Ensimmäistä telkikua

Keskustelu osiossa 'Muut televisiot, näyttölaitteet ja soittimet' , aloittajana SanM, 29.11.2010.

1. SanM

SanM Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Terve itse kullekin.

Mulla on tällänen tilanne että pitäis televisiota hankkia. Ikinä en aikaisemmin ole telkkua ostanut, ennen mulla oli videotykki, josta sain jonkun verran alle 80" kuvan. Se vaan otti ja kosahti eilen. Koitin tätä foorumia selailla, mutta se vaan lähinnä hämmensi enemmän. Telkkari tulisi lähinnä dvd-n katseluun ja xbox 360:llä pelaamiseen. Mietin uutta tykkiä, mutta tulin siihen tulokseen että telkku olis kuitenki helpompi(?).

Mutta kuten sanottua, olen aika hämilläni kaikkien näiden termien ja ominaisuuksien kanssa, ja tarvitsisin vähän pointtereita että millasta telkkua kandee hankkia. Kuvan koosta on ilmeisesti tingittävä aika paljonkin, alle 40" telkku alkaa kuitenkin joka tapauksessa olemaan liian pieni. Onko kuitenkaan mitään fiksuja vaihtoehtoja esim. alle 800 euron hintaluokassa? Auttakaa miestä kun ei näistä mitään ymmärrä, ja kaupan myyjiltä en puolueetonta apua usko saavani..

[EDIT] Ja suuret pahoittelut otsikon kirjoitusvirheestä :(

[EDIT2] Vai kannattaisiko kuitenkin ostaa uutta tykkiä, ei sekään vielä ainakaan ole poissuljettu vaihtoehto..

Viimeksi muokattu: 29.11.2010
  2. home edition

home edition Käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Omasta mielestä on hyvin kannattavaa ostaa joku 500-800eur uusi tai vähän käytetty,haluatko täysin kiiltävän ruudun,tai vähemmän heijastavan.(itselle tässä vähemmän heijastava pinta oli huomattavasti tärkeämpi merkitys).

erot normaalilla tv/dvd kuvalla on mielestäni todella pienet.Pelaamisen eroja xboxilla en tiedä.

Jos en tiedä television todellisista ominaisuuksista(vioista)etukäteen,en voisi kuvitellakaan ostavani muualta kuin Gigantista,näinkin kallista hankintaa.