Hei eli kuten otsikko sanoo, niin tässä pitäisi saada uutta ja isompaa (min 36 max 42") Full HD telkkua kaveriksi ps3 ja xbox 360 pelailua varten. Tässä olen koittanut etsiä itselleni hyvää telkkaria mutta tuntuu että kaikissa Full HD telkuissa on tuo input lag niin suuri että pelaamisesta ei tule mitään. Siksi haluaisinkin saada teiltä ihmisiltä kommetteja että mikä telkkari olisi hyvä pelikäyttöön. Kiitos etukäteen. (varmasti tuolta kätköistä jostain löytyy vastaus mutta minun mielestä olisi hyvä kerätä tänne lista hyväksi todetuista pelitelkkareista kun tuollaista listaa ei kyllä minun mielestä missään täällä ole)
LG LS478000 on pienin input lagi ilman 200Hz modea. 200Hz mode päällä tuo lagin kyllä huomaa, mutta ilman 200Hz todella loistava. LG:n ostin aluksi juuri mm. pienen input lagin takia. Peleistä olen testannut lähinnä Forza 4:sta ja NHL 2010:iä (Xbox360). Tosin nykyinen (LG oli talossa 20 päivää) Samsung 46B755 game mode päällä on mielestäni lagien suhteen ongelmaton. Turhaan pelkäsin kerrottua n. 30ms viivettä. Ei ainakaan mulla haittaa pelaamista yhtään. Tosin vanha telkkarini oli LG:n 5 vuotta vanha LCD missä oli lagit varmaan 10 sekunnin luokkaa
LG SL8000 soveltuu erinomaisesti pelaamiseen. kuva on muutenkin skarppi kuin harppi ja 200hz ei blurraa liikettä. suosittelen. tuoko tosiaan toi 200hz lagia lisää vaikka olis game tila päällä? en kyl huomaa,mut enpä oo tajunnu testatakkaan erikseen
Itekkin kiinnostaa juuri kyseinen telkku pelikäyttöön. tarkoitus olisi liittää xbox360 ja ps3 näyttöön. onko tästä 200hz toiminnosta haittaa/lagia normaalia enemmän. entäs tru motion toiminto.. onko hyötyä tai haittaa pelattaessa. Tässä telkussa vissiin gameplay asetukset.. mitä tämä käytännössä tarkoittaa.. olen aika aloittelevalla tasolla näissä hd telkku asioissa.
en oo huomannut mitään haittaa 200hz toiminnosta pelatessa, ja sen saa päälle vaikka asettaakin kuvatilan peliksi. reunahäiriöitä tulee kuvamateriaalista riippuen,mutta kumma kyllä esim. CoD sitä ei oikeastaan pahemmin esiinny.liiketoistoa siis terävöittää, grafiikan katselussa,kuvat jne ja peleissä oikein hyvä olla olemassa ja saahan sitäkin säädeltyä. muutenkin kuva on puhtaan terävä tällaseen touhuun. tru motionia en oo oikeastaan huomannut vartailla on/off, on päällä normisti mutta tuskin pelaamiseen ihmeitä tekee,ehkä esim. välianimaatioiden "panoroivat" kohdat näyttää nykimättä (ellei sitten pelimoottori itsessään nyi) game -asetukset karsii joitain pienempiä kuvasäätöjä pois (värien tarkka säätö jne) ja laskee input lagin mittausten mukaan 10ms joka on uudemmista LCD telkuista paras tulos. joku kertoi että 200hz päällä pitäminen vaikuttaisi siihen, mutta sitä ei tuolla testisivuilla mainittu,ei ainakaan häiritsevästi koska lagi on ja tuntuu olemattomalta. tuskin toi input lag peruspelaamista missään telkuissa romuttaa, mutta netti ja refleksipeleissä saattaa olla v-mäisen häiritsevää jos sitä alkaa olla muutamia kymmeniä millisekunteja.ohjaus tuntuu kevyeltä kun lagi on matala ja TV reagoi herkästi, ja onhan se ihan jees homma että tietää ettei asiat jää laahaamaan :thumbsup:
sonyn 42W5500 oli pelitilassa hyvä ps3:en kaverina. Kuvanparannukset päällä tosin lagi oli niin järkyttävä ettei pelaamisesta tullut mitään.
Moi osaatko neuvoa mistä löydän hyvät kuva säädöt ps3 pelaamiseen. Niin ja kyseessähän on tämä LG SL8000 kiitos etukäteen!