Epson EH-TW2900 vai Optoma HD20

Keskustelu osiossa 'Videotykit ja -projektorit' , aloittajana herlokkis, 05.11.2010.

  1. herlokkis

    herlokkis Guest Guest

    Liittynyt:
    10.08.2010
    Viestejä:
    43
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olin jo päättänyt hankkia Optoma HD20 -tykin, kun on pärjännyt testeissä, mutta nyt tuli mutkia matkaan, kun Verkkokauppa.comissa mainitsivat myös tuon Epsonin.

    Molemmat FullHD -tykkejä, molempien hinta 999,90e.
    Toinen parempi täysin pimennetyssä tilassa, toinen parempi jos on valoisampaa. Itse tietysti pystyn kuvittelemaan molempia käyttötilanteita. Epsonilla selkeästi pidempi lampun takuu.

    Kertokaa omia kokemuksianne tai mielipiteitä? Kumman ottaisitte?
     
  2. PakkasSiiseli

    PakkasSiiseli Guest Guest

    Liittynyt:
    21.08.2009
    Viestejä:
    20
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itselläni Epson EH-TW3500 joka loppujenlopuksi osoittautunut kelpo peliksi. Kyseessä siis mainitsemasi 2900 mallin isoveli. Optoman HD20 tykkiä olen nähnyt useaan otteeseen, ja useita tuollaisia asentanutkin.

    Mikäli kuitenkaan EH-TW2900 on läheskään yhtä hyvä mitä 3500 niin minusta tuossa ei ole mitään valitsemista.. Epsonin optiikka ajatellen sijoitusta on ylivoimainen tuohon optomaan nähden. Myös takuu Epsonissa huomattavasti kattavampi.

    HD20 on kelpopeli hintaluokassaan, mutta itse en voi DLP-projektoria katsoa sateenkaarien takia. Lisäksi optoman HD20 mallin liiketoisto ei ole koskaan minua vakuuttanut.
     
  3. _Lore_

    _Lore_ Guest Guest

    Liittynyt:
    10.11.2010
    Viestejä:
    20
    Saadut tykkäykset:
    0
    Suosittelen ehdottomasti TW2900 tilalle TW3200 -mallia, joka on monipuolisempi liitännöiltä ja arvoiltaan vielä parempi. Itse ostin eilen sellaisen Mikromajasta hintaan 1099 eur! :naminami: