Exodus Audio subbareiden kimppatilausta?

Keskustelu osiossa 'Tee Se Itse / DIY' , aloittajana Paarma78, 27.10.2009.

  1. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Täällä oltiin streamingaudion sivuilla jo prepayment tietoja täyttelemäs. Mutta joku järjen ääni sanoi onneksi että 12 neliöö + 18" ei ole sen parempi(jos ei halua naapurin astiastoa särkeä) kun 12 neliöö + 12"..

    Et shivaa oltais tilailemas edelleen..
     
  2. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Elikkäs tähän mennessä on seuraavat henkilöt ilmoittautuneet mukaan, mikäli kimppahinta on passeli.

    Crazy_Mike 18" mallu + 2 passiivia(18" mallia?)
    huhto 21" mallu
    koivuniemi Tempest-X2 15"
    Meille tulis 1-2 shivaa

    En mä näillä kehtais vielä lähteä alennuksia pyyteleen...
    Nyt kaikki plazan bassomaanikot myy ne css sdx:nsä ja tilaa 18" tai 21" mallun tuolta hollannista meidän kanssa!
    Ja kyllähän Paarma78 pari passiivia tarvitsee...

    -Justsonic
     
    Viimeksi muokattu: 09.12.2009
  3. Paarma78

    Paarma78 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    18.11.2008
    Viestejä:
    175
    Saadut tykkäykset:
    1
    Juurikin myin CSS SDX15 elementin kun hommasin tuon Mallun heräteostoksena tuossa vajaa viikko takaperin. Mulla oli vähän sama tilanne Mallun kohdalla kuin sulla JustSonic, mutta puolivahingossa painoin sitä "vahvista tilaus" tms. nappia. :hitme:

    Pienellä kotelolla kun pitää pärjätä niin ei nuo passiivit enää lootaan mahdu! Eli en tilaile passiiveja... ;)
     
  4. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Harmillista, no tulipa yritettyä :thumbsup:

    -Justsonic
     
  5. jpanu

    jpanu Uusi jäsen

    Liittynyt:
    15.09.2007
    Viestejä:
    227
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mää pudotan itteni pois kimpasta, kun tässä kävi nyt niin, että minä ostin sen viimeisen sieltä ruottista :eek::eek::eek: . Ainakin ludvik oli sitä mieltä että mulle se tulee :D

    ps
    Akalle en o uskaltanu kertoa mitään :hitme:
     
  6. koivuniemi

    koivuniemi Guest Guest

    Liittynyt:
    28.11.2009
    Viestejä:
    45
    Saadut tykkäykset:
    0
    Näin alustavasti voisin mukaan kimppatilaukseen tulla Tempest-X2 15" elementillä:thumbsup:
     
  7. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla kävi niin onnekkaasti(josta olen ihmeissäni) et, kun kannoin 508 x 1000mm sonotuben kotiin niin emäntä vaan nauroi :thumbsup:

    Eikös koivuniemikin ollu hankkimassa välillä kahta sdx 15?..et looginen jatko olis kaks tempestiä ;P
     
  8. jpanu

    jpanu Uusi jäsen

    Liittynyt:
    15.09.2007
    Viestejä:
    227
    Saadut tykkäykset:
    0
    uskoisko tuohon :rolleyes:

    Mää ajattelin tekasta 0.707 kotelon, eli sellaasen 130 Litraa netto, painavahan siitä tulee kun helvetti. Mulle raskaan hifin määritelmähän on se, että akka ei jaksa siirtää... :love:
     
  9. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    No siis sehän menee niin että, kaikki jotka ei oo pultattu kiinni tai paina yli 100kg on kannettu siivouspäivänä johonki varastoon "pois tieltä"...


    tähän vielä tämän hetkinen lista tilauksesta:

    Crazy_Mike 18" mallu + 2 passiivia(18" mallia?)
    huhto 21" mallu
    koivuniemi Tempest-X2 15"
    Meille tulis 1-2 shivaa

    -Js
     
    Viimeksi muokattu: 09.12.2009
  10. huhto

    huhto Uusi jäsen

    Liittynyt:
    21.03.2007
    Viestejä:
    30
    Saadut tykkäykset:
    0
    hyvin "elää" tuon haaveilemani 21" mallun hinta tuolla speakerworldin sivuilla: aamulla se oli 625€, myöhemmin 635€ ja nyt 650€ :)

    sikäli kyllä ymmärrettävää jos/kun eivät tiedä varmasti tullien yms suuruutta.
     
  11. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Siitä hinnan muutoksesta ei kannata varmaankaan hirveästi ressata ennenkö saadaan lopullinen tarjous liikkeestä.

    -Js
    edittiä, itse asiassa kaikkien mallien hinta noussu..tässähän joutuu kohta perumaan sanojaan:D

    Shivatkaan ei oo kohta edullisia mun mielestä, jos hinta vielä nousee. Toi 30€ nostokin jo vaikuttaa mielestäni.
     
    Viimeksi muokattu: 10.12.2009
  12. JukkaVaAn

    JukkaVaAn Uusi jäsen

    Liittynyt:
    25.05.2007
    Viestejä:
    800
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nyt näyttää hinta olevan samaa luokkaa mitä ruotsista taannoin se Gen1 malli Shivasta. Ei ollenkaan paha hinta.
     
  13. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eihän elementtikohtainen hintaero vielä suuri ole alkuperäiseen 198€, mutta tuo vajaa 30€ kpl on kuitenkin opiskelijalle paljon, varsinkin jos kahdesta haaveilee:hitme:

    Tosin ei saisi valittaa että on kallista, kun on itse alkanut tilaamaan :D

    Mulle on tulossa hyvin samanlainen setti kun sulle JukkaVaan, tosin mulla tulee noi shivat eri koteloihin.

    -Js
     
  14. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Elikkäs laitoin tähän mennessä kertyneen elementtilistan speakerworldin jampoille s-postilla. Vastailevat varmaankin huomenna saako sitä groupdiscountia näillä määrillä kuinka ja hirveesti :hitme:

    Tilaukseen pääsee tottakai mukaan , kunhan ilmoittaa osallistumisestaan tänne ennen kun olen postaillut mahdollisesta rahojen keruusta.

    JukkaVaan: onko sun shivat missä kunnossa? Mitä jos tehdään niin että ostan sun elementit niin saat tilattua sen 21 mallun...?:king:

    -Js
     
  15. Paarma78

    Paarma78 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    18.11.2008
    Viestejä:
    175
    Saadut tykkäykset:
    1
    Olikohan Exoduksen Kevinillä jäänyt verot pois (tjsp.) hinta-arvioista joita tonne jenkkifoorumille sillon aikaisemmin heitti:
    Shiva-X2 198 Euro => 225€
    Tempest-X2 219 Euro => 250€
    Maelstrom-18" 370 Euro => 450€
    Maelstrom-21" 505 Euro => 650€

    Jäljempänä siis hinnat Hollannista. Aika suuret erot varsinkin tuolla tuumakoon isommassa päässä. Onkohan kysyntä ollut sitten niin kovaa että vähän varaa hintojakin korottaa!? Pääasia että melkein koko line-up on kohtuullisen helposti ja järjellisillä hinnoilla tänne Suomeenkin saatavissa! :thumbsup:

    Eiköhän näistä porukka saa täälläkin päin kelvollisia pöhistimiä aikaseks...
     
  16. JukkaVaAn

    JukkaVaAn Uusi jäsen

    Liittynyt:
    25.05.2007
    Viestejä:
    800
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllähän ne on edelleen erinomaisessa kunnossa. Mutta nuo lähtee tuosta nurkasta vain tuubeineen päivineen ja sellaiseen hintaan että ei sitä plazan DIY miehet sulata. :) Sen vertaa olen tyytyväinen ollut että jos ei 800€ tule tiskiin niin tuubi pysyy tuossa missä se on ollut jo pitkään. Tai miksei lähtisi vaikka jos joku tuo ovelle kaksi Tempest-X2 elementtiäkin niin tehtäsisiin vaihtokaupat! ;) 2xShiva-X+tuubi+CX2310 <--> 2xTempest-X2.

    Varmaan parin viikon sisään pääsen mittailemaan subiani tämmöisellä. Behrun ECM8000 premium+ kalibroitu mittapää 5 Hz - 20 kHz.
     
    Viimeksi muokattu: 11.12.2009
  17. Crazy_Mike

    Crazy_Mike Guest Guest

    Liittynyt:
    09.11.2007
    Viestejä:
    37
    Saadut tykkäykset:
    0
    Passiivit juu myös 18"
     
  18. Lobotomy

    Lobotomy Uusi jäsen

    Liittynyt:
    04.01.2006
    Viestejä:
    893
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jos joku haluaa päivittää subejaan, niin voin ostaa pois kuljeksimasta 2kpl SDX 15" elementtejä. Jos ei käytettyjä löydy, niin jossain vaiheessa varmaan ostan 2kpl Tempest-X2 korvaamaan tupla R15 elementit. Jos tuo ryhmäalennus vaikuttaa hyvältä, niin saatan vielä heilahtaa kimppakauppaankin mukaan.
     
  19. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    No tempestit saisit kimpassa varmaankin samaan rahaan kun käytetyt sdx:t, ehkä häviää kaks debbaa paineessa, mutta onhan uusi aina uusi ;)
    Ja kimpan hintahan per henkilö laskee sen mukaan mitä enemmän ostajia, siksi nyt saatava tarjous ei välttämättä ole niin houkutteleva, kun jos sinä jo mahdollisesti joku toinenkin tulisi mukaan.

    -Js
     
  20. JustSonic

    JustSonic Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2008
    Viestejä:
    220
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nyt alkaa usko vähän mennä, kun alle 18" hinta on taas noussu tuolla speakerworldissä.

    -Js