Firmware päivitys Topfield TF7750HDPVR:ään?

Keskustelu osiossa 'Satelliitti-TV' , aloittajana __VTP__, 30.08.2010.

  1. __VTP__

    __VTP__ Guest Guest

    Liittynyt:
    26.02.2007
    Viestejä:
    5
    Saadut tykkäykset:
    0
    Moi,

    Kertokaa miten oikein firmiksen päivitys ko purkkiin toimii? Meinaan minulla on ko purkki ja tehdasasenteinen firmis siihen on kesäkuulta 2008. Topfield on julkaissut uudemman päivityksen (joulukuu 2009) mutta en saa sitä asentumaan ampumallakaan. Kun yritän asentaa USB tikulta niin kaikki näyttää menevän kuten pitääkin. Värkki kysyy haluatko päivittää, ja kun vastaan että KYLLÄ, niin prosentit alkavat ruudulla pyörimään. Asennuksen jälkeen värkki boottaa itsensä, mutta kun laite on uudelleen päällä, ei firmis ole päivittynyt mihinkään. Edelleen sama kesäkuu 2008. Kaikki värkin asetukset kyllä ovat nollaantuneet mutta firmis silti samana pysynyt.

    Ja jos yritän päivitystä netin yli, niin "Haluatko päivittää LANin yli?" valinnan jälkeen tulee AINA vain "ERROR, HEADER MISMATCH" ja tilttaa siihen.

    Olen yrittänyt kysyä Topfieldin tuesta vastausta mutta suomen tuki sanoi että eivät neuvo kun laite ei ole suomen maahantuojan valikoimassa. Ja Topfieldin kansainvälinen tuki ei auta kun laite kuulemma tarkoitettu vain saksan markkinoille ja minä olen suomen härmässä nyt. :mad:

    Eli tietääkö kukaan millä saan värkin firmiksen päivitettyä?

    On muuten ko laitoksen käyttöliittymä aika perseestä. Minulla oli aikoinaan ~6 vuotta sitten Nokian 9902 normaali satelliittipurkki niin sen käyttöliittymä oli valovuoden jo edellä tätä Topfieldin HD boksia. Tässä 7750:ssa ei vissiin esim voi mitenkään editoida videofilejä. Ei voi ohjelmaopasta vaihtaa järkevämmäksi (defaulttina se ei näytä kuin yhden tulevan ohjelman per kanava) ja muutenkin aivan epälooginen on se. Välillä vihreällä painikkeella esim tuhotaan joku file, ja punaisella luodaan uusi jne. Ei mitään logiikkaa.

    No, kavanat näkyy hyvin sillä kyllä. Kunhan muistaa käydä välillä vakoilemassa ohjelmantarjoajan vanhalta SD purkilta uudet kanavat ja niiden transponderit ja kopioi ne sit tähän Topfieldiin...

    Laitteessa on btw 2 teran kovalevy, jos sillä on jotain vaikutusta asiaan. Mutta eihän sillä tietysti ole.
     
    Viimeksi muokattu: 30.08.2010
  2. Micke Nygård

    Micke Nygård Guest Guest

    Liittynyt:
    17.11.2008
    Viestejä:
    44
    Saadut tykkäykset:
    0
  3. __VTP__

    __VTP__ Guest Guest

    Liittynyt:
    26.02.2007
    Viestejä:
    5
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen yrittänyt etsiä TF7750 ohjeita mutta en ole löytänyt. Toi sinun kertoma sivusto käsittelee pelkästään malleja TF5800 or TF5810? Tuskin toimii tuon 5-tuhatta sarjan firmikset 7750:ssa...
     
  4. Borje

    Borje Guest Guest

    Liittynyt:
    08.03.2004
    Viestejä:
    2 270
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kokeile suoraan päämajaa http://www.topfield.co.kr/

    Aikoinaan vastailivat jopa e-posteihin
     
  5. jylppö

    jylppö Uusi jäsen

    Liittynyt:
    14.11.2006
    Viestejä:
    454
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ite päivitin omaan TF7700HSCI purkkiin usb:n kautta firmiksen ohjeiden mukaan.
    Etsit siis ohjekirjaa vai mitä?:p

    http://www.i-topfield.com/eng/download/search.asp?tn=manual&code=Satellite&pidx=249
     
  6. __VTP__

    __VTP__ Guest Guest

    Liittynyt:
    26.02.2007
    Viestejä:
    5
    Saadut tykkäykset:
    0
    Juu, kokeillut olen ja kokemukset tuolla mun originaalissa mailissa. Eivät voi auttaa...


    Juu ei, ohjekirja on jo. Etsin tietoa miksi ei päivity firmis vaikka tekee kaiken ohjeiden mukaan. Ja miksi nettipäivitys antaa tuon "header mismatch" ilmoituksen.
     
  7. djaska

    djaska shaken, not stirred.. Tukijoukot

    Liittynyt:
    22.11.2004
    Viestejä:
    928
    Saadut tykkäykset:
    1
    Voisko niin simppelit jutut kuin tehdasasetuksiin asetus ja johdon heilutus auttaa. Auttoi aikanaan näissä anteeniverkon värkeissä.