ExC ja Jogge! Kiitoksia! Tilasin Fotonetistä kuvat valmiilla malleilla ja täytyy sanoa, että pirun hyvältä näyttävät! Nyt pitää lähtee metsästämään hopeanväriset kehykset kunhan tässä kerkiää. Fotojakin voisin sitten laittaa. Hieno idea tämä koko homma kerrassaaaaaaaan! :naminami: Onkohan muuten paljon eroja noilla matta ja kiiltävällä pinnalla? Miten jengi on ottanu? Itse otin mattana ja nää on kyllä niin hienoja, että ajattelin ehkä tilata toiset...pitäisköhän kokeilla kiiltävää sitten...
Jou! Tilasin kans Fotonetistä 3 kuvaa, tulivat tänään, ajattelin et koitanpa ite tulostaa valokuvapaperille pari vielä lisää, en ainaka silmällä erota mitään eroja omissa ja liikkeen kuvissa! Hong Kongista löyty kehyksiä vaikka muille jakaa, sopivat heittämällä! Komiat tuli!!!!!:thumbsup:
Pah! Millään perkeleen veitsellä kyllä ala noin arvokkaita kuvia tuhoamaan. Ihan käytin paperileikkuria, jolla vähitellen sitten leikkasin kuvat oikeaan kokoonsa. Ei mulla ainakaan mikään kiire ollut.
No niin, sain hankittua noi kehykset. Ostin Anttilasta, kun siellä oli alennuksessa sopivasti noi kehykset ja löyty vielä kaikkia eri värejä mitä olin ajatellut: musta, hopea ja kulta. Hinta 5,25/kpl tarjouksessa. Vielä laitoin tilaukseen sen sinertävän DTS-homman noiden alle. :thumbsup: Kuvista, jotka tilasin siis Fotonetistä, jouduin leikkaamaan jonkun verran joka puolelta pois, että ne mahtu sisään, mutta se ei menoa haitannut. Ihan saksilla vedin hifistelemättä vakaalla kädellä. Kokonaiskustannukseksi tuli mulla kappaleelta siis hiukkasen alle 50 markkaa, vanhaa valuuttaa. Tässä fotoa. Jos jollakin on jotain uusia samankaltaisia projekteja työn alla niin ilmottakaa ihmeessä! :naminami:
Itselläni tismalleen samat kehykset. Fotonetin kuvat sain mukisematta menemään noihin ilman leikkausta! Outo homma kyllä, ei kovin vakuuttavaa tuo Fotonetin tasalaatuisuus...
Oho, aika ihme homma. :grr: Pitää kattoa meneekö seuraava tilaus sitten heittämällä kehyksiin, jos se kerta on tollasta arpapeliä.
Onkos tuo sininen DTS-kyltti sama kuin tämä http://www.thx-trailer.com/Beisammen/DTS.zip? Vai onko tuo joku muokattu versio, kun näyttää paljon tummemalta (paremmalta)?
Jep, jos joku vielä näitä Dolby, DTS, tms. kuvien painatusta on tilaamassa jostain firmasta, niin minulla olisi ylimääräinen Fotonetti.com firman alennuskoodi. Itse en tarvitse. Koodi pitää syöttää sille varattuun paikkaan tilauksen yhteydessä ja painaa päivitä. Se koskee kiiltäviä sekä mattapintaisia suurennoksia 20x27 ja 20x30 eli tuo jälkimmäinen on varmaan passeli ja hinta on siis vain 0.49/kpl. Edit: Koodi käytetty.
vois koittaa tilata tollasen 50 x 75cm kokosena... tulipa mieleen, että tietääkö kukaan onko olemassa mitään sopivaa materiaalia julisteen kehyksen lasiksi? Ku taulun voisi sijoittaa sivuseinälle, mutta kuitenki sillä ehdolla, ettei ala heijastamaan kuvaa screeniltä pimeässä huoneessa..
Saisko niitä muokattuja kuvia sähköpostiin otto (ä t ) SPAM.ee.oulu.fi (poista .SPAM) jotta sais fotonetistä kuvia !!
Jees löysinkin ne jo vähän aikaisemmin Joggehan voisi pistää tuon urlin ekaan postaukseen niin ei tarvitse uusien lukijoiden kallata tuota linkkiä... itseltäkin meni ohi ekalla kerralla Kiitoksia kuvista !
Melkein voisi myös laittaa kuvat tilaukseen. Hieman arveluttaa hallituksen kanta tuollaisiin tauluihin . Parempi kun ei etukäteen kysele mielipiteitä