Gta IV

Keskustelu osiossa 'Sony Playstation - pelit' , aloittajana Professional, 24.04.2008.

  1. TheJambo

    TheJambo Käyttäjä

    Liittynyt:
    08.06.2004
    Viestejä:
    2 272
    Saadut tykkäykset:
    2
    Konsolifinissä paljon enemmän juttua aiheesta

    Ongelmat johtuu tosiaan juuri tuosta nettipelistä jota korjataan ja kai sieltä kohta tulee uutta patchia ulos. Nyt kun kirjauduin ulos psn networkista niin kaikki toimii hyvin
     
  2. ana198

    ana198 Guest Guest

    Liittynyt:
    14.12.2006
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    0
    Deittailusta
    Pääseeköö sen Miss Understoodin kanssa deitille mitenkään? Jos ei niin siitä todella pitkä miinus rockstarille;) Ehkä seuraavaan patchiin:D
     
  3. TheJambo

    TheJambo Käyttäjä

    Liittynyt:
    08.06.2004
    Viestejä:
    2 272
    Saadut tykkäykset:
    2
    Mä laitoin date requestin kaikille ja jokaiselta tuli negative reply
     
  4. ana198

    ana198 Guest Guest

    Liittynyt:
    14.12.2006
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    0
    Täytyy sanoa että jos ei lähdekkään missään vaiheessa deitille niin oikesti aika turha tuo netti sitten, ärsyttää muutenkin ne turhat mainokset jotka eivät johda tehtäviin tai vaikuta mihinkään, ei luulisi olevan kovin vaikeaa ripotella sinne tänne kartalle noita deitti misuja:rolleyes: Kyllä Rockstarin pitäisi tietää että jos siellä on pokenäyttelijä niin jengi haluu sen deitille viiä:D
     
  5. TheJambo

    TheJambo Käyttäjä

    Liittynyt:
    08.06.2004
    Viestejä:
    2 272
    Saadut tykkäykset:
    2
    Oli kyllä mainio tuo Ricky Gervais :thumbsup: ja kyllä sitä hyviä biisejä löytyy muitakin, muun muassa Genesistä ja Thin Lizzyä. Räppikanaviahan ne on suurin osa, kun sitä siellä NY: ssäkin kaiketi suurimmaksi osaksi kuunnellaan
     
  6. Jambo

    Jambo Guest Guest

    Liittynyt:
    31.01.2004
    Viestejä:
    216
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä mä sain yhden negen netin kautta treffeille
     
  7. TheJambo

    TheJambo Käyttäjä

    Liittynyt:
    08.06.2004
    Viestejä:
    2 272
    Saadut tykkäykset:
    2
    Mä sain vaan jonkun miehen ja sekin liittyi siihen yhteen tehtävään
     
  8. TheJambo

    TheJambo Käyttäjä

    Liittynyt:
    08.06.2004
    Viestejä:
    2 272
    Saadut tykkäykset:
    2
    Oli kyllä hieno tuo pankkiryöstö. Huomasi että oli pelintekijät Heatin katselleet :)
     
  9. ana198

    ana198 Guest Guest

    Liittynyt:
    14.12.2006
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    0
    Cops&crooks on hauskin multiplayer setti IMO. Just hakkasin sitä nelisen tuntia ja vielä tekis mieli:D Muistakaa tiputella siinä sille teiän kuskina toimivalle sitten niitä waypointteja kartalle ettei tuu ajettuu umpikujiin, nimimerkillä kokemusta on;)
    Välillä kyllä vituttaa kun tuntuu ettei kukaan muu pelaaja pelannut tiimille ku oltiin se mafioso ryhmä, jengi vaan karkas eri ilmansuuntiin ja 98% don pääsi hengestään, kuin vaikee se on oikeen pysäyttää sillee niit autoja et ne tiimikaveritkin ja erityisesti se suojeltavaki saa kyydin? Itse tunnuin olevan myös ainoo joka poimi niit kavereitaki sielt kyytiin matkan varrelta, perkeleen vaikeeta kyl saada se pomo pysymään hengissä ku ei kukaan auta.
     
  10. TheJambo

    TheJambo Käyttäjä

    Liittynyt:
    08.06.2004
    Viestejä:
    2 272
    Saadut tykkäykset:
    2
    Joo nyt tuli uusi patchi ja kaikki näyttää toimivan kuten pitääkin :thumbsup: toi nettipeli on kyllä tajuttoman hauskaa
     
  11. prkl

    prkl Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    02.06.2006
    Viestejä:
    2 029
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hitto noita valintoja.. alkoi eräs valinta kaduttaa mutta tallennuksia ei ole..
    sen siitä saa kun impulsiivisesti ampuu ihmisiä päähän :D
     
  12. TheJambo

    TheJambo Käyttäjä

    Liittynyt:
    08.06.2004
    Viestejä:
    2 272
    Saadut tykkäykset:
    2
    Oliko eka vai toka valinta? Minusta ne oli aika selkeitä itse asiassa :) tai no tokaa vähän aikaa mietin
     
  13. ana198

    ana198 Guest Guest

    Liittynyt:
    14.12.2006
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    0
    Muuttuuko siinä jokin sitten dramaattisesti jos vain antaa tykin puhua?(tai siis minun tapauksessa jos olisin jättänyt henkiin?)
     
  14. prkl

    prkl Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    02.06.2006
    Viestejä:
    2 029
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olisko ollut viides valinta kun jäi häiritsemään.. Valinta on helppo jos se on mustavalkoinen mutta kahden harmaan sävyn väliltä oli vaikea valita :)
    Eka valinta oli se helpoin :)
     
  15. TheJambo

    TheJambo Käyttäjä

    Liittynyt:
    08.06.2004
    Viestejä:
    2 272
    Saadut tykkäykset:
    2
    Jaa niin puhuit noista valinnoista..mä tarkoitan niitä, missä pitää valita kahden tapettavan välillä
     
  16. TheJambo

    TheJambo Käyttäjä

    Liittynyt:
    08.06.2004
    Viestejä:
    2 272
    Saadut tykkäykset:
    2
    Vaikein valinta ehdottomasti (älä lue jos et ole päässyt 3. saarelle)
    Francis vs Gerald..molemmissa valinnoissa on kyllä puolensa..itse kuitenkin teloitin Franciksen
     
  17. prkl

    prkl Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    02.06.2006
    Viestejä:
    2 029
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kolmossaaren spoileria tämäkin!
    Tarkoitin juuri tätä valintaa. Itse ammuin narkkari Geraldin jota pidin lähinnä vaaratekijänä mutta jäi kaduttamaan kun francis on vaan niin perkeleen mulkku. Aiemmin tapoin Playboy X:n Dwaynen sijasta ja se ei harmittanut yhtään :)
     
  18. TheJambo

    TheJambo Käyttäjä

    Liittynyt:
    08.06.2004
    Viestejä:
    2 272
    Saadut tykkäykset:
    2
    Jep, Franciksen ammuin kun rupes ärsyttämään se määräily :) Playboy X oli aika selvä valinta ja sympatiat oli Dwaynen puolella
     
  19. tykäri

    tykäri Guest Guest

    Liittynyt:
    16.10.2007
    Viestejä:
    151
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nyt on story complete eli juoneen liittyvät tehtävät tehty ja oon kokeillu molempia loppu ratkaisuja, empä taida niistä mitään kuitenkaan sanoa ettei mee muilta peli nautinto. Mulla on kerran jumittunu nettipeli siihen loading kohtaan. Kranaattien heitto on aivan suolesta, pari kertaa oon tappanu itteni ku se heittää kranaatin viereensä.
     
  20. ana198

    ana198 Guest Guest

    Liittynyt:
    14.12.2006
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    0
    Alkaa jo pikkuhiljaa ottamaan päähän tuo jengin koomailu tuossa Cops&Crooksissa, ei auta jos jengissä on 7hyvää pelaajaa ja yksi idiootti jos tuo idiootti saattuu olemaan se pomo tai sinun kyttäautosi ratissa. Varmaan 30eri porukassa nyt hakattu ja kaksi kertaa on joku niin älyläs sattunut samaan jengiin että on tiputellut sinne kartalle niitä waypointteja. Perkele ärsyttää ku jengi ajelee umpikujiin ja itsekin tulee ajettua jos ei ole niitä käytetty. En vaan voi ymmärtää miksi ei voi olla jotain chattia tossa lobbyssä jotta voisi kavereita ohjeistaa perkele:OI Jotkut saavat myös huvia omien jengikavereiden yliajelusta ja ampumisesta, vituttaa vaan että hävitään peli ku tyyppi päätti viimesekunneilla lahdata kaverit auttamasta, en edes ehtinyt huomata kuka sen nimi oli joten jäi kickplayerkin käyttämättä:(