DVDProfiler

Keskustelu osiossa 'Yleistä' , aloittajana jaxmjm, 10.10.2002.

  1. jaritt

    jaritt Käyttäjä

    Liittynyt:
    02.03.2000
    Viestejä:
    2 104
    Saadut tykkäykset:
    6
    Minä taas olen suunnitellut Profilerin korvaamista omalla sovelluksella jotta saisin kaikki tarpeelliset tiedot mahdutettua mukaan. Profiler kun tallentaa elokuvien tekijöistä vain ohjaajan + näyttelijöiden nimet. Itse haluaisin mukaan ainakin tuottajan, käsikirjoittajan ja säveltäjän, oikeastaan myös kuvaaja olisi hyvä olla mukana. Samoin extroista olisi hyvä pystyä tallentamaan parempi kuvaus kuin Profilerin on/off -tyyppinen luettelo. Sensijaan levyjen kansikuvia en välttämättä tarvitse mihinkään, minullahan on ne levyt jo hyllyssä, jos haluan katsella kansia voin poimia levyn hyllystä :hitme:

    Aikaisemmin käytin DVD Deweytä joka osasi hakea IMDB:stä ainakin osan em. tiedoista, mutta valitettavasti kyseisen softan kehittäminen lopetettiin eikä vanhalle koneelle rekisteröity softa suostunut toimimaan uudessa raudassa.
     
  2. komedian

    komedian Guest Guest

    Liittynyt:
    25.08.2002
    Viestejä:
    657
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itsekin siirryin tuossa jokunen kuukausi sitten profilerin onnelliseksi asiakkaaksi. Tietokannan päivitysinto on ollut melkoisen aktiivinen, joskin nyt sieltä puuttuu muutama tapaus. Taidanpas saada oikein reippauspuuskan ja korjata sen ajantasalle.
     
  3. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 193
    Saadut tykkäykset:
    1 329
    Tietääkö kukaan samanlaista ohjelmaa PocketPC:lle?
     
  4. JaLe

    JaLe Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.04.2001
    Viestejä:
    1 556
    Saadut tykkäykset:
    75
    Ostin Austin Powers in Goldmember Ruotsi-versio DVD:n ja tein siitä uuden profiilin. Vähän aikaa kaikki oli ihan hyvin kunnes ... :grr: (katsokaa kuva).
    Kaikki näyttelijät puuttuu ja vähän kaikki muukin.
     

    Liitetyt tiedostot:

  5. corben

    corben Guest Guest

    Liittynyt:
    23.04.2002
    Viestejä:
    454
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nerokasta! Kaikkien Profilerin käyttäjien pitäisi ennen downloadausta suorittaa tentti käyttöohjeista. Säästyisi tollaisilta älypäiltä :hitme:

    Vai voisiko olla, että levystä on toisen regionin versio samalla UPC:lla?? Järjestelmäksi oli nimittäin asetettu NTSC!
     
  6. JaLe

    JaLe Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.04.2001
    Viestejä:
    1 556
    Saadut tykkäykset:
    75
    Tuo tilanne on ehkä se että minä ja herra/rouva Anonymous ollaan tehty uusi profiili samaan aikaan ja Profilerin väki on katsonut että kylläpäs tuo Anonymouksen profiili onkin paljon paremman oloinen kuin tuo JaLe:n joten laitetaanpa se yleiseen jakoon. :hitme:

    Tuollainen tilanne voi sattua koska vaan, kun on kyse uudesta levystä, mutta sitä en ymmärrä että mikä tolkku yleensäkään on luoda uusi profiili noin vajavaisilla tiedoilla. Profiler:n poijjaat saisivat ottaa tuon Anonymous vaihtoehdon kokonaan pois tuosta contribute systeemistä.
    Jos joku postaa tahallaan sellaisia tietoja levyistä että ei kehtaa omaa tunnustaan tuoda julkisuuteen niin saunan takana on paikka jossa yleensä näistä asioista on "keskusteltu". :D
     
  7. makeH

    makeH So what?! Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    14.01.2003
    Viestejä:
    966
    Saadut tykkäykset:
    4
    Apuva:hitme: :confused: Yritän ladata dvdprofileria koneelle mutta aukaisee vaan Windows media playerin:confused: ja ilmoittaa "cannot play back the file".Olen rekisteröitynyt(on avainet,aliakset yms.) profiler sivuille eli mikä mättää...
    Huom!! Ei saa :D ,olen ihan käsi tietokone hommissa(kin)
     
  8. Raimo

    Raimo Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    26.02.2000
    Viestejä:
    2 650
    Saadut tykkäykset:
    4
    Toimiiko tästä linkistä lataus suoraan.

    Ja luulen tietäväni/arvaan, että tuttu kysseessä, joten teretulemast joukkoon tummaan :)
     
  9. makeH

    makeH So what?! Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    14.01.2003
    Viestejä:
    966
    Saadut tykkäykset:
    4
    Kiitosta vaan,onkin tullut sitten juhannuksen korttia vingutettua,edelleen tulee media player virhe,yrittääpä ladata miltä sivulta tahansa
     
  10. corben

    corben Guest Guest

    Liittynyt:
    23.04.2002
    Viestejä:
    454
    Saadut tykkäykset:
    0
    Uusi versio on julkaistu yleiseen jakeluun ja kantaa numeroa 2.1.0. Toistaiseksi latauslinkit johtavat kuitenkin vielä vanhaan versioon, mutta eiköhän asia korjaannu ihan lähiaikoina.
     
  11. hrantala

    hrantala Guest Guest

    Liittynyt:
    25.05.2001
    Viestejä:
    1 288
    Saadut tykkäykset:
    1
    No entäpä tästä linkistä. Älä klikkaa hiiren vasemmalla napilla, vaan oikealla ja valitse "Tallenna kohde nimillä" / "Save target as" / tms.
     
  12. makeH

    makeH So what?! Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    14.01.2003
    Viestejä:
    966
    Saadut tykkäykset:
    4
    Kiitos vinkeistä,oli näköjään zip tiedosto ja kuten(olen ihan käsi tietokone hommissa)edellä olevasta huomaa niin tuotti vähän vaikeuksia,mutta nyt pelittää:thumbsup: :thumbsup:
     
  13. makeH

    makeH So what?! Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    14.01.2003
    Viestejä:
    966
    Saadut tykkäykset:
    4
    Profiler on aika hyvä ohjelma,tosin ihmetyttää jo aikaisemmin palstalla mainitut päin sitä olevat dvd-tiedot esim.Arabian Lawrence ja Kwai-joen silta filkkojen kansikuvat ovat aika totaalisen vääret Suomipainoksiin,eli jos ei ole mahdollista saada netistä tai skannata oikeita kansikuvia miksi opistää väärät?(Eipä tosin taida olla maailman suurimpia murheita:D ).Samaan valitukseen menee tietenkin sekin että laitetaan elokuvasta englanninkielinen nimike vaikka se oli Suomipainos.
    EDIT:Näyttää tosin ohjeissa olevan ettei "Image not available"kohtia saa jättää eli laitetaan sitten vaikka väärät kannet:hitme:
     
  14. jaritt

    jaritt Käyttäjä

    Liittynyt:
    02.03.2000
    Viestejä:
    2 104
    Saadut tykkäykset:
    6
    Niillä kansien kuvilla ei ole minulle mitään väliä, aivan sama ovatko oikeat, väärät vai puuttuvatko kokonaan. Sensijaan minut saa kirkumaan raivosta sillä että laittaa Profileriin elokuvan suomennetun nimen alkuperäisen sijasta. Melkein yhtä paljon raivostuttaa englanninkielisten nimien käyttäminen ei-englanninkielisistä elokuvista (esim. Wo Hu Cang Long -leffan nimeäminen nimellä "Crouching Tiger Hidden Dragon").

    Eli käytetään niitä alkuperäisiä nimiä, kiitos.
     
  15. makeH

    makeH So what?! Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    14.01.2003
    Viestejä:
    966
    Saadut tykkäykset:
    4
    Tietääkö kukaan miksi dvdprofileriin ladatut kuvat eivät näy.?

    Perustin sinne Elviksen That´s the way it is-Tämä on Elvis dvd:n SUOMIPAINOKSEN.Sitä ei ollut suomikoodilla siellä.Kuvat on scannattu 120 pikselillä suoraan scannerista mutta silti ne ei näy.Sama vika Rautaristi elokuvassa ja parissa muussakin joihin minulla olisi kansikuvat.Mutta eivät vaan lataudu,teksti osiot latautuvat kyllä
    :hitme: :confused: :confused: :confused:
     

    Liitetyt tiedostot:

  16. JaLe

    JaLe Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.04.2001
    Viestejä:
    1 556
    Saadut tykkäykset:
    75
    Se ottaa yleensä viikon tai pari ennenkuin uusi levy rekisteröityy tietokantaan.
    Eli kun lisäät ihan uuden levyn kansikuvien kera niin kansi kuvat näkyy netti listassa vasta kun tiedot on oikeasti tietokannassa. Tämän taas näät siitä kun päivität uuden profiilin kerran viikossa/parissa ja lisäämääsi leffan profiiliin ilmestyy se merkki joka ilmaisee että kyseisestä leffasta on uudempi profiili kannassa kuin omasi, vaikkakin se on juuri se sun lisäämä levy.
    Näin se siis normaalisti on toiminut, mutta ainahan vika tilanteitakin sattuu.

    Yleensä tuo uusi profiili on päivittynyt aina viikonloppuisin mutta nyt sitä ei ole tapahtunut pariin viikonloppuun.
     
  17. makeH

    makeH So what?! Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    14.01.2003
    Viestejä:
    966
    Saadut tykkäykset:
    4
    Kiitti-e-mailasivat profilesta,kun kysyin,että jonossa ollaan,aika metka juttu,luulisi tänäpäivänä toimivan nopeammin.Muuten huippu ohjelma:thumbsup: :cool:
     
  18. Paake

    Paake Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    24.01.2002
    Viestejä:
    714
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onkos monellakin käytössä tuo maksettu versio, eli saako 25$ maksua vastaan sellaisia ominaisuuksia joista on oikeasti hyötyä?
     
  19. JaLe

    JaLe Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.04.2001
    Viestejä:
    1 556
    Saadut tykkäykset:
    75
    Tuolla maksulla saa sen bannerin pois ja mahdolliset hi-res kansi kuvat mikäli joku on ystävällisesti sellaiset tuonne postannut.

    Niin ja itse en ole tuota maksua maksanut. Bannerit ei haittaa ja kansikuvat tulee skannattua itse.
     
  20. brightness

    brightness Uusi jäsen

    Liittynyt:
    29.11.2002
    Viestejä:
    249
    Saadut tykkäykset:
    13
    Dvdempirestä (www.dvdempire.com) saa muuten kohtuulaatuiset kannet leffoihin. Sieltä tulee itse haettua oli ne sitten prikulleen samat kuin R1-levyssä tai ei.