Home Entertainment Filmclub

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana winterland, 05.01.2005.

  1. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    Tarkoitatko laskulla sitä tutustumistarjouksen laskua vaiko ostositoumuksen laskua? Eihän minulla ole siellä rahaa kiinni, vaan haluaisin eroon uppoavasta laivasta.

    Asiakaspalvelu on tosiaankin ala-arvoista. Sähköposteihin vastataan lähes kahden viikon viiveellä ja asiakaspalvelussa hyvä että osataan suomenkieltä. Ihan virolta kuulosti se naisen puhe tänään. :p
    Tästä jos joskus eroon pääsen, niin en takuulla enää koskaan liity.
     
  2. foenix_

    foenix_ Guest Guest

    Liittynyt:
    06.04.2006
    Viestejä:
    206
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tutustumistarjousta, kuten tämä.
     
  3. arthur

    arthur Guest Guest

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    2 430
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kerhostatukseni on: Specials Finland Holding.
    Tarkoittaako tämä sitä, että minut potkitaan pois? (en ihmettelisi, kun en ole juuri tuolta tilannut, enkä ole aina muistanut/kerinnyt tehdä peruutusta etukäteen).
     
  4. Kalza

    Kalza Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    28.11.2002
    Viestejä:
    2 844
    Saadut tykkäykset:
    3
    Mihin käyttäjätunnusta ja salasanaa voi käyttää jos niillä ei pääse tonne sisään?
     
  5. Jazo

    Jazo Käyttäjä

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    4 424
    Saadut tykkäykset:
    10
    Jostain kumman syystä tuo käyttäjätunnus ja salasana eivät kelpaa etusivun kautta kirjauduttaessa, mutta kun klikkaat itsesi filmiklubin puolelle, niin niillä voi kirjautua sisään.
     
  6. Resurssi

    Resurssi Uusi jäsen

    Liittynyt:
    09.07.2004
    Viestejä:
    665
    Saadut tykkäykset:
    0
    Huoh. Homeenter on muuten ihan hyvä paikka, mutta jo 2 kertaa lyhyen ajan sisällä tilaamani blu-ray:n sijasta mulle on lähetetty elokuvan dvd-versio. Tänään tämä tapahtui Rööperin kohdalla. Vähän huolellisuutta toivoisin, vaikka ymmärränkin, että virheitä sattuu. Ja eikun palauttelemaan ja vaihtamaan...
     
  7. Kari Häkkinen

    Kari Häkkinen Käyttäjä

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    1 950
    Saadut tykkäykset:
    9
    Matkahuolto tiedotti kirjallisesti, että läheiseen Siwaan on toimitettu Homeenteristä paketti. Noudettava 14 päivän sisällä.

    Mitä tämä on? Onko Homeenterillä mennyt sukset ristiin Postin kanssa ja siirrytty ruokakauppajakeluun? Lähetyksen sisällöstä tai painosta ei ole mitään mainintaa.
     
  8. Kalza

    Kalza Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    28.11.2002
    Viestejä:
    2 844
    Saadut tykkäykset:
    3
    Liekö lähipostisi Siwassa? Itselläni ainakin on, ja sieltä kaikki isommat paketit pitää noutaa.
     
  9. Kari Häkkinen

    Kari Häkkinen Käyttäjä

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    1 950
    Saadut tykkäykset:
    9
    Ei ole, vaan Kasarmitorilla.
     
  10. Vox

    Vox Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.02.2003
    Viestejä:
    875
    Saadut tykkäykset:
    8
    Ei kai tämä nyt mikään iso ihme on, kun tietää Itellan vähemmän kilpailukykyiset nykyhinnat? Edullisempia kuljetuspalveluita tarjoavalla Matkahuollolla on jakelusopimus Siwan, Valintatalon ja Euromarketien kanssa.
     
  11. Kari Häkkinen

    Kari Häkkinen Käyttäjä

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    1 950
    Saadut tykkäykset:
    9
    OK. Samahan tuo sinänsä, kun Siwa ja Kasarmitorin Posti ovat melkein yhtä kaukana.

    Itellan hinnoissa taitaa olla jonkinlainen automaattinen kotiinkantolisä siinäkin tapauksessa, että vastaanottaja käy noutamassa lähetyksen. Matkahuollolle kotiinkanto on lisäpalvelu, josta pitää maksaa erikseen.
     
  12. Aya

    Aya Guest Guest

    Liittynyt:
    02.11.2005
    Viestejä:
    5
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itse en eronnut eikä minua tietääseni erotettukaan aikoinaan kun olin heikäläisten musiikkipuolella "jäsenenä", mutta ilmeisesti firma hukkasi minut muutettuani vuoden aikana neljä kertaa ja vaihdettuani siinä välissä vielä sukunimeänikin kun ei tuon muutosrumbaan jälkeen heikäläisistä enää kuulunut. :hitme:

    Pitäisiköhän taas kokeilla kun on sukunimi vaihtumassa jossain välissä pariutumisen takia? Siihen syssyyn voisin sitten vaihtaa etunimetkin pitkäaikaisen haaveeni mukaisiksi... pysyisivätköhän kärryillä? :D

    Asiahenkilöpostissa työskentelevänä voin sanoa, että en ihmettele monien firmojen Matkahuollolle siirtymistä, sen verran olen sadattelua kuullut yritysasiakkailta Itellan toiminnasta ja hinnoista...
     
  13. Goofy75

    Goofy75 Guest Guest

    Liittynyt:
    08.09.2005
    Viestejä:
    1 359
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joku aika sitten niillä oli jokin tarjousjuttu meneillään taas että kun liityt et sitoudu muuhun kuin että eroon et meistä pääse, pitää tilata määrätty määrä tai maksat erotuksen. Joten liityin sitten samalla Disneyn Classikko, Simpson ja jokin muumi peli kerhoon, paskaa siinä oli se että niiden sivuilla ei ollut sitö peruuta kuukauden tuote.

    Olen siis ollut kuulunut ennenkin niiden kerhoon ja siellähän se peruutus nappi on ollut, mutta ei ollut nyt vaan koittivat tunkea niitä pakettejaan. Sieltä tuli siis tutustumistarjoushintaan kolme Disney leffaa, Simpsonien season 1 ja muumipeli,olivat n5€ kpl ja ne maksoin ihan normaalisti.

    Sit rupes vituttaa se takasin lähettäminen, joten lähetin heille sähköpostia.
    Kirjoitin siihen vaan että siirryn nyt opiskelemaan vuodeksi jonnekkin pitemmälle, enkä käy kotonani kuin max kerran kuukaudessa. Te voitte lähetellä niitä teidän pakettejanne jos haluatte, tosin yhtään niistä en meinaa pitää enkä ainakaan maksaa. Joten jos haluatte tuhlata rahojanne niiden lähettämiseen niin antaa tulla vaan.
    Ystävällisin terveisin...................

    Parin päivän päästä tuli sähköpostia että eivät enää lähettele paketteja, enkä tosin joutunut maksamaan mitään erotusta.

    Kätevää, eikö totta:D
     
  14. srout

    srout Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.04.2007
    Viestejä:
    565
    Saadut tykkäykset:
    11
    Niin, kyllä siellä se "peruutusnappikin" on.
     
  15. Goofy75

    Goofy75 Guest Guest

    Liittynyt:
    08.09.2005
    Viestejä:
    1 359
    Saadut tykkäykset:
    0
    Luuletko etten selannut, siellä ei ollut missään "peruuta kuukauden tuote" ym. namiskaa.
     
  16. srout

    srout Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.04.2007
    Viestejä:
    565
    Saadut tykkäykset:
    11
    Minä sinun selailuitasi tiedä. Itse olen peruuttanut joka kerta Filmclubin-sivulta asianomaisesta paikasta kuukauden tuotteen. Alla oleva tulee sähköpostiin kuittaukseksi:

    "Hei,

    Tämä on vahvistus, että olet peruuttanut Kuukauden leffan:

    Transformers: Kaatuneiden kosto + Terminator: Pelastus (55232)
    Lehtitunnus: 17 2009.

    Peruutus tehtiin: 18.11.2009 14:24:04
    IP: xx.yy.xx.yy

    Ystävällisin terveisin, Homeenter Filmclub"
     
  17. Lurtti

    Lurtti Uusi jäsen

    Liittynyt:
    01.08.2003
    Viestejä:
    194
    Saadut tykkäykset:
    3
    Nuo Sarjojen keräys hommelit ovat ihan erikseen, jolloin sieltä lähetetään automaattisesti kerran kuussa kyseinen leffa/sarja, jollein keräilyä lopeta soitolla tai kirjallisesti. Eikä ole sitoutumista ollut yhdenkään leffan ostoon.
     
  18. Slabs

    Slabs Guest Guest

    Liittynyt:
    07.12.2009
    Viestejä:
    214
    Saadut tykkäykset:
    0
    Homeenterkin mennyt alaspäin. Viime vuonna vielä tarjosivat korotonta maksuaikaa 60 päivää tilasitpa millä hinnalla tahansa. Tänä vuonna kannattaa lukea pieni präntti tarkkaan, jos tilauksen loppusumma on yli 70 euroa niin päälle tulee postiennakko kuluja 3 euroa ja tilaus pitää maksaa heti etkä saakkaan mitään maksuaikaa.

    Meinasin itse langeta tähän tänä vuonna mutta ajoissa luin kaikki ehdot läpi. Monikohan mahtanut tähän langeta tänä vuonna? Tosiaan tuota 60pv maksuaikaa on hehkuteltu aika paljon homeenterin asiakkaille.

    Muuten ko. leffakerhoon olen erittäin tyytyväinen, jäsen jo vuodesta 97 lähtien.
     
  19. Goofy75

    Goofy75 Guest Guest

    Liittynyt:
    08.09.2005
    Viestejä:
    1 359
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tätä juuri tarkoitin, hyvä että joku edes ymmärtää:D
     
  20. Goofy75

    Goofy75 Guest Guest

    Liittynyt:
    08.09.2005
    Viestejä:
    1 359
    Saadut tykkäykset:
    0

    Kerhona aika syvältä, hinnat kalliita. Ainoa mikä on hyvä on se aloitustarjous, aika monta leffaa joutuu tilaamaan että saa sen ilmaisen. Melkeimpä se Elloksen Enjoy club on parempi, niillä on samanlainen aloituspaketti tarjous, antavat heti alennusta jos tilaa enemmän kuin yhden tuotteen, vähänväliä on niitä tarjouskuponkeja siellä sivuilla.