dvbshop24

Keskustelu osiossa 'Digi-TV' , aloittajana Iceloota, 03.03.2011.

  1. Iceloota

    Iceloota Guest Guest

    Liittynyt:
    19.09.2005
    Viestejä:
    79
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuolta ei kannate tilata yhtään mitään, uskomattoman huono asiakaspalvelu, joku elämäänsäkyllästynyt pässi tuolla online asiakaspalvelus, ja se on joka vastaa jokaisesta tuutista soitettaessa, sähköpostissa, contact admin ja online servicessä.

    pistin admin contactiin palautetta surkeasta palautteesta ja haluan jonku muun myyjän palvelemaan minua niin sama kaveri vastas viestiin :)
    toi andy sauer


    Kaiken herkun lisäksi 2 viikon odottelun jälkeen, dvbshopilta oltiin lähetetty väärä tuote, eivätkä he suostu maksamaan takasin postituksen postikuluja, muutenkin vastaukset on tylyjä ja hälläväliä asenteella vastattuja.


    Kummastelen kyllä tämmöstä !#%¤ toimintaa
     
    Viimeksi muokattu: 03.03.2011
  2. nmi

    nmi Guest Guest

    Liittynyt:
    26.05.2004
    Viestejä:
    2 165
    Saadut tykkäykset:
    0
    Siis tilasit yksittäisen tuotteen dvbshop24:stä omalla nimelläsi? Tuo nettikauppahan on tarkoitettu yrityksille ja jälleenmyyjille, joten en ihmettele palvelutasoa, jos et esiintynyt firman edustajana.

    Kuluttajasivusto on osoitteessa http://www.dvbshop.net/ enkä muista kuulleeni siitä negatiivisia kokemuksia.
     
    Viimeksi muokattu: 08.03.2011
  3. horhokokki

    horhokokki Uusi jäsen

    Liittynyt:
    19.07.2006
    Viestejä:
    29
    Saadut tykkäykset:
    0
    En tiä olisko jossai sopivampi ketju mutta oon tilailemassa tuolta tv-korttia niin ihmetys on aikamoisen suuri kun lisää tuotteen ostoskoriin, ja sitten että maksetaan paypallin kanssa niin missään vaiheessa ei lisää toimituskuluja vaikka oon kirjautuneena tuonne.

    No heti löyty oikee painike kun pääsin tämän kirjoittamasta, nonii!
     
    Viimeksi muokattu: 26.03.2014
  4. Jartsa

    Jartsa Guest Guest

    Liittynyt:
    29.09.2001
    Viestejä:
    114
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jonnekin pitää avautua uusimmasta dvbshop.net ostoksesta, tai ainakin yrityksestä.
    Kuukausi sitten tilasin kortin, ja se lähti siitä sitten viikon kuluttua. Ok. Kortti olikin väärä, ja palautin sen.
    Ja sitten ei oikein kuulunut muuta kun yritin lähestyä meilillä. Noh lähestyin paypalin kautta, ja sanoivat että on kiire, ja
    pyysivät ottamaan paypal disputen pois. En ottanut. Ja nyt sitten palauttivat rahat. Tosin minulle jäi sitten tuosta
    väärän kortin palautuksesta aiheutuneet kulut käsiini.

    Olen ostanut varmaan kymmenen vuoden sisällä täältä joitakin kortteja, ja ikinä ei ole ollut vastaavaa ongelmaa.
    Toisaalta netin kautta tilaamissani tuotteissa ei ole ikinä ollut väärää tuotetta paketissa. Noh, todennäköisyyshän tässä kasvaa koko ajan että ongelmia tulee.
    Joskus ei ole paketti kiinalaisilta edes lähtenyt, mutta rahat olen saanut aina takaisin. Varmaankin pikavippiä harjoittavat paypal/ebayn kautta. Noh, saahan sitä
    omaa toimintaansa rahoittaa, tai ainakin yrittää rahoittaa.

    Joo, eipä tarvitse enää täällä tehdä ostoksia. dvbshop on pitkän linjan kulkija, tosin varmaankin tälläisiä tulee vastaan ihan vain jos tarpeeksi tilailee.
     
    Viimeksi muokattu: 26.05.2014