Eye One Display 2 rikki, kalibroi kaiken vihreäksi!

Keskustelu osiossa 'Videotykit ja -projektorit' , aloittajana konTomi, 08.10.2013.

  1. Make73

    Make73 Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    3 404
    Saadut tykkäykset:
    130
    :thumbsup:
    Säästyi siis 200 euroa

    Olen käsittänyt että ammattikäyttöönkin suunnitellut mittarit kalibroidaan aika ajoin.
    Klein K10-A:n saa vähän yli 4000$ hinnalla.
     
  2. Weitec

    Weitec Valvoja Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.11.2003
    Viestejä:
    2 363
    Saadut tykkäykset:
    3
  3. Weitec

    Weitec Valvoja Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.11.2003
    Viestejä:
    2 363
    Saadut tykkäykset:
    3
    Jep jep, tämä uusi pro malli näyttää ihan samalla tavalla, että sinistä olisi helvetisti liikaa. Pitää huomenna testata toisella läppärillä. En hjummarra.
     
  4. latexii

    latexii Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    14.03.2004
    Viestejä:
    3 192
    Saadut tykkäykset:
    592
    Oma pro ei tunnistu edes tässä i1Diagnostics -softassa (ei vanhassa eikä uudessa versiossa.. fittuh..)
     
  5. Weitec

    Weitec Valvoja Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.11.2003
    Viestejä:
    2 363
    Saadut tykkäykset:
    3
    sama o mulla.
    laitoin jo valmistajalle viestiä notta ei jekkase.
    mulla o 3 konetta, yhdessä pöytäkoneessa (win 7 64bit) lähtee vain tuo iprofiler softa päälle.
    2 muuta konetta (läppärit, xp sp3 ja vista) ei lähde koko iprofiler päälle. loading user interface teksti lukee ja softa vain sammuu.
     
  6. anoniitti

    anoniitti Uusi jäsen

    Liittynyt:
    06.10.2005
    Viestejä:
    59
    Saadut tykkäykset:
    3
    Itsellä korjausmatriisin teko oli ajanhukkaa. Lacie Blue Eye 2 (kai sama laite kuin idisplay 2)kalibraattori antoi punaista kuvaa, jonka sain kaverin mittarilla ja korjausmatriisilla korjattua erinäisten tuntien säädön jälkeen. 6kk tämän jälkeen kun otin taas oman mittarin esille kalibrointia varten oli tulos korjausmatriisinkin kanssa ihan liian punainen eli korjausmatriisi olisi pitänyt tehdä taas uudestaan vaikka mittari oli ollut kaapin pimeydessä sisätiloissa koko tuon ajan...