Elgato EyeTV Hybrid:lla VHS-videot koneelle. Miten kaapelit?

Keskustelu osiossa 'HTPC eli Home Theater PC' , aloittajana kuparsaa, 28.10.2011.

  1. kuparsaa

    kuparsaa Guest Guest

    Liittynyt:
    25.02.2006
    Viestejä:
    32
    Saadut tykkäykset:
    0
    Yritin kytkeä vanhaa videonauhuria Hybridiin sen mukana tulevalla lisäpalikalla + Scart-sovittimella. Vaan ei tule signaalia. Voikohan tuo sovitin jolla scart kääntyy kolmeksi komposiittiliitännäksi olla jotenkin vajavainen? Eli onko niitä erilaisia? Otin sen pojan vanhasta Playstationista. Näyttää fyysisesti kunnolliselta, mutta onko niitä erilaisia, eli pitääkö kuitenkin lähteä kauppaan?

    Miten te muut olette kaapelinne laittaneet, jotta on video lähtenyt siirtymään Maciin? S-video -liitäntää ei videossani ole, joten ainoa keino on joko tuo scart-komposiitti tai sitten suoraan antennikaapelilla. Antennikaapelilla homma toimii, mutta tuleeko parempaa jälkeä scartin kanssa?
     
  2. Crimson

    Crimson Guest Guest

    Liittynyt:
    03.08.2001
    Viestejä:
    3 318
    Saadut tykkäykset:
    2
    Kyllä mulla toimii juuri tuollaisella piuhalla. Onko sulla varmasti oikeassa Scart-liitännässä piuha? Onko piuhassa valinta kumpaan suuntaan matsku kulkee?
     
  3. kuparsaa

    kuparsaa Guest Guest

    Liittynyt:
    25.02.2006
    Viestejä:
    32
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen kokeillut videon molemmat scartportit. Johto on sama kummin päin tahansa.

    Onko sulla scartsovittimessa kaikki pinnit? Mulla on toisessa rivissä neljä ja toisessa seitsemän pinniä ja molemmissa riveissä jokunen tyhjä keskellä. Jotenkin tuntuu, että ei se voi olla muusta kuin tuosta sovittimesta kiinni.

    Muoks: Taitaa selvitä. Scartsovittimia kun on kahdenlaisia - input ja output - ja tää taitaa olla just väärään suuntaan oleva...
     
    Viimeksi muokattu: 28.10.2011