Hei, mulla olisi nyt viisammille kysymys koskien projektoria ja kotiteatteriani. Eli olen saanut nämä aikasemmin toimimaan yhdessä ja nyt yks kaks laitteet päättivät sanoa yhteistyön poikki. Olen kiinnittänyt projektorin pleikka 3 ja sinne saan kyllä kuvan, mut heti kun yritän saada kuvaa tuolta vahvistimen kautta screenille niin ilmoittaa vaan ei signaalia. Johdossa ei ole vikaa sillä sama johto toimii telkkarin ja vahvistimen kanssa ja pleikkarin ja projektorin kanssa. Vahvistimessa on ainoastaan yksi hdmi out ja sitä kautta nyt pyöritän teeveellä kuvaa eli siinä portissakaan ei pitäisi olla mitään vikaa. Itse en enää hirveästi keksi mistä voisi johtua ettei nämä enää halua toimia yhdessä. Kotiteatteri vahvistimenä on Sony HT-SF2300 ja projektori on tuo otsikon kone. Viisaammat auttakaa ja kiitoksia jo etukäteen jos te keksisitte mistä kiikastaa.
Kokeilisin kuitenkin eri piuhaa ihan vaan jotta sen mahdollisuuden saa 100% varmuudella elimino. Varsinkin pidemmät HDMI yhteydet ovat joskus todella kranttuja eri laiteparien kesken.
Joo eli toisellakaan johdolla ongelma ei ratkennut ja nyt vinkkejä sen verran saanut et pitäis muilla laitteilla kokeilla mut sitä en vaan käsitä miten se poistaa tuon ongelman tykin ja vahvistimen väliltä