Fazer uutuudet:Lumipantteri,Pehmix ja Banaani suffeli

Keskustelu osiossa 'Ruoka & Juoma' , aloittajana makeH, 04.04.2006.

1. ISPF3.4

ISPF3.4 Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    139
    ^Kun menee Ylilaudalle, tekee tuo teko"äly" varmaan itsemurhan ;)

TheRealThing tykkää tästä.
  2. Pazze

Pazze Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    104
    No kun elää yhteiskunnan aktiivisena jäsenenä, niin joutuu toki tekemään joitain myönnytyksiä. Eli olen esim. käynyt kakkukahveilla Fazerin ravintolassa. Tietämäni tuotemerkkejä olen vältellyt.

Varmaan joku maahanmuuttokriittinen on tästä mielensä pahoittanut. Mua vaan vituttaa, kun yritys hyvesignaloi ja esittää että muka kiinnostaisi vihapuhe ja haluavat paremman maailman. Eurot niitä kiinnostaa, eikä siinä mitään pahaa. Tosin kaupallisella toimijalla ei mun maailmassa ole valtaa päättää mitä saa ja mitä ei saa kirjoittaa. Ei edes Fazer. Ja jos en pidä heidän mainoskampanjasta, niin annan palautteen kielellä jota he ymmärtävät.

3. scented

scented Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    58
    Ei liian kirpeitä, mutta tollasia liian pehmeitä möllyköitä, liian helppo vetää liikaa. Tosin jos ois pelkästään noita mustia, niin sellasen vois ostaa uudestaankin. Eli ei tule toiste ostettua.

4. Liekinheitin

Liekinheitin Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    66
    Pitäisikö vielä tähän lisätä, että niistä uusista marja-aakkosista kyllä pidän. Paremmin maistuvat minulle kuin hedelmäaakkoset, nam. Ne vaahto & hedelmät menossa testaukseen pian.