :D itselläni juuri pieni nousu päällä...ei liikaa kun on appivanhemmat kylässä :eek:
     
  10. deadstar

    deadstar Uusi jäsen

    Liittynyt:
    03.02.2004
    Viestejä:
    585
    Saadut tykkäykset:
    0
    sdgre klsfd
     
  11. ReBolt

    ReBolt Guest Guest

    Liittynyt:
    28.01.2004
    Viestejä:
    309
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tämä jos joku, on oikea kommentti tähän ketjuun! :D
     
  12. Yorcci

    Yorcci Käyttäjä

    Liittynyt:
    12.03.2001
    Viestejä:
    2 953
    Saadut tykkäykset:
    5
    Jeppujee, lujaa menee ja neljän tunnin päästä lähtee kone Japaniin :thumbsup: Ei kai sitä nyt ihan selvinpäin lähdetä noin pitkälle matkalle :confused:
     
  13. wallu

    wallu Guest Guest

    Liittynyt:
    12.10.2002
    Viestejä:
    631
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ei herran jee. Eilen oli sitten pippalot ja vieläkin ollaan humalassa, hirvee olo. Toiste en kyllä enää opeta kenellekään mitä "kupit nurin" tarkoittaa. Noh, ilta oli ihan hauska, juomaa riitti liikaakin. Helvetti kun pitäisi vielä käydä palkka käydä hakemassa tuolta bilepaikasta mutta kun ei muista miten pahasti itsensä nolasi... Onneksi sentään sataa vettä, auringonpaiste tappaisi tällä hetkellä.
     
  14. Baron

    Baron Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    07.08.2003
    Viestejä:
    1 911
    Saadut tykkäykset:
    0
    Höpöhöpö, turhaan nuita mietit. Kyllä muut muistavat jos muistettavaa on. Ja jos oikeasti on jotain hävettävää, niin muut kyllä häpeävätkin puolestasi.

    Noilla ohjeilla on itse pärjätty, palkkaa en kyllä ole vielä kännäämisestä saanut...
     
  15. Kalza

    Kalza Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    28.11.2002
    Viestejä:
    2 844
    Saadut tykkäykset:
    3
    Hehe, noinhan se menee. Nyt on viime aikoina vähän mennyt täälläkin suunnalla toi juominen hiukan yli, liian halpaa hommaa koko touhu...

    Aina ei ole mitään hajua missä on oltu tai mitä on tullu tehtyä, mutta kyllä sitä sitten jälkeenpäin aina joltain kuulee että on vaikkapa sanonut menevänsä vessaan ja parin minuutin päästä on joku tarjoilija ihan paniikissa huutanut mulle kun olen yrittänyt repiä palosammutinta irti seinästä ynnä muuta...

    Ei ainakaan oo vielä porttikieltoa mihinkään täällä, eli joko ollaan oltu kiltisti tai sitten Portugalilaiset eivät ole pitkävihaista kansaa :thumbsup:
     
  16. Baron

    Baron Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    07.08.2003
    Viestejä:
    1 911
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joo, etelässä on sen verran tulisempia ruokia... :D
     
  17. Kalza

    Kalza Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    28.11.2002
    Viestejä:
    2 844
    Saadut tykkäykset:
    3
    Aivan, siitähän sen on pakko johtua! Syötiin siinä just jotain piffiä missä oli kyllä jotain mausteita... Tuskin sillä mitään vaikutusta asian kanssa on että tuli kanssa otettua viiniä ja paikallisten omaa pontikantapaista juomaa, jota ne aina ravintolassa tilaa mulle mutta itse jättävät suosiolla juomatta :p

    Ja ko. tapaus tais olla vielä juhannuksena, eli oli sopivat juhannuspohjatkin vielä alla... Mutta joo, pitää jatkossa olla tarkempi noiden mausteiden kanssa :D
     
  18. Jaded

    Jaded Uusi jäsen Blokattu Tukijoukot

    Liittynyt:
    23.04.2004
    Viestejä:
    1 548
    Saadut tykkäykset:
    1
    Miksiköhän muuten krapulassa miehiä aina panettaa... Ja naista siinä vieressä ei yleensä voisi vähempää kiinostaa. Joutuu aina selittää kuinka toinen on ihana ja tuoksuu hyvälle jne.. että toinen lämpiää vaikka oikeasti on partnerikin ihan kaamottavassa kunnossa. Pahinta on jos joutuu toisen kiinnon herätäkseen oksukrapulassa mennä nuolemaan sieltä ja jos sielläkin on semmonen krapula tunkkis niin siinä sitä taas ihmetellään että miksi minä olen tässä tekemässä tätä mitä minä olen tekemässä.

    Olipas lausehirviöitä :D
     
  19. winterland

    winterland Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.08.2004
    Viestejä:
    5 248
    Saadut tykkäykset:
    2
    Sitä mitä ei muista ei ole tapahtunutkaan.
     
  20. deadstar

    deadstar Uusi jäsen

    Liittynyt:
    03.02.2004
    Viestejä:
    585
    Saadut tykkäykset:
    0
    kalja imeytyy ja kohta päijänteelle risteilylle...siellä sit voi toimia pilssipumppuna ja oksuta yli laidan :)