Elisan "asiakaspalvelu"

Keskustelu osiossa 'Tietoliikenne' , aloittajana vps358, 14.09.2016.

  1. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 725
    Saadut tykkäykset:
    479
    Tulipa siinä soitettua pakon edessä tuonnekin. Pakko oli soittaa, kun liittymää ei muuten olisi saanut irtisanottua (paitti fyysisesti käymällä jossain kirotussa shopitissa). Eihän siinä mennyt kuin vartti "jonotukseen", lienee ilmaista, kun ei erikseen maksullisuudesta mainittu.
    Varsinainen asiakaspalvelu vastasi suht' nopeasti n. minuutissa, mutta vielä piti siirtää asia toiseen portaaseen ja siellä kestikin sitten se kymmenen minuuttia ennekuin ihminen vastasi. Hermot meinas mennä simppelin asian kanssa, kun ensin olet vartin jonottanut ja sitten olisi varmaan ruvettu änkkäämään vielä muuta, siitä se palveluhenkilö varmaan sai maistiaisia. On simppelistä asiasta tehty vaikeaa.

    T: Vesku
     
  2. Hacka

    Hacka Uusi jäsen

    Liittynyt:
    07.09.2006
    Viestejä:
    106
    Saadut tykkäykset:
    4
    Olisihan tuon voinut tehdä itse Oma Elisan kautta muutamalla klikkauksella tai sitten chatin kautta? Mutta jaksamisia sinne, toivottavasti loppupäivä sujuu ilman jonottelua ja odottelua.

    T: Hacka
     
  3. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 725
    Saadut tykkäykset:
    479
    ^
    Osaakkona lukea, soitettu sinne KOSKA asiaa ei voinut muuten hoitaa, kai homma olisi silloin myös muuten hoidettukin....

    T: Vesku
     
  4. vemkki

    vemkki Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.09.2006
    Viestejä:
    3 976
    Saadut tykkäykset:
    339
    Itse suosin nykyään liveasiointia tämänkaltaisissa asioissa (tosin käytän lähinnä DNA:n palveluita). Liikkeitä on jokaisessa isommassa ostoskeskuksessa, ja sopivaan kellonaikaan jonotus ei kestä kuin hetken. Menee muun asioinnin ohessa suht näppärästi.