Elokuvantekijät, yleistä höpinää

Keskustelu osiossa 'Elokuvantekijät' , aloittajana KILLPATRICK, 25.06.2020.

  1. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 446
    Saadut tykkäykset:
    1 213
    No, nyt on Sauli löytänyt voittajan:
    Dennis Quaid on mennyt itseään 39 vuotta nuoremman naisen kanssa naimisiin!
    Voittaa jopa Charles Chaplinin (36 vuotta)
     
  2. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 446
    Saadut tykkäykset:
    1 213
    Hyvä jumala, onko noita Ashmoreja kaksi? Shawn ja Aaron? ilmankos tuntuvat ehtivän joka paikkaan.
     
  3. marlan

    marlan Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    10.06.2004
    Viestejä:
    2 376
    Saadut tykkäykset:
    224
    No, minultahan ei mitään ole kysytty, mutta nyt olisi kyllä hyvä sauma tehdä Nekromantik-elokuvasta uusintaversio, pääroolissa (ruumiina) itseoikeutetusti Armie Hammer...
     
  4. Burkitsville

    Burkitsville Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    15.06.2010
    Viestejä:
    4 175
    Saadut tykkäykset:
    1 003
    ^ Perkele, että repesin!
     
  5. ISPF3.4

    ISPF3.4 Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    01.12.2006
    Viestejä:
    3 258
    Saadut tykkäykset:
    612
    Bruce Willis lopettaa näyttelemisen sairauden takia kertoo esim HS:
     
  6. opelman

    opelman Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.10.2007
    Viestejä:
    1 644
    Saadut tykkäykset:
    63
    Tästä brucen jutusta huhuja jo olikin. No ihan eläke ikähän tuo.
     
  7. TheRealThing

    TheRealThing I WANT TO BELIEVE Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    4 975
    Saadut tykkäykset:
    894
    Huhuihin ja tähän vahvistukseen nähden häkellyttävä työtahti ollut loppuun asti. Viime vuonna kahdeksan (8!) elokuvaa, ja tänäkin vuonna jo kaksi ehtinyt ensi-iltaan. Tuolla tahdilla ihan ns. normaalilakin olisi tekemistä vuorosanojen muistamisessa.

    Surullista tietenkin, jos sairaus iskenyt pahasti ja raju alamäki edessä. Kuitenkin vielä aika nuorena ja jotenkin erityisen traagista vanheneminen on juuri tällaisten vähän ikinuorien äijähahmojen kohdalla. Mutta vanhuus ei tule yksin ja vääjäämättä kaari meillä kaikilla kääntyy laskuun. Aika synkkiin mietteisiin itse asiassa tämä uutinen veti. Toivottavasti monta muuten hyvää vuotta kuitenkin vielä edessä Brucellakin.
     
  8. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 446
    Saadut tykkäykset:
    1 213
    Tai pitäisikö meidän kaikkien ymmärtää, että rajalliset vuodet on edessä?
    Muistan, kun yritin 2020 kertoa koronafetisseille, että ei flunssalta voi suojautua.
    Vastasivat, että joku kuvittelee olevansa kuolematon. Eivät tajunneet, että he itse kuvittelivat olevansa kuolemattomia. Minä ajattelin todennäköisyyksiä. Minä hyväkuntoisena, ikinä flunssia saamattomana, hoikkana, ilman mitään (perus) sairausta tuskin ekana kuolen ja jos kuolen, niin en sille sitten mitään voi. En siis kuvitellut, että pystyisin suojautumaan kosketus tai pisarateitse leviävältä taudilta. On minulla myös suurempi mahdollisuus delata, kun olen kuitenkin lähempänä 100 vuotta kuin nollaa. Eli joka päivä todennäköisyys kuolla kasvaa isommalla kertoimella kuin nuoremmalla ihmisellä. Tämä olisi ehkä tärkein elämän opetus ikinä. Jokainen sinun huominen on vähän arvokkaampi kuin nykyinen ja joskus se yksi päivä on sinulla ja minulla lottovoiton arvoinen (eli viimeinen).
    Olen aina elänyt elämäni, kuten olen itse halunnut ja se on vain vahvistunut mitä vanhemmaksi olen tullut. Yksi hyvä ystäväni kertoi, että hän ihmettelee sitä, että kun hänen elämä muuttuu joka päivä vain paremmaksi. Olen samaa mieltä. Omaisuus kasvaa, elämän laatu paranee, rakastat enemmän, voit tehdä mitä haluat ja ymmärrät paremmin, mitkä asiat ovat oikeasti sinulle hyväksi.
     
  9. vintsukka

    vintsukka Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    25.03.2004
    Viestejä:
    1 559
    Saadut tykkäykset:
    177
    Nuo Brucen roolithan ovat jo vuosia olleet päivässä purkitettuja pikkurooleja, joissa roolisanoja on kovin rajallinen määrä ja puolet hahmon ruutuajasta on kuvattu takaapäin, jolloin ruudulla on stunttinäyttelijä ja roolisanat dubattuja. Joissain leffoissa on myös nähty Willis korvanapin kanssa, eli ilmeisesti joku kuiskaa vuorosanat korvaan. Willisin nimi myy edelleen, joten miehelle maksetaan kovaa rahaa pikkuroolista, että voidaan laittaa nimi ja naama julisteeseen.
     
    Viimeksi muokattu: 31.03.2022
  10. TheRealThing

    TheRealThing I WANT TO BELIEVE Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    4 975
    Saadut tykkäykset:
    894
    Joo, näin sitä jotenkin ajattelikin. Voisi olla ihan mielenkiintoinen haaste katsoa vaikka nuo kaikki kahdeksan elokuvaa viime vuodelta, kalkkuna kalkkunan perään (rohkeahko oletus näkemättä yhtäkään, mutta saattaa osua verrattain oikeaan), vaikkapa vielä putkeen katsottuna.
     
  11. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 446
    Saadut tykkäykset:
    1 213
    Vähän kuin Kalliokierros tai Sling Inin listan vetäminen yhden illan aikana.
    Brucen kahdeksan leffaa viime vuodelta putkeen yhden päivän aikana. I dare you...
     
  12. scented

    scented Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    22.02.2005
    Viestejä:
    1 978
    Saadut tykkäykset:
    257
    https://www.imdb.com/title/tt12528166/ <- tätä Willisin leffaa tulee käytettyä mittatikkuna elokuvan hyvyydelle/huonoudelle. Oli kyllä sellanen pökäle että. Silti harmi, ettei tulee lisää leffoja Brucelta...
     
  13. ISPF3.4

    ISPF3.4 Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    01.12.2006
    Viestejä:
    3 258
    Saadut tykkäykset:
    612
    Willis on 67-vuotias. Se ei nykyään ole ikä eikä mikään. Jäsen @KILLPATRICK kertoo hyvin, että ihmisen elämä on vuosi vuodelta parempi, jos sen haluaa nähdä. Vakavat sairaudet ovat tietysti eri asia.

    Jotenkin tuo Willis on sellainen pökkelö näyttelijänä, että en jää kaipaamaan. Ihmettelin heti Pulp Fictionin julkaisun jälkeen, että miksi Tarantino valitsi Bruce Williksen. Oli mielestäni heikoin esitys hienossa elokuvassa. Olen jälkeen päin antanut anteeksi, jos nyt näin uskallan sanoa. Die Hardeihin ei olisi voinut löytää parempaa. Kapean ilmaisun näyttelijä on parhaimmassa mahdollisessa ympäristössä.
     
  14. TheRealThing

    TheRealThing I WANT TO BELIEVE Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    4 975
    Saadut tykkäykset:
    894
    Mitä mieltä olette tuosta Johnny Depp vs. Amber Heard -oikeuskäsittelystä?

    Siitä on tehty ihmeellinen viihteistetty farssi, mikä kestää ihan hirvittävän määrän käsittelypäiviä. YouTuben algoritmi tyrkyttää joka päivä väkisin jotain mukahauskaa, mitä oikeudessa sanottu. Mikä siinä on edes pointtina eli mistä käydään oikeutta? Jos parisuhdeväkivallasta tms. kyse, niin luulisi vähemmälläkin tulevan selvyyttä asiaan.

    Sisältänyt ihan naurettavan tason todistelua kun miten joku nyt juonut vähän punkkua ja paiskonut keittiökaapin ovia, mikä on suhteellisen perussetti perusplazalaisen perjantai-illassa. :D

    Selvähän se on, että lakimiehet saa miljoonansa ja narsistiset linssiluteet julkisuutensa. Ehkä pahinta Amerikkaa siis. Tai ehkäpä tavanomaista Hollywoodia.

    Tekisikin mieli perustaa ketju, missä voisi keskustella siitä, ketkä ovat ns. normaaleimpia ja todennäköisesti yksityiselämässään mukavimpia Hollywood-tähtiä.
     
  15. Miku-91

    Miku-91 Käyttäjä

    Liittynyt:
    27.01.2010
    Viestejä:
    453
    Saadut tykkäykset:
    113
    Itsekin ihmettelin tuota, kun YouTube rupesi yhtäkkiä tyrkyttämään noita videoita, vaikka en ole koko keissiä sen kummemmin seurannut missään. Parit videot tuli sitten katsottua ihan mielenkiinnosta kyllä.
     
  16. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 446
    Saadut tykkäykset:
    1 213
    Kumpi on voitolla? Depp vai Heard?
    Sekaisin varmaan molemmat, mutta miten kääntyy syyttävä nuoli? Deppin uran jo ehtivät tappaa, joten tulevat rahat jäävät saamatta?
     
  17. Burkitsville

    Burkitsville Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    15.06.2010
    Viestejä:
    4 175
    Saadut tykkäykset:
    1 003
    Jo yksin se, miten (kenestäkään) miehestä tulee tuollainen nynny, on allekirjoittaneelle täysi mysteeri. Muilta osin nuo "ruumiinvalvojaiset" on korkeintaan ajatuksen tasolla melkein yhtä kiinnostavaa seurattavaa kuin mikä tahansa vastaavaanlainen julkinen ranteiden viiltely kynttilänvalossa.
     
  18. marlan

    marlan Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    10.06.2004
    Viestejä:
    2 376
    Saadut tykkäykset:
    224
    Tom Hardy voitti jujutsu-mestaruuden Britanniassa, kertoo mm. HS. Hän osallistui kilpailuun virallisella nimellään Edward Hardy, ja vasta naamasta hänet siellä kuulemma tunnistettiin...

    Ei paha saavutus :)
     
    nepa tykkää tästä.
  19. ISPF3.4

    ISPF3.4 Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    01.12.2006
    Viestejä:
    3 258
    Saadut tykkäykset:
    612
    Viimeksi muokattu: 05.11.2022
  20. marlan

    marlan Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    10.06.2004
    Viestejä:
    2 376
    Saadut tykkäykset:
    224
    Kovanaamojen klassikko Michael Ironside vierailulla Suomessa, kertoo HBL!

    ”Jag hade inte sex med Sharon Stone i Total Recall.”
     
    nepa tykkää tästä.