Tärkeä tiedote foorumin käyttäjille

Finnkino

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana sokka, 21.03.2011.

1. Moderaattori

Moderaattori Administrator Ylläpidon jäsen Ylläpito

Saadut tykkäykset:
    350
    Tyypillistä noissa pienissä K18 boutique teattereissa (kaupunkikino, korttelikino jne.) joissa on tarjoilua, teatterissa istutaan kahden istuttavalla sohvalla, jonka pienelle pöydälle saa tapaksia, viiniä ynnä muuta.
    Niihin mennään pariskunnittain nauttimaan illasta. Itse pidän näistä, mutta niissä käydään kattomassa erilaisia leffoja. Viimeksi tais olla A Complete Unknown Vallilan Kino Konepajassa kylki kyljessä parisohvalla, kyytipoikana viiniä, oliivit, juustot ja näin, oikein mukava kokemus.

EDIT: Nepan linkittämässä kuvassa taitaa olla niitä lisämaksullisia (?) paikkoja normaalissa salissa, samaa mieltä todella typerä idea tavalliseen leffateatteriin.

nepa tykkää tästä.
  2. klmake

klmake You’ll Never Walk Alone Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    124
    Tuntuu kyllä itselle aika vieraalta konseptilta moinen viini ja ruoka -tarjoilu elokuvan kanssa. Mutta kukin tyylillään.

Crockett ja Mulholland tykkäävät tästä.
  3. Moderaattori

Moderaattori Administrator Ylläpidon jäsen Ylläpito

Saadut tykkäykset:
    350
    Muotilisin mielummin että kumppanin seurasta nauttiessa viini ja ruoka -tarjoilu, samalla leffaa katsoen. Eli painotus on mielestäni enemmän laadukas ajanviete, siinä kuten pubissa hyvä oluen tai drinkin juominen hyvässä seurassa ja taustalla soi viihdyttävä musiikki.

4. Mulholland

Mulholland Tuttu kasvo

Saadut tykkäykset:
    73
    Tä?! Just näiden takia olen täysin lopettanut leffassa käymisen. Kotona sitten senkin edestä, vaippu kyllä käy kun ei ole noko nuuka. Mulla menee heti hermo kun alkaa kännysoida tai pussit rapista. Mutta että valot ... ei jumarra.

5. Super-J

Super-J Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    547
    Noita valoja on niissä kalliimmissa erikoissaleissa joissa on myös tarjoilua. Kai ne on siksi ettää näkee napostella.
    En yleensä käy noissa erikoissaleissa ja ehkä siksi en ole törmännyt varsinaiseen häiriökäyttäytymiseen koskaan enkä muutenkaan mihinkään merkittäviin häiriöihin.

Jos joku sattuu nauramaan tai jopa taputtamaan elokuvan tapahtumiin nähden oikeaan aikaan, en pidä sitä ongelmana ollenkaan, enkä myöskään poppareiden syömisestä mahdollisesti aiheutuvia ääniä, eihän ne kuulu kuin kaikkein hiljaisimmissa kohdissa.

6. Mulholland

Mulholland Tuttu kasvo

Saadut tykkäykset:
    73
    Yllätit minut täydellisesti olemalla erimieltä! ;)

7. Khilon

Khilon Tuttu kasvo

Saadut tykkäykset:
    39
    Väittäisin, että erikoissaleissa häiriökäyttäytymistä on vähemmän kun yleisö on keskimäärin varttuneempaa ja liput kalliimpia.

8. Professional

Professional Stirlingite Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    770
  9. Super-J

Super-J Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    547
    Joo, itse olen tuskaillut Finnkinon uudistettujen nettisivujen kanssa kun sieltä on jotenkin vaikea selvittää nykyään että mitä leffoja pyörii ja missä teatterissa, siihen aikaan kun itselle sopisi. Ennen sai kätevästi listamuodossa näytökset niin että ne oli ajan mukaan listattuna kaikki teatterit ja leffat samassa listassa, nyt ei enää tunnu onnistuvan. Pitää katsoa teatteri ja leffa kerrallaan.

10. Damned

Damned Käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    26
    Juuri tuo minuakin ärsyttää. Miksi menivät toimivan systeemin muuttamaan?
    Edenred-maksu ei toimi vaan palaa aina takaisin maksutavanvalintaan ilman mitään virheilmoitusta.
    Keskiviikon Plussa-kortti-alennusta ei voi käyttää verkkokaupassa vaikka uusimmassa Pirkka-lehdessä sitä mainostetaan (ilmeisesti toimi vanhalla sivustolla).

Viimeksi muokattu: 16.11.2025
  11. Anathor

Anathor Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    73
    Jep, samaa olen tuskaillut.
    Käsittämättömän huono ratkaisu, etenkin kun sitä tarkastelee käyttäjäkokemuksen ja sivuston käytettävyyden näkökulmasta