Ground Zero Hydrogen GZHW30X - minkälainen kotelo tälle painekäyttöön ?

Keskustelu osiossa 'Autohifi' , aloittajana Pikra, 15.02.2012.

  1. Pikra

    Pikra Guest Guest

    Liittynyt:
    05.11.2011
    Viestejä:
    28
    Saadut tykkäykset:
    0
    Elikkäs kyselisin ihmisiltä joilla sattuu olemaan Winisd käytössä, että joska joku ystävällisesti voisi simuloida minulle kotelon tuolle kyseiselle elementille.

    Tällä hetkellä se on itselläni n. 20 litraisessa suljetussa, ja olen toistoon ollut erittäin tyytyväinen. Nyt kuitenkin olen tuota ollut myymässä kaverille joka kaipaisi paljon painetta ja lupasin hänelle siihen kotelon tehdä. Viritys olisi varmaan hyvä asettaa sinne 35-45hz välille. Jostakin luin että tälle kotelosuositus oli 34L ja 30cm 3" putkellä, mutta eihän siinä kerrottu mitään syitä, että miksi tällainen kotelo...

    http://www.audioimport.fi/?tuotteet&tuote=110&merkki=5&mallisto=32&teksti=GZHW30X

    Tekniset tiedot:
    Koko: 12"
    Impedanssi: 2 x 2 ohm
    Tehonkesto: 800 Wrms
    Herkkyys: 86,0 dB
    Fs: 24,3 Hz
    Qts: 0,29
    Vas: 58 l
    Xmax: 22 mm
    Puhekela Ø: 2,5"
    Asennussyvyys: 162 mm

    itselläni ei ole mahdollisuutta tuohon winisd:hen(OS X ja iPad).
    Kiitoksia jo etukäteen..
     
  2. papukaija

    papukaija Käyttäjä

    Liittynyt:
    31.08.2005
    Viestejä:
    1 522
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä tuolle painekäyttöön saa varmasti luokkaa 70-80l nettoa olla. Ja ainakin 6" putkella. 3" putki alkaa vaan äkkiä ahistaan ja rajoittaan saatavaa painetta. ei kestä montaakaan sataa wattia nimellistehoja syöttää. www.maxboom.fi kannattaa käväistä tarkemmin kyselemässä. Siellä on porukka enempi noihin painekoteloihin perehtyny...