Fazer uutuudet:Lumipantteri,Pehmix ja Banaani suffeli

Keskustelu osiossa 'Ruoka & Juoma' , aloittajana makeH, 04.04.2006.

  1. papukaija

    papukaija Käyttäjä

    Liittynyt:
    31.08.2005
    Viestejä:
    1 522
    Saadut tykkäykset:
    0
    Arviolta puoli pussia nyt tässä parin päivän aikana noita mutustellut (ei makiaa mahantäydeltä), enkä ole kyllä vieläkään keksinyt, että minkä niistä karkeista pitäisi muistuttaa maultaan pizzaa... :confused:
     
  2. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 524
    Saadut tykkäykset:
    87
    ^ Se oli se sellainen väriltään ruskehtava karkki.
     
  3. papukaija

    papukaija Käyttäjä

    Liittynyt:
    31.08.2005
    Viestejä:
    1 522
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jaa, noh ei kyllä itselle millään ilveellä mikään niistä tuonu pizzaa mieleen, ei ruskea, eikä minkään muunkaan värinen...
     
  4. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 524
    Saadut tykkäykset:
    87
    Onko jo kokemuksia Angry Birds -karkeista? Limuthan ainakin ovat ilmeisesti ihan asiallisia, mitenkähän nämä?
     
  5. TheRealThing

    TheRealThing I WANT TO BELIEVE Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    4 975
    Saadut tykkäykset:
    894
    Limut on asiallisen makuisia, jos on 12-vee energiajuomanarkkari. Eli aika keinotekoisen makuisia omasta mielestäni.

    Karkkeja on tullut maistettua ja niistä vähän samanlainen fiilis. Ei kovinkaan omaperäisiä ja taatusti tuotu hirveällä kiireellä markkinoille rahojen lypsämistarkoituksessa. Fazerilla varmaan löytyy noita peruskarkkireseptejä valmiina laatikossa. Kolalakritsi tai olisko ollut kolasalmiakki jäi noista jotenkin mieleen.
     
  6. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 524
    Saadut tykkäykset:
    87
    Hmmjaa, Kauppalehden keskustelupalstalla vaan joku tai jotkut noita limppareita kehuivat maistuviksi... en usko, että olivat 12 v. :) OK mutta sinulle ei siis pahemmin kolissut, kai sitä mielenkiinnosta yhden tölkin kumpaakin voisi silti kokeilla. Karkeilta en mitään ihmeitä odottanutkaan, ehkä testaan, ehkä en, so not.

    Limuthan ovat kyllä myyneet ihan hullun hyvin, monelle joka tapauksessa näyttäisi maistuvan.
     
  7. TheRealThing

    TheRealThing I WANT TO BELIEVE Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    4 975
    Saadut tykkäykset:
    894
    Makuasioita toki. Uskon, että jos tykkää energiajuomien teennäisestä mausta, pitänee näistäkin. Ei näitä ja joitain esim. Hartwallin klassikoita voi kuitenkaan juuri keskenään vertailla. Maistaa toki kannattaa. Itsekin testannut molemmat maut.

    Tällä hetkellä varmaan mikä tahansa angry birds -brändätty myy kuin häkä ikäluokassa 3-15-vee.
     
  8. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 524
    Saadut tykkäykset:
    87
    No en harrasta energiajuomia, niin ei pitäne odottaa liikoja noilta sitten. Testataan silti, jahka ehditään. Yhteen kertaan jää varmasti kuitenkin, kun Lidlistä saa melkein tuolla tölkin hinnalla pari litraa hyvää limonadia. Melkoinen hintaero ja ainakin itse olen tykännyt jokaisesta, mitä sieltä olen maistanut.
     
  9. Kaitzu

    Kaitzu Käyttäjä

    Liittynyt:
    31.07.2001
    Viestejä:
    3 497
    Saadut tykkäykset:
    41
    Ostin tänään molemmat pussit makeisia ja jäi kyllä viimeisiksikin. Ei mitenkään ihmeellisiä. Ainoa hiukan parempi karkki oli toisen pussin muna (karamelli tais olla makuna), no pussista näitä löytyi 2 kpl :mad:
     
  10. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 524
    Saadut tykkäykset:
    87
    Ässä Pelix (350 g) testattu. Ainakin omaan makuun jälleen yksi turha uutuus. Ihan syötäviä, mutta en tule enää ostamaan.

    Mutta Merkkarit maistuu! :)
     
  11. Hippo

    Hippo Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    28.07.2004
    Viestejä:
    2 327
    Saadut tykkäykset:
    282
    Liiankin hyvin :eek: Tosin oon tainnut tulla vanhaksi kun toivon että säkissä olisi enemmän hedelmämerkkareita. Jotenkin nuo salmiakit tuntuvat liian pehmeiltä.
     
  12. Kiila

    Kiila Käyttäjä

    Liittynyt:
    31.01.2001
    Viestejä:
    1 660
    Saadut tykkäykset:
    0
  13. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 524
    Saadut tykkäykset:
    87
    Uudet Puumat tuli testattua ja nami nam. Vaaleanpunaisia lumipanttereitahan nämä niin kuin ovat ja mikäs siinä, kun maistuu. Harmi, jos todella ovat "limited edition" ja rajoitetun ajan saatavilla. Vain Prismassa olen nähnytkin. Pitänee ostaa pari pussia lisää jemmaan.
     
  14. ElvisThePelvis

    ElvisThePelvis Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    11 670
    Saadut tykkäykset:
    179
    Komppaan. Löysin itse lähi-Salesta näitä (tänään tuli vierailtua toisessa Salessa, josta ei löytynyt) ja olivat kyllä parhaita "Panttereita", mitä on tullut maistettua. "Jonnepisteissä" helposti 6/5-kamaa.
     
    Liekinheitin tykkää tästä.
  15. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 524
    Saadut tykkäykset:
    87
    Sour Catit eli uudet pantterit testattu. Noh, ihan hyvä pussi oli ja karkkien muotona kivasti pantterin pää. Niissä keltaisissa oli sivumaku, joka ei oikein minulle toiminut.

    Kaipa näitä toistekin ostaisi. Mutta jos tämä pantteri kuolee sukupuuttoon, sekin on minulle ok.
     
  16. Pazze

    Pazze Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    5 014
    Saadut tykkäykset:
    150
    Fazerin tuotteita ei ole tullut ostettua kohta vuoteen, joten ihan pihalla näiden uutuuksien kanssa. Kyllä ne Fazerilla varmaan itkee kun Pazze ei ole ostanut niiden karamelleja, leipiä tai käynyt ravintoloissa. Lievästi mua kiinnostaa että vieläköhän se vihapuhebotti on toiminnassa ja paljonkohan se vaikutti myyntiin.
     
  17. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 725
    Saadut tykkäykset:
    479
    Ookko ny ihan varma?
    Fazer omistaa aika monet vanhat ja tunnetut merkit, itselle oli aikoinaan yllätys, että Oululainen kuuluu Fazerille nykyään...

    T: Vesku
     
  18. TheRealThing

    TheRealThing I WANT TO BELIEVE Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    4 975
    Saadut tykkäykset:
    894
    Hetkinen, tällainen on mennyt kokonaan ohi uutisissa. Mistä on kyse, onko joku maahanmuuttokriittinen juttu?
     
  19. ISPF3.4

    ISPF3.4 Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    01.12.2006
    Viestejä:
    3 258
    Saadut tykkäykset:
    612
  20. TheRealThing

    TheRealThing I WANT TO BELIEVE Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    4 975
    Saadut tykkäykset:
    894
    Tämähän vaikuttaa ihan hyvälle ja aiheelliselle kamppikselle. Pitäisiköhän kokeilla ilmoittaa täältä joku keskusteluketju. :D