How I Met Your Mother

Keskustelu osiossa 'TV-ohjelmat ja -sarjat' , aloittajana javir, 10.10.2005.

  1. Rokkari

    Rokkari Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    2 385
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hiukan sarja on kyllä kultavuosistaan väsähtänyt, eikä asiaa auta se, että 'äidin' mysteeriä pyöritellään täysin paikoillaan. Tietenkään tätä sarjaa katsoessa se äidin henkilöllisyys ei pitäisi olla mikään pointti, mutta vitsit ovat varsinkin kutos ja seiskakaudella alkaneet vähän pyörimään kehää. Politiikasta näyttelijähommiin palannut Kal Penn on tuonut mukavalla tavalla vähän tuoreutta kuvioihin, vaikkei hänen hahmonsa vielä erityisen merkittävää roolia ole saanutkaan.


    Samaiseen seiskakauden jaksoon liittyen:
    Pieni antikliimaksi tuo slutty pumpkinin paluu toisaalta oli, mutta siinämielessä ihan järkeenkäypä, että eihän Ted tiennyt kyseisestä tytöstä juuri mitään.
     
  2. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 526
    Saadut tykkäykset:
    89
    Vasta nyt olen tutustunut tähän sarjaan, ensimmäinen kausi menossa. Ja olen tykännyt. Kolme ensimmäistä kautta ostin itselleni uhkarohkeasti näkemättä ainuttakaan jaksoa etukäteen, mutta so far so good siis.

    Kuinka pitkälle tätä kannattaisi hankkia, mielipiteitä? Tai jospa kysyisin niin, että mitkä kaudet ovat ne parhaat? "Hiukan väsähtänyt" voi toki olla edelleen hankkimisen arvoinen.
     
  3. Mastema

    Mastema Käyttäjä

    Liittynyt:
    09.11.2006
    Viestejä:
    1 230
    Saadut tykkäykset:
    21
    Ekat neljä kautta on parhaimmillaan loistavia (näitä siis jaksaa katsoa esim. flunssassa vaikka onkin jo kymmenen kertaa nähnytkin), vitonen ja kutonen parhaimmillaan oikein viihdyttäviä (mutta suunta on laskeva), seiska ja nyt ihan hiljattain rapakon takana alkanut kasi parin jakson perusteella aika väsyneitä.

    Nyt kun vaan tän savotan on alkanut niin on se loppuunkin katsottava.
     
  4. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 526
    Saadut tykkäykset:
    89
    ^ Tämä jäi näköjään ainoaksi mielipiteeksi (ilmeisesti ei siis vastalauseita?), joten täytyy mennä sillä. Juuh, voisi sen neljännen kauden vielä pistää tilaukseen, kun alennuskoodillani saan yhtä halvalla kuin ensimmäiset. Kyllähän useinkin sitcom on neljännellä kaudellaan yhtä hyvä tai jopa parempi kuin aiemmilla, niin varmaan tässäkin tapauksessa.

    Ehkä sitten myöhemmin vielä lisää, kun halpenevat.
     
  5. vintsukka

    vintsukka Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    25.03.2004
    Viestejä:
    1 565
    Saadut tykkäykset:
    181
    Minun mielestäni se merkittävä väsähtäminen tapahtui kolmoskauden aikana. Kauden alussa oli vielä hyviä jaksoja mutta loppupuolella meni jo tylsäksi, eikä neloskaudella mielestäni ole kuin pari hauskaa jaksoa. Seuraamisen lopetin kutoskauden alkuun.
     
  6. Kristian

    Kristian Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    31.10.2002
    Viestejä:
    2 740
    Saadut tykkäykset:
    105
    Itse olen seurannut tähän päivään saakka ja jatkan edelleen. Toki pientä väsähdystä on ollut, mutta kyllä tämä sarja on kuitenkin paras sitcom mitä TV:stä tällä hetkellä tulee. New Girl tulee perässä ja sitten näiden perässä tasoissa Modern Family ja It's Always Sunny in Philadelphia.
     
  7. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 526
    Saadut tykkäykset:
    89
    No nyt meni taas vaikeaksi. :D Väsähtääkö jo kolmannella vai vasta myöhemmin, eli kantsiiko neljäs tilata... noo, ehkä kuitenkin. Sen verran halvalla lähtee. Kiitän kommenteista!

    New Girl oli minusta ihan hyvä, mutta ei se oikein kuitenkaan naurattamaan onnistunut. Sen takia nostan MF:n ja IASIP:n huomattavasti korkeammalle. NG:stä joutuukin nyt puhumaan menneessä muodossa, koska en enää ole ajanpuutteenkin takia seurannut.
     
  8. Rokkari

    Rokkari Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    2 385
    Saadut tykkäykset:
    0
    Omasta mielestä lopullinen väsähdys tapahtui vitoskaudella. Neloskaudella oli jo merkkejä tason hienoisesta laskusta, mutta muutama loistava jakso nostaa keskiarvoa. Kutoskausi oli ensimmäinen kokonaisuudessaan varsin keskinkertainen kausi. Kyllä sarja vielä uusillakin kausilla jaksaa silloin tällöin yllättää ja keskivertositcomin voittaa vieläkin.
     
  9. Gulf

    Gulf Guest Guest

    Liittynyt:
    02.11.2011
    Viestejä:
    52
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kuten sanottu, viimeisimmillä kausilla meno on ollut vähän väsähtänyttä, mutta siltikin sieltä välillä irtoaa todellisia kultakimpaileita. Seiskakauden alkupuoliskolla oli monta tosi hyvää jaksoa, jotka nousivat ihan sarjan parhaidenkin joukkoon. Mutta toisaalta siellä on myös sellaisia jaksoja, jotka eivät pahemmin naurata ja muutenkin ovat vähän vaivaannuttavia.

    Mutta kaikki jaksot olen jaksanut seurata, ja aion seurata tämän kasikaudenkin loppuun asti. Ja siihenhän sarja sitten todennäköisesti jo päättyykin, mikä on ihan hyvä juttu. Kahdeksan kautta on pitkä ikä sitcomille, ja tällä sarjalla on kuitenkin vielä muihin vastaaviin verrattuna niin spesiaali perusidea, että on jo aika selvittää, kuka se äiti on. Kasikaudella ollaan jo onneksi aika pitkällä siinä mysteerissä.
     
  10. O'Neill

    O'Neill Guest Guest

    Liittynyt:
    17.05.2005
    Viestejä:
    140
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ehdottomasti kannattaa tilata. Kyllä tätä edelleen seuraa oikein mielellään, vaikka ei alkukausien tasolla ehkä enää liikutakaan. Yksi parhaista tämän hetken komediasarjoista kuitenkin edelleen.
     
  11. Professional

    Professional Stirlingite Tukijoukot

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    11 313
    Saadut tykkäykset:
    602
    Netflixistä tullu viitisen jaksoa katseltua ja ihan koukussa ollaan... :)
     
  12. Mookid

    Mookid Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.07.2006
    Viestejä:
    2 707
    Saadut tykkäykset:
    353
    Pitäisiköhän tätäkin sarjaa jatkaa jossain vaiheessa. Ykköskauden katsoin joskus yli vuosi sitten, mutta siihen se sitten jäi. Käytännössä sarjan hauskuus on kokonaan Barneyn harteilla ja muu olikin sitten frendit-tyyppistä ihmissuhdelööperiä suurimmaksi osaksi enkä niin lämmennyt sille. Ihan katsottavaa keskitasoa periaatteessa, mutta ei tämä niin hyvä ollut että heti perään olisi haluttanut katsoa lisää kausia. Arvatenkin meno paranee, mutta no.
     
  13. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 526
    Saadut tykkäykset:
    89
    Jonkin verran samaa mieltä ainakin. Hienoista väsähtämistä olin huomaavinani nelosessa. Toki siihen ehdottomasti vaikutti sekin, että Alyson Hannigan oli poissa muutaman jakson ajan. Vitonenkin tulee varmaan hankittua, kunhan saa tarpeeksi halvalla.

    Mitä aiemmin ketjussa spekuloitiin äidin henkilöllisyydestä, niin ikävältä antikliimaksilta kuulostaisi. Kun kerran ovat tavanneet jo ajat sitten, niin eikös sen tapaamisen tarina olisi siinä tapauksessa kerrottu jo silloin.
     
    Viimeksi muokattu: 23.11.2012
  14. Gulf

    Gulf Guest Guest

    Liittynyt:
    02.11.2011
    Viestejä:
    52
    Saadut tykkäykset:
    0
    Uusin kausi on selvästi heikoin. Tekijät tekevät tätä kuin kausi olisi viimeinen, ja se näkyy liikana yrittämisenä. Nyt yritetään niin kovasti tehdä hienoa sarjaa ja luoda kliimaksia kohti loppua, mutta minä en oikein syty. Jotenkin on vähän vitsit vähissä, enää ei mahdu kuin pari hauskaa juttua per jakso, ja se on aika vähän aikaisempaan verrattuna.
     
  15. Kristian

    Kristian Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    31.10.2002
    Viestejä:
    2 740
    Saadut tykkäykset:
    105
    Jep, olen huomannut saman. Veto on selvästi poissa.
     
  16. MiguZ

    MiguZ Uusi jäsen

    Liittynyt:
    18.11.2007
    Viestejä:
    264
    Saadut tykkäykset:
    5
    Samoilla linjoilla kahden edellisen viestin kanssa. Itse olen katsellut 7 kautta ja hieman suruissani olen huomannut, että monet jaksot ovat suoraan sanottuja huonoja. Se aina hieman kirpaisee, kun tällainen lempparisarja menee alamäkeä. Kasikautta en ole vielä nähnyt.
     
  17. PeeVee79

    PeeVee79 Käyttäjä

    Liittynyt:
    12.10.2005
    Viestejä:
    1 040
    Saadut tykkäykset:
    16
    Sarjaa en ole seurannut aiemmin sekuntiakaan, tuli viikolla hommattua ekan kauden boksi ja nyt toinen jakso menossa.
    Tiedä onko vika ittessä vaiko sarjassa, mutta kertaakaan ei ole suupielet vääntyneet ylöspäin. Neil patrick Harriskin lähinnä ärsyttää.
    Kattellaan nyt vielä jokunen jakso, josko lähtisi liikkeelle. Toistaiseksi ei oikein vakuuta.
     
  18. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 526
    Saadut tykkäykset:
    89
    ^ Jos ei ala vähitellen toimia, niin sori vaan, mutta vika on sinussa :)
     
  19. jjabi

    jjabi Uusi jäsen

    Liittynyt:
    04.01.2011
    Viestejä:
    532
    Saadut tykkäykset:
    2
    Juuh elikkäs tämä. Aivan huikea sarja.
     
  20. -Tinke-

    -Tinke- Uusi jäsen

    Liittynyt:
    08.04.2004
    Viestejä:
    377
    Saadut tykkäykset:
    0
    Muistaakseni ensimmäiset 5 kautta oli hyviä, sitten alkoi alamäki ja vitsien kierrätys. Sarja jäi sitten kesken. Miksi sarjoja on aina pakko jatkaa niin kauan, että maku menee koko hommasta?