Olen miettinyt pääni puhki, että kuinka tähän saisi jonkun "fiksun" audiosoittimen?? Nyt kun koti-htpc valitsee kappaleen soimaan, niin sitten hetken päästä nää mikä biisi soi jne. Eli onko mahdollista saada jotenkin fiksummaksi tuota audiosoittoa??
Pari kysymystä betan käyttäjille: - Toimiiko task scheduler (minulla ei toimi)? - Millä koodekilla VMR9 toimii parhaiten? Millainen CPU-kuorma SD- ja HD-kamalla?
Tyhmä kysymys ,mutta mitenkä tuo Task scheduler laitetaan toimimaan.Uusimman beta päivityksen jälkeen tuo tekstitys tosiaan pelaa jotenkin paremmin.
MIstä tän DVBViewer Pro:n sais ostettua? Oon kolunnu vaikka kuinka monta suomalaista nettikauppaa läpi enkä ole löytänyt. Ei kait ainoa mahdollisuus ole ostaa suoraan valmistajalta luottokortin kanssa?
http://dvbviewer.com/en/index.php?page=ordering Pankkisiirto (IBAN) onnistuu vaikka verkkopankissa. 15, ei tule lisäkuluja.
Kirjeessä lähetin 15€ Saksanmaalle. Perjantaina Postiin, maanantaina iltapäivällä tunnukset sähköpostissa. Rahan lähettämistä kirjeessä voi tietenkin olla monta mieltä, mutta 15 €uron uskalsin riskeerata :hitme:
Joo kiitos. Kävinkin noilla sivuilla, mutta ei vaan osunut silmään. Pitää tuolla pankkisiirrolla hoitaa.
Mitä ts-tallennuksessa on epäselvää? Laita rastit ruutuun asennusohjeen mukaan niin ne toimii aina. Vai tarkoititko polttamista DVD:ksi?
Tekstitys näkyy toistettaessa normaalisti niinkuin pitääkin. Tallennettaessa *.ts muotoon se ei tee jostain syystä tekstitiedostoa (siis pelkän videofilen) vaikka olen ruksinut ohjeessa vaaditut kohdat.
Eilen kokeilin nauhoitta Yle teemalta jotain ulkomaista pätkää missä dvb-tekstit.. Tallentui siis ok,mutta tekstitystä ei näy. yritin toistaa myös vlc:llä,mutta tekstejä ei näy. Ilmeisesti asetuksissa jotain väärin, kun tektit ei näy?
VLC:stä en tiedä mutta DVBViewerillä tekstitys toimii kuin junan vessa jos laitat rastit ruutuun asennusohjeen mukaan.
VLC:ssä hiiren oikea ja subtitle tracks ja valitset haluamasi tekstityksen (yleensä track2 [suomi]) tämä siis DVBVPron *.ts tallenne jossa YLEn tekstit ruksattuna
Tässä kun on keskusteltu tekstityksistä ja DvbVieweristä, kysyisin, onko muilla ollut seuraavaa ongelmaa YLEn tekstitysten kanssa: aina kun ruutuun ilmestyy uusi tekstitys, kuvassa esiintyy pieni epäjatkuvuus.
Minulla DVBViewer Pro beta toimii hienosti, jopa kolmella erilaisella kortilla, mutta en saa striimattua lähetettä toiselle koneelle. DVBServer näyttää kyllä client-koneen mutta vastaanottopäässä ruutu pysyy mustana. Voiskos joku väsätä pienen FAQin tästä asiasta, tätä on kyselty aiemminkin. PS. Nebulan korttikin lähti toimimaan kun latasin modifioidut BDA-ajurit, Nebulan omilla kaatuu bluescreeniin. http://www.digitv-forum.co.uk/viewtopic.php?t=1706
Olen koittanut kaikkia kodekkeja, joita koneelle on asennettu, ei auta. Samoin tärkeysjärjestyksen nostaminen on turhaa tältä kannalta.