Exodus Audio subbareiden kimppatilausta?

Keskustelu osiossa 'Tee Se Itse / DIY' , aloittajana Paarma78, 27.10.2009.

  1. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    No meilasin jo eilen myymälään, sa vastauksena tuli seuraavanlainen novelli(kylläkin ihan asiallinen):sleep:

    I'am sorry that it takes so long,
    but we have had some serious problems to get the goods across the border,because someone tried to blow up a plane from Holland to the USA so the goods remained in the USA
    The people who are responsible for the safety in the USA on airports said magnet's are also dangerous goods in a plane so every unit we ordered has got a separate ticket to what's in the box .( Has cost a lot of time. )
    We were promised that we could provide more than 3 weeks ago.
    I hope you understand that we have doneverithing to provide.
    I am sorry again but we get the goods if everything go's well next week on Wednesday and we wil ship the day after.


    Elikkäs pitänee toivoa että toimitukseen ei tule enää lisää ongelmia...

    -Js
     
  2. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Elikkäs, minulle on useampikin ihminen laittanut privaa, että pääsekö vielä mukaan jne. Mutta koska olin jo kerännyt rahat nykyisiltä tilaajilta niin päädyimme siihen että foorumilla voisi koota kimppaan uuden poppoon keväällä.
    En näe syytä miksi seuraavankin kimmpan pystyttämiseen ei voisi käyttää tätä olemassa olevaa threadia, joten ostosta kiinnostuneet voisivat tänne postailla, mikäli ihmiset ovat vielä kimppaan tilaamassa...

    Mutta haluan korostaa että minä en lähde tätä hommaa vetämään enkä ole mitään tilaamassa!
    Mahdolliset tilaajat vaikuttavat tällä hetkellä vain sen verran ujoilta että ajattelin nostaa aiheen itse esille.

    -Js
     
  3. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kun mahdollisen uuden tilauksen suhteen on hiljaista, niin ilahdutetaan ekaan tilaukseen osallistuneita.

    Sain tänään meiliä speakerworldistä, jossa kerrottiin että paketit ovat lähteneet heille aikaisemmin annettuihin osoitteisiin. Itselläni ei kylläkään ole mitään käryä kauanko ne tänne pohjolaan tulevat, mutta uskallan väittää että ensi viikolla olisivat perillä.

    -Js
     
    Viimeksi muokattu: 14.01.2010
  4. huhto

    huhto Uusi jäsen

    Liittynyt:
    21.03.2007
    Viestejä:
    30
    Saadut tykkäykset:
    0
    hyvähyvä :)

    Pakettien matka kestää varmaan about viikon.
     
  5. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Osallistujat ovat saaneet privana seurantakoodit paketteihinsa. Harmikseni joudun toteamaan että ainakaan omani ei toimi vielä(kaikki aikanaan).

    -Js
     
  6. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nyt tulee melkeinpä OT:ta, mutta menköön.

    Tietäisikö kukaan ketjun lukijoista saanko mitenkään ulkomaille kohdistuneen maksun siirtomaksuja näkyviin? Löydän kyllä itse maksun verkkopankista, mutta siirtomaksusta ei mainita missään.

    Piti vaan esittää kanssatilaajille fotoa noista siirtomaksuista, mutta jäänee tälläkertaa esittämättä.

    -Js
     
  7. MELKA

    MELKA Guest Guest

    Liittynyt:
    24.11.2007
    Viestejä:
    64
    Saadut tykkäykset:
    0
    Njääh! Mitään kuvia tarvita! Siirrän sulle kybän tilille... Pitäähän sitä kuluihin osallistua! Muutenkin ollut vastuullisessa tehtävässä kimppatilauksen järjestäjänä. Asia hienosti hoidettu:thumbsup:
     
  8. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos paljon kehuista(ja toki kympistä)!

    Mutta jos juhlitaan vasta sitten kun kaikki ovat saaneet elementit(ehjänä) turvallisesti kotiin asti.

    Tällä välin, onko ehdotuksia millä päällyistäisin sonotubeni?

    -Js
     
  9. Lobotomy

    Lobotomy Uusi jäsen

    Liittynyt:
    04.01.2006
    Viestejä:
    893
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itse koitin viiluttaa putkea, mutta epäonnistuin. Ehkä väärä työtavat. Tällä hetkellä musta petsi ja osmovaha, kelpaa pimeään leffahuoneeseen, muttei päivänvaloon. Venyvästä kankaasta sukka on helppo ratkaisu, joka tulee minullekkin jossain vaiheessa. Toinen on kontaktiliimalla nahka pintaan. Urien pakkelointi saattaa olla järkevä teko jokatapauksessa.
     
  10. Crazy_Mike

    Crazy_Mike Guest Guest

    Liittynyt:
    09.11.2007
    Viestejä:
    37
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kuin myös, laitan saman kybän summan herra JS:n tilille kunhan vain tuo paketti tänne kolahtaa.
     
  11. huhto

    huhto Uusi jäsen

    Liittynyt:
    21.03.2007
    Viestejä:
    30
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jahas, mallu saapuu jo varmaankin huomenna. Matkahuollon lähetysseurannan mukaan paketti on Turussa. Suht nopeaa toimintaa :thumbsup:
     
  12. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0

    Öö, niin mistä näit mallun tulevan? Kun itse en oo löytäny pakettia sen ulkomaalaisen palvelun, postin taikka matkahuollon sivujen lähetysseurannasta....

    edittiä, siis haitko pakettinumerolla(se jonka lähetin), vai mahdollisesti jollain muulla..?
    -Js
     
    Viimeksi muokattu: 18.01.2010
  13. huhto

    huhto Uusi jäsen

    Liittynyt:
    21.03.2007
    Viestejä:
    30
    Saadut tykkäykset:
    0
    http://www.matkahuolto.fi/fi ja lähetystunnus kohtaan "lähettäjän viite"
     
  14. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Koitin sun pakettinumerolla ja meni oikein, mutta omalla tunnarilla ei pakettia löydy...
    Alko pänniin tällänen, niin koitin muidenkin pakettinumeroilla. Melkan shiva on kartalla, mutta Crazy_miken paketteja en löytänyt.

    -Js
     
    Viimeksi muokattu: 18.01.2010
  15. MELKA

    MELKA Guest Guest

    Liittynyt:
    24.11.2007
    Viestejä:
    64
    Saadut tykkäykset:
    0
    Juu näytti olevan Shiva matkalla Turusta:thumbsup: Minkämoisiin koteloihin olette muuten elementtejänne istuttamassa? Täytyis ittellenikin kehitellä pari subia EA:n elementeillä, kun tuo Shiva tulee velipojan käyttöön!
     
  16. Crazy_Mike

    Crazy_Mike Guest Guest

    Liittynyt:
    09.11.2007
    Viestejä:
    37
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tossa mun toisessa seurantatunnuksessa on joku virhe, ilmeisesti puuttuu merkkejä. Ainakin toinen paketti on käynyt Turussa Matkahuollon haun mukaan. Tuleeko noi nyt sitten Matkahuollon pisteeseen, postiin vai suoraan kotiin? Matkahuoltoon on pitkä matka mutta posti olis 100m päässä :OI
     
  17. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tota noinniin, en ollenkaan tiedä, mutta luulisin että sinne matkahuoltoon jää. Koska kaikkien paketit on suunnattu tällä hetkellä matkahuollon toimipisteisiin, eikä ainakaan toisin ole ilmoitettu...
    Uskaltaiskohan sitä omaa pakettia käydä kyseleen huomenna vaikka toi mun pakettitunnus ei toimi...olisi vaan huomenna mahikset käyttää autoo(ei jokapäiväistä herkkua)

    Ajattelin että jos tuo mun koodi olisi väärä, lottosin hetken ja löysin paketin, yksi numero oli vaihtunut vahingossa pienemmäksi...
    -Js
     
    Viimeksi muokattu: 18.01.2010
  18. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuossa aiemmin joku kyseli mihin paketti tulee, ja aloin tätä itsekin miettimään, kun lähelle paketti luki matkahuollon sivuilla. Soitin matkahuollon pakettipalveluun ja kertoivat paketin tulevan lähimpään siwaan yms, ja vastaanottaja saa tekstiviestin paketin ollessa valmiina haettavaksi.

    -Js
     
  19. MELKA

    MELKA Guest Guest

    Liittynyt:
    24.11.2007
    Viestejä:
    64
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jep! Omani tuli Valintataloon, haku puolen tunnin päästä:thumbsup:
    P.S kymppi siirretty JS:n tilille!
     
  20. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitän MELKAa,

    MELKAhan voi meille sitten ensimmäisenä onnellisena kertoa työnlaadusta, että onko ehjä elementti ja mitkä fiilikset muuten laadun suhteen..

    Meidän taloon haettiin poeka siwasta tovi sitten, fyysinen olemus JÄREÄ. Silmämääräisesti en havaitse mitään mistä valittaa. Koekuunteluihin päästään kun kotelon loput osat tulevat loppuviikosta.
    -Js
     
    Viimeksi muokattu: 19.01.2010